SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

telefony sprzedam

temat działu:

Targowisko

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 624

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 32 Napisanych postów 1020 Wiek 2 lata Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 37709
siema. sprzedam telefony takie złomy ale moze komuś sie przyda
-siemens c45 - stanu nie znam , kiedys działał
-sagem my400x- działał , potem sie rozładował ale pewnie działa . nie ma tylnej klapki
-nokia ( nie wiem jaki mode; ) ten akurat bardzo fajny) foty moge dac jakby co
-sagem stary jakis nie znam j.w
Sprzedaje w calości lub zamienie na jeden jakis telefonL:D
Sprzedaje bo chce sie ich pozbyc a komus moze sie przydadza na czesci. oferty cenowe tu oddam od reki nie bede obił problemów jak ktos je chce. pozdro
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 18013 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 266996
Daj foto bo bezsensu;)

Siłownia - http://www.sfd.pl/t878173.html
CrossFit dla początkujących - http://www.sfd.pl/t865734.html

"Wpadłeś kibicować, czy może na randkę w ciemno/albo dopingujesz albo nie wpadaj z panienką/masz ją, ja wiem to, prawie jak Lech fajna/pamiętaj, że Kocioł, to nie park ani kawiarnia”

Znów ten sam banał: sterydy, kaftan, ojej...
Tylko dlatego, że macham sztangą, ty się machnij joy'em.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 428 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 6452
dokładnie fotki i sie pomysli ;]
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 32 Napisanych postów 1020 Wiek 2 lata Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 37709


Foty oferty tu
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Następny temat

Telefon pomarańcza ?? tylko dla koksów %-)

Wheya