SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

t0macha/BLOG/zostać hardkorem...

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 5564

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 649 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 18020
o mnie:

Na imię mam Kuba, w tym roku kończe 18 lat. Na siłowni ćwiczę od października 2007 r. czyli ok. 1.5 roku. Moim celem jest uzyskanie wysportowanej sylwetki - nie zależy mi na wielkiej masie. Pozdrawiam:)

Waga: 89kg
Wzrost: 180cm
Ramię: 39cm
Udo: 64cm

WL: 100kg

Fotki:

















Dieta:

nie mam nic rozpisanego, diete opieram na jajkach, odżywce białkowej, ryżu, makaronie, płatkach, warzywach, tuńczyku. staram się przestrzegać zasad zdrowego odżywiania.

Trening:

Poniedziałek:
Klatka:

- Wyciskanie sztangi plasko 10<8<6=6
- Wyciskanie sztangielek na lawce skośnej 10=10=10=10
- Rozpietki na lawce skośnej 12=12<10=10
Triceps:
- Pompki na poreczach 12<10<8<6
- Francuskie wyciskanie sztanga w lezeniu 10=10=10=10

Środa:
Plecy:

- Martwy ciag 10<8<6=6
- Podciaganie na drążku szerokim nachwytem 10=10=10=10
- Wiosłowanie sztangielka w podporze o ławke 10<8=8=8
- Szrugsy 20<15<10
Biceps:
- Uginanie ramion ze sztanga 12<10=10<8
- Uginanie ramion ze sztangielkami sztangielkami uchwycie młotkowym 10=10=10=10

Piątek:
Barki:

- Wyciskanie sztangi z za głowy 12<10<8=8
- Unoszenie sztangielek bokiem 10=10=10
- Unoszenie sztangielek bokiem w opadzie tułowia 10=10=10
Przedramie:
- Uginanie nadgarstków podchwytem 15=15=15
- Uginanie nadgarstków nachwytem 15=15=15
- Krążenie nadgarstków ze sztangielkami 15=15=15

Brzuch po każdym treningu.

Dodatkowo w nietreningowe mam zamiar biegać ok. 35-40 min, od czasu do czasu hiit lub tabata.

Blog zakładam, żeby uporządkować sprawy treningów, do tej pory były chaotyczne, teraz będe starał się robić wypiski z każdej sesji. Zawsze przydadzą się rady i opinie innych uzytkowników więc zapraszam:)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 649 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 18020
ps. zapomniałem napisać o nogach. już wyjaśniam:
otóż przez pewien czas ćwiczyłem je bardzo intensywnie przez co złapałem kontuzje kostki i kolana które uniemozliwiaja mi wykonywanie siadow, prostowania na maszynie itp.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 649 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 18020
wróciłem właśnie z treningu, ciężary i powtórzenia orientacyjnie - chcialem sprawdzic jak ustawic obciazenia na nastepny tydzien.

Klatka:
- Wyciskanie sztangi plasko 10x70kg 8x72kg 8x73kg 8x78kg
- Wyciskanie sztangielek na lawce skośnej 10x26kg 8x26kg 8x24kg 8x24kg
- Rozpietki na lawce skośnej 12x12kg 12x12kg 10x12kg 10x12kg
Triceps:
- Pompki na poreczach 10 8 7 6
- Francuskie wyciskanie sztanga w lezeniu 8x30kg 10x26kg 10x26kg 10x26kg

klatka ładnie, pompa jak należy. triceps masakrycznie zmęczony - nie jestem zadowolony.

po wszystkim 4 serie brzucha, pierwsza bez obciazenia 2 z talerzem 10kg, 3 z 15kg 4 z 20kg.

Zmieniony przez - t0macha w dniu 2009-05-04 16:49:01
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 649 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 18020
.

Zmieniony przez - t0macha w dniu 2009-05-04 22:25:22
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 160 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1409
noo sylwetki pozazdrościć, bede zaglądał, goodluck
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 649 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 18020
duzo jeszcze do zrobienia, szczegolnie z pasa musze zrzucic..
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 160 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1409
ale ty to masz z górki, przede mną jeszcze w ... pracy. :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 649 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 18020
dzisiaj bylem po szkole w futsal pograć troche, cały dzien deszcz pada..

za chwile na trening, dzis plecy i bice.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 5699 Wiek 51 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 37367
t0machaNogi masz git - musiałeś je nie źle tyrać
Będę zaglądać powodzenia .

Żadnych najmniejszych nawet litości choć mięśnie mdleją i trzeszczą kości....
ZOBACZ MOJE FOTY ,KRYTYKA DOPINGUJE :http://www.sfd.pl/Przyszła_pora_na_foty_Demola-t526073-s1.html
ODWIEDŹ DZIENNIK :
http://www.sfd.pl/Świat_jest_mały,_ale_należy_do_wielkich!_15*10*5_by_WODYN-t592390.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 649 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 18020
dzięki

przed chwilą wrocilem, wzielem szybki prysznic, pije bialeczko i zastanawiam sie co by do jedzenia zrobic jeszcze.

trening w miare udany, jak pisalem ciezary orientacyjnie:

Plecy:
- Martwy ciag 10x76kg 8x86kg 6x96kg 6x96kg
- Podciaganie na drążku szerokim nachwytem 8 8 7 4
- Wiosłowanie sztangielka w podporze o ławke 10x25kg 8x26kg 8x26kg 8x26kg
- Szrugsy 20x66kg 15x76kg 10x86kg
Biceps:
- Uginanie ramion ze sztanga 12x26kg 10x30kg 10x30kg 8x34kg
- Uginanie ramion ze sztangielkami sztangielkami uchwycie młotkowym 10x16kg 10x16kg 10x16kg 10x16kg

w martwym ciezary są jakie są z tego wzgledu ze ciagle boje sie o kostke i kolano, dalej drazek tragedia - po mc nie mialem sily w ogole. pierwszy raz mam w planie mc na poczatku wiec nie przyzwyczajony jestem moze. wioslowanie ok, nigdy nie robilem a ladnie najszersze czulem. bicepsy slabo, po plecach czulem ze nie ma mocy. w przyszlym tygodniu sie poprawie


po wszystkim 3 serie spięć na ławeczce skośnej, 1 z 10kg, 2 z 15kg, 3 z 20kg.

Zmieniony przez - t0macha w dniu 2009-05-06 20:09:07
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 160 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1409
widzę, że tobie też się już nie chce pisać jak nikt komentuje:)Dawaj Nie Poddawaj Się!!!
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

mam pytanko...jakie cwiczenia..???

Następny temat

plan od znajomego - co zmienic?

Water