SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

trening 1 tydzien silowy a nastepny tydz. szybkosciowy ok 10 powt.

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 809

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 23 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 43
co sadzicie zeby przeplatac 1 tydzien siklowo 1-4 powtorzenia ciezkie, a nastepny tydz , mniejsze ciezary ok 10 powt, bardzo szybkich, i tak na zmiane, miesnie sie nie przyzwyczaja i bedzie staly postep?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 143
Przestań kombinować.Aż nawet nikomu nie chce sie odpisać na takiego posta Przeważnie się stosuje zmiany treningu co jakiś czas ale nie co tydzień.Tydzień treningu siłowego nic Ci nie da,podobnie z szybkością.Obierz sobie jakiś cel, zdecyduj się co bardziej Ci się przyda.
Niech zgadnę,trenujesz jakieś SW?
Wyróżnia się 3 podstawowe cykle używane w treningu kulturystycznym wykorzystywanym w róznych dyscyplinach sportu.Zazwyczaj wygląda to tak:
1) Przygotowanie ogólne, zazwyczaj na początku sezonu.Stosuje się te same ćwiczenia.Mniejszy ciężar, a większa liczba powtórzeń.(3 treningi w tygodniu)
2)Siła(3-5 treningów w tygodniu)
3)Dynamika.Jest to połączenie siły i szybkości.Jeżeli drastycznie odwrócisz kierunek treningu z siłowego na szybkościowy możesz oczekiwać dużych spadków siłowych.W miare duży ciężar,4-8 powt. w serii i unosisz go z możliwie największą prędkością.

--
Jeśli chodzi o układ ćwiczeń w tym programie to jest to FBW,zawierające 3-4 serie każdego ćwiczenia.W odniesieniu do większości grup mięśniowych jest tylko jedno.
--
1.Wzniosy tułowia (2-3s,20-30 powt)
2.Unoszenie nóg w leżeniu(2-3s,20-30 powt.)
3.Przysiady (4s,5-6 powt)
4.Zginanie nóg w leżeniu(3s,6-8 powt)
5.Martwy ciąg [RAZ W TYGODNIU] 3s,4-6 powt
6.Podciąganie sztangi w opadzie 4s,6-8 powt
7.Krążenie barkami 3s,8-10 powt.
8.Przenoszenie za głowę w leżeniu 3s,4-6 powt
9.Wyciskanie w leżeniu 4s,6-8 powt
10.Wyciskanie klasyczne stojąc 3-4s,4-6 powt,
11.Francuskie wyciskanie 3s, 6-8 powt
12.Unoszenie przedramion ze sztangą 3s,6-8 powt
13.Zginanie nadgarstków ze sztangą
14.Wspięcia na palce 4s 8-12 powt

A i chyba nie wspomniałem , pierwszy etap trwa 4-6 tyg, drugi 8-10 tyg, trzeci 6-8.
Mam nadzieje że ten post przyda się wiecej niż jednej osobie



Zmieniony przez - Warren-G w dniu 2009-01-16 14:32:38

Jeśli nie wiesz dokąd zmierzasz,skończysz zupełnie nie tam gdzie chciałeś.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 1740 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 17642
nie

Destiny is in your hands.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 848 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 5527
Będzie bałagan

Jeśli podoba Ci się moja wypowiedź, kliknij w prawy dolny róg.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 143
Jaki bałagan ?

Jeśli nie wiesz dokąd zmierzasz,skończysz zupełnie nie tam gdzie chciałeś.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 848 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 5527
Chodziło mi o pomysł kuzuara7

Jeśli podoba Ci się moja wypowiedź, kliknij w prawy dolny róg.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 23 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 43
e tam tak naprawde to nie wiadomo kiedy organizm sie przystosuje lub przetrenujezmieniajac program co tydzien mam pewnosc ze szokuje miesnie wciaz, zresta po treningu silowym miesnie i uklad nerwowy potrzebuje 10 dni ponad do pelnej regeneracji, wiec trening szybkosciowy ok 10-15 powt. umoliwi odpoczynek wluknom silowym i dokrwi je odpowiednio
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Prośba muszę zmienić trening

Następny temat

Trening

Fruzelina