SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

trening akrobatyczny do snowboardu

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 846

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 14
korzystając z tego że sezon się skończył chciałbym do przyszłej zimy poprawić trochę swoją sprawność fizyczną Jestem niewysoki i dużo ważę Nie jestem gruby ale dawniej interesowałem sie kulturystyką itd i zostałem taki "ubity" Siły i dynamiki mi nigdy nie brakowało jeśli chodzi o sport ale każda lekcja gimnastyki to była prawdziwa katorga:)

Chciałbym teraz potrenować akrobatykę do jazdy na snowboardzie. Chodzi mi o trening "na sucho" (nie mam dostępu do sali gimnastycznej, materacy,trampoliny batutu itp). Chciałbym poprostu przygotować swoje ciało tak by potem kwestia wykonania frontflipa czy backflipa i większe rotacje na desce były jedynie KWESTIĄ POKONANIA PSYCHIKI A NIE MOŻLIWOŚCI MOJEGO ORGANIZMU. Znam się jedynie na treningu siłowym, nie wiem co poprawić w kwestii akrobatyki?

Ideałem byłby jakiś gotowy plan treningowy, jeśli ktoś taki posiada przerobiłbym go sobie do swojego organizmu, ale będę bardzo wdzięczny za każdą wskazówkę na ten temat:

Jakie ćwiczenia?
Jakie mięśnie ćwiczyć?
Czy rozwijać się po kontem siły, szybkości, rozciągania się?

Czytałem tu dużo o saltach, staniu na rękach itp. ale tu radzicie treningi głównie pod ten jeden ruch np pompki na rękach

Mi chodzi o nabranie ogólnej wysokiej sprawności Nie musze wykonywać salta stojąc na ziemi, mnie interesuje żebym wykonał je na desce Tam jest to dużo inaczej

patyk

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 67 Napisanych postów 1977 Wiek 33 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 9455
Na pewno dobrym pomysłem byłby trening typowo gimnastyczny. Da ci on odpowiednie przygotowanie siłowe i wyćwiczy balans ciała. Więcej informacji znajdziesz w tym poście http://www.sfd.pl/Building_the_Gymnastic_Body_ebook-t558483.html 

Nekrosadystycznyturbosperminator

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 14
jeśli możesz podaj mi jakieś przykłady ćwiczeń na siłe push i pull do drugiej części tego Twojego treningu... jestem w tym kompletnie zielony... mogę w Ćwiczeniach na siłę wykorzystywać obciążenie żeby uzyskać małą liczbę powtórzeń?

Zmieniony przez - patyk999 w dniu 2010-04-14 11:12:25

patyk

Potrzebujesz szybkiej i rzetelnej porady?
Nasi specjaliści bezpłatnie odpowiedzą na twoje pytanie z zakresu treningu, dietetyki i suplementacji!
Tomasz Maciołek
Tomasz Maciołek TomQ-MAG
Łukasz Domeracki
Łukasz Domeracki Domer
Sebastian Szmit
Sebastian Szmit flex1976
Agata Bugorska
Agata Bugorska eveline
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dolne partie klatki piersiowej

Następny temat

Pompki i brzuszki