SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

szybkie tłuszcze

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 972

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 142 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1543
mam pytanie
otuż kolega wczoraj powiedział mi że ludzie o większej tkance tłuszczowej niż przeciętnie tuż po treningu nie powinni odpowiedniej dla ich cięzaru spożywać ilości carbo, lecz zdecydowanie mniej a niedobór węglowodanów zostanie uzupełniony przez rezerwę tkanki tłuszczowej

dopadły mnie wątpliwości gdyż nie jestem pewien czy tłuszcze mogą być równie szybko w opowiedniej(dużej) ilości wykorzystane przez organizm co specjalnie do tego stworzone węglowodany(maltodekstryny)

być może można tak postępować ale przy redukcji-jeśli tak jest proszę o jasne wypowiedzenie się .

razem z kolegą chcemy przede wszystkim zrobić super masę!
jeśli się zastanawiacie kim jest mój kolega to odpowiadam - twilq

dziękuje za wszystkie odpowiedzi i proszę o wyrozumiałość!
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 66 Napisanych postów 5820 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 42644
jak chceice zrobic super mase yo uluzcie najjpierw SUPER DIETE HEE:):):)
A co do caarbo to jak robisz mase niezaleznie czy waczysz 50kg czy 100kg dajesz 0.5g na kg masy ciala:)juz chyba wszystko wiesz POZDRO

GÓRA---->I am What I am

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Charon ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 119 Napisanych postów 5388 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 111118
Z tłuszczów raczej cięzko zrobić maltodekstryny

Beatus, qui prodest, quibus potest

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Seewy Piękny Zbyszek
Ekspert
Szacuny 114 Napisanych postów 21032 Wiek 37 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 208598
It depends on your goals really. If you are trying to get big at all costs, you want plenty of carbs in both your pre- and post-workout drink.
If you are trying to grow while leaning out, you will want no carbs in your pre-workout drink, and delayed carbs about 30 minutes after your post workout protein drink.
If you are trying to get lean and keep as much muscle as possible, use only protein pre- and post-workout, then have carbs with your first whole food meal following your workout.
These are just guidelines. There is nothing special about them. You can still get lean with carbs in your pre-and post-workout drink. You can still get big without carbs in your pre- and post-workout drink. Overall calories is still the most important factor and shouldn't be forgotten while nit-picking over subtle physiological mechanisms, etc.

FITNESS ACADEMY King Square Kraków


"Oddycham głęboko, stawiam piedestały. Jutro będe duży, dzisiaj jestem mały..."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 212 Wiek 45 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1051
Po prostu musisz się zdecydować co chcesz osiągnąć.Jeżeli robisz masę to i tak musisz porcję węgli spożyć. Jak chcesz zrzucać to należy je ograniczyć. A poza tym zrób porządek z całą dietą a nie tylko z odżywką po treningową.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

dieta dla mojej mamy :)

Następny temat

Fast food jak nałóg

nutloveb