SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

szkoła, praca fizyczna i przyrost... beznadzieja?? czy cos da sie zrobić?

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1196

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 333 Wiek 34 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 5889
Yo!

Czy ktoś kto ma mózg(jak sie nie znasz to zamknij kalapitę) może mi pomóc? Mam 18 lat, 70 wagi(tak wiem śmiech na sali, ale czyste wyćwiczone mięso i nie wygląda tak źle...), 182 wzrostu. Ćwiczę z przerwami od roku, z suplementami, bez, intensywnie, mniej intensywnie. Ale jestem wytrwały i zawsze mocno sie obciążam. uczę się i pracuje popołudniami(fizycznie). "Sprzęt" jakim dysponuje: 2x hantel ze zmiennym obciążeniem, pseudo ławeczka, gryf prosty, gryf łamany, expander, drążek... no więc tak:
Czy w takim wypadku jest jakaś szansa na przyrosty masy? a tak apropos czy są jakieś koksy, które nie biją w jaja?(dekiel wątroba i reszta nieważne...);)

Pozdrawiam

Only God can judge me...

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 48 Napisanych postów 19680 Wiek 37 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 52823
Napisales tego posta w taki sposob ze az mi sie nie chce odpowiadac.

Ale mase najlepiej sie robi na wolnych ciezarach do ktorych masz dostep wiec juz jeden plus
Dieta ktora jesli dopracujesz to bedzie drugi plus
A na matematyce dwa plusy daja plus wiec da sie cos z toba zr9obic, ale nie z takim podejsciem ze piszesz cos o jakims biciu jaj, wg mnie mozesz walic konia codziennie ale nie musisz tego tu pisac.

Rozpisz sobie diete i plan i wstaw tutaj do oceny.

Czy jest forma Czy nie!
Ja i tak KOKSUJE!