SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

szukam najlepszego spalacza...

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 805

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 0
Witam, w tym temacie jestem dość zielony...
Szukam najlepszego dla ,nie spalacza. Ponad pół roku temu będąc w MONie kolega polecił mi termo fat burnera + L-karnityna. Zrobiłem pełny cykl i w miesiąc spaliłem 8 kg lecz potem sobie odpuściłem. Przed cyklem ważyłem 95 kg końcowym efektem 2 miesiące później było 83 :D teraz ważę 90kg potrzebuje w miesiąc stracić 10 kg.

Mam 21 lat 90kg, 175 cm

Wiem że sam spalcz nic nie da lecz podczas cyklu z termo fat burnerem biegałem co 2 dni max po 9km i ćwiczyłem na worku. Żadnej diety tyle tylko że miałem 2 posiłki dziennie mianowicie śniadanie o 6.30 i obiad o 13.30 i więcej poźniej już nic prócz owoców i wody. Wiem, że potrzebna jest jakaś dieta lecz nie mam na nią czasu, ponieważ w pracy siedzę po 8-12 godzin więc ciężko jest jej przestrzegać, lecz wiem mniej więcej jakich produktów nie jeść.

Lecz potrzebuje jakiegoś dobrego spalacza, i chętnie skorzystam z rad.

Aaa chciałbym dodać że już od 2 miesięcy ćwiczę na siłowni 5xw tygodniu ;] dobrze ułożony plan ;] fakt że widać efekty siłowe i trochę poprawiłem rzeźbę lecz widać jeszcze spore zapasy tłuszczu ;] Nie mogę się zebrać do intensywnego biegania, ale mam nadzieje że będzie tak jak kiedy wydałem 100 zł na termo fat burnera to się zmobilizowałem :D
Z góry dziękuje za rady jak coś to proszę pisać na gg 8817473 ;]
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert