SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

tatuaż the rocka

temat działu:

Zdrowie i Uroda

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 28927

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 308 Wiek 33 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 11772


Witam,
Mam zamiar zrobic sobie podobny tatuaż do tego ktory ma Dwayne Johnson czyli The Rock. Tatuaż wyglada mniej wiecej tak jak wrzucilem na foto. Teraz moje pytanie jak myslicie bo cwicze dosc duzo i w tej chwili w ramieniu mam 41 a bede chcial miec kolo 44-45 czy robic go sobie teraz czy jeszcze poczekac ? to 1 pytanie a drugie to takie: czy da sie dobrze odzwierciedlic jego tatuaz czy poprostu jest to ciezki do zrobienia ? chodzi mi tylko o reke tego co ma na cycku nie chce. jeszcze mam 3 pytanie wie ktos moze cos wiecej o znaczeniu albo o symbolice jego tatuazu ja troche czytalem ale nie za duzo wiem tylko tyle ze jest to Marquesan/Tahitian tattoo.

braci sie nie traci te slowa mowia wszystko

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 305 Wiek 40 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 3521
Witam!
Ad1. Nie musisz się martwić o tatuaż pod warunkiem że nie bedą to gwałtowne przyrosty powodujące rozstępy. Jeśli chcesz się bawić w koksiarza amatora to sobie odpuść bo skóra może się mocno rozciągnąć w wytuatuowanym miejscu i nie bedzie to piękny widok.
Ad2. Dla uzdolnionego tatuatora nie bedzie to problem.
Ad.3 Jeśli nie znasz znaczenia lub symboliki to lepiej sobie odpuśc. Do wybranego motywu musisz być w 100 % przekonanym i wiedzieć co się robi. Należy pamiętac że wybrany wzór bedzie z tobą prawie do końca życia. Nie wolno robić na zasadzie widzimisie albo kaprysu.

Pozdr...

"Jedyne miejsce, gdzie sukces jest wcześniej niż wysiłek, to słownik" - Vince Lombardi
"Życie jest jak Miriam: Niby wszystko ładnie, pięknie, a tu h*j"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 113 Napisanych postów 3633 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 15525
Ja na Twoim miejscu jednak bym poczekala z tym tatuazem troche , bo chyba nie chcialbys zeby przez rozstepy popsulo sie takie dzielo. Oczywiscie nie koniecznie musi sie tak stac , jesli Twoj przyrost nie bedzie gwaltowny nie powinno byc rozstepow , ale ostroznosci nigdy za wiele. Tym bardziej ze to zostaje do konca zycia. Po drugie warto dowiedziec sie czegos wiecej na temat znaczenia tego wzoru, chociaz jesli Ci to nie przeszkadza to nie musisz Twoj tatuaz Twoj wybor A w kazdym dobrym salonie powinni Ci to idealnie odzwierciedlic , ale musisz znalesc kogos dobrego i pewnego bo widzialam wiele z***anych tatuazy. Tak to jest jak sie czlowiek spieszy i odda sie w zle rece

i m p o s s i b l e
i s
n o t h i n g

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 308 Wiek 33 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 11772
Soggii weszły ;] dzieki za pomoc a mam jeszcze takie pytanie zna ktoś moze jakies dobre salony w warszawie ? i drugie pytanie ile taki tatuaż moze kosztowac ... widzicie mniej wiecej wielkość detalikę i resztę ... ?Pozdrawiam

braci sie nie traci te slowa mowia wszystko

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 30 Napisanych postów 2160 Wiek 33 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 16842
rob smialo ja mam tatuaze i to az 6 z tego jeden na cala reke i klate tribal
mialem od czasu zrobienia 1ego przyrost 15 kg i wszystko git jest
rob i nie pytaj sie wiecej

Do byka nie podchodź od przodu do konia nie podchodź od tyłu a do idioty nie podchodź wogóle...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 62
swietny tatuaz jak juz zrobisz pochwal sie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 155 Napisanych postów 10921 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 43675
ciekawy wzór
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 305 Wiek 40 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 3521
Tatuaż jest przepiękny, ale każdy jego szczegół ma znaczenie. Robie sobie wzór o podobnym rozmarze i w stylu Marquesan. Dużo o tym czytałem, nie wolno kopiować wzorów na chama tak jak nieraz się widzi.

"Jedyne miejsce, gdzie sukces jest wcześniej niż wysiłek, to słownik" - Vince Lombardi
"Życie jest jak Miriam: Niby wszystko ładnie, pięknie, a tu h*j"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 830 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 5179
http://www.tahititatou.com/therock-engl_2.html masz tu znaczenia

Jestem Szefem własnego życia

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 830 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 5179
sry

Zmieniony przez - Paco19 w dniu 2010-05-14 22:54:31

Jestem Szefem własnego życia

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Coś na koncentracje

Następny temat

co na sloneczko?

Wheya