SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

trenig do spr

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 266

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 28 lat Na forum 39 dni Przeczytanych tematów 27
Proszę o sprawdzenie treningu
DANE PODSTAWOWE
WIEK: 28
WAGA:50
WZROST 170
NIEPRZERWANY[CAŁKOWITY] STAŻ TRENINGOWY: 2 miesiące:)
CHOROBY PRZEWLEKŁE: brak
PRZEBYTE KONTUZJE: brak
WADY POSTAWY: brak
ALERGIE: brak
PROBLEMY ZDROWOTNE NIEWIADOMEGO POCHODZENIA: brak
CZY REGULARNIE MIESIACZKUJESZ? tak
CZY PRZYJMUJESZ LEKI Z PRZEPISU LEKARZA nie

CZY STOSUJESZ SUPLEMENTY: biotebal,czasem gainer

****DIETA*************************************************
około 1800 kcal


****TRENING**********************************
FBW


PRZYSIADY BUŁGARSSKIE Z HANTLAMI 2X4 KG 3 serie po 10
WYPYCHANIE BIODER Z KRĄŻKIEM 5 KG NA BIODRACH 3X10
GINEKOLOG WEWNETRZNA I ZEWNETRZNA strona UDA PO 10X3 NA KAZDA
WYKOPY NÓG W TYŁ W OPARCIU O ŁAWKĘ (Z TAŚMĄ NA UDACH)
MARTWY CIAG 20 KG 3X10
BICEPS ZGINANIE PRZEDRAMION Z HANTLAMI 4 KG 3X10
WYCISKANIE FRANCUSKIE/ALBO TYŁEM W OPADZIE 1,5 KG 3X10
WYCISKANIE HANTELEK(2X4KG) NA PLASKIEJ LAWCE 3X10
UNOSZENIE PROSTYCH RĄK W PRZOD Z HANTLAMI(MIESIEN NARAMIENNY) 3X10
WIOSŁOWANIE HANTLA W OPADZIE TUŁOWIA 3X10
PRZYCIADY Z TASMA NA UDACH 3X15
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3338 Napisanych postów 6806 Wiek 27 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 192411
Hej. Te wszystkie ćwiczenia wykonujesz na jednym treningu i robisz ten sam zestaw kilka razy w tygodniu ?

""Doubt is enemy number one of progression"
Dziennik : http://www.sfd.pl/DT_MissInvincible-t1065640.html

Blog kulinarny: http://www.sfd.pl/[BLOG]_MissInvincible_w_kuchni-t1100371.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 28 lat Na forum 39 dni Przeczytanych tematów 27
TAK wsyztsko na jednym treningu 2-3 razy w tygodniu jestem na siłowni
w tygodniu pojde jeszcze z 1-2 razy na jogę, rozciąganie, cw na kręgosłup lub mobility(zalezy co mi pasuje)

doprecyzuje:
UNOSZENIE PROSTYCH RĄK W PRZOD Z HANTLAMI 2 kg hantelka(MIESIEN NARAMIENNY) 3X10
WIOSŁOWANIE HANTLA W OPADZIE TUŁOWIA4 kg hantelka 3X10
No i czasem jak juz jest duze zmeczenie ostatnia seria nie jest po 10 razy;) ale to zalezy jakie cwiczenie





Zmieniony przez - nowystart w dniu 2019-07-17 21:48:02
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3338 Napisanych postów 6806 Wiek 27 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 192411
Jaki jest cel tego treningu ?

Moim zdaniem można by było dużo sensowniej ułożyć plan FBW przy dwóch - trzech treningach w tygodniu.
I przede wszystkim skupić się na progresji ciężaru. O ile oczywiście masz już opanowaną w miarę technikę w podstawowych ćwiczeniach wielostawowych - przysiadach, Mc, wyciskaniu, wiosłowaniu ?

Tu masz przesadnie rozdrobniony plan, w którym brakuje silnego bodźca do budowy mięśni. Na kilka pierwszych wizyt na siłowni Ok, ale już po dwóch miesiącach możesz czas na siłowni znacznie lepiej wykorzystać

Możesz zajrzeć do biblioteczki działu , w tematach podwieszonych, znajdziesz tam przykładowe plany FBW oraz wiele innych cennych informacji.
1

""Doubt is enemy number one of progression"
Dziennik : http://www.sfd.pl/DT_MissInvincible-t1065640.html

Blog kulinarny: http://www.sfd.pl/[BLOG]_MissInvincible_w_kuchni-t1100371.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 28 lat Na forum 39 dni Przeczytanych tematów 27
ok dzięki;) w takim razie jutro poprawie i wrzuce narazie nie czuje zebym mogła podnosic wiecej raczej to moj max
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Aktywność fizyczna podczas połogu.

Zestaw 1