SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

szewska klatka - problem

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4325

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 179





mam problem z klatka piersiową. Jest zapadnieta...
na siłowni trenuje 2 miesiace. Do tej pory cwiczylem następującym treningiem:
wyciskanie sztangielek na ławce skośnej 12-10-10-8
wyciskanie na ławce głowa do góry 12-10-8-8
rozpietki na lawce głowa do góry - skos 10-10-10-10

dołączam zdjęcia na których widac problem...

Mogł by mi ktos ułozyć odpowiedni trening Klatki piersiowej?
byl bym bardzo wdzięczny...

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 21

Waga: 80

Wzrost: 193

Cel treningowy: masa

Staż treningowy na słowni: 2 miesiące

Uprawiane inne sporty: nie

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): full osprzęt siłownia

Dieta: jest

Przeciwskaznania medyczne: brak

Zażywane suplementy: białka i węglowodany

Zmieniony przez - puszapek88 w dniu 2009-12-17 20:38:02

Zmieniony przez - puszapek88 w dniu 2009-12-17 20:39:16

Zmieniony przez - puszapek88 w dniu 2009-12-17 20:39:47
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 255 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1729
trening jest ok dodaj jedynie lawke plaska.pokombinuj z szerokoscia chwytu (wezszy-uderza w srodkowe aktony miesni piersiowych wyrabia tz.rowek) BTW te zdjecia nic nie oddaja.

Zmieniony przez - Natanael01 w dniu 2009-12-17 20:42:59

"LIFE IS TO SHORT TO BE SMALL"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2443 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 12990
Jak zmasujesz to będzie dobrze. Tylko trzymaj michę i jazda!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 678 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 5910
Nic dziwnego ze masz taka klatke jak ważysz na oko z 50 kg xD ale tak na serio to wbij masy troche a zobaczysz efekty.
wyciskanie sztangielek na ławce skośnej 12-10-10-8
wyciskanie na ławce płaskiej 12-10-8-8
rozpietki na lawce głowa do góry - skos 10-10-10
I bedzie dobrze :) bo wyciskanie na ławce płaskiej jest najlepsze ;)

"Walcz z sercem ale używaj tez głowy"
Zapasy - Stoczonych Walk : 10

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 311




Sam mam problemy z klatką , tylko że odwrotną niż Ty bo kurzą, do tego dręczy mnie wąska obręcz barkowa. Ale tak jak koledzy piszą - masa masa masa :)

Jak dla mnie, lepsze efekty przynosi nawet ograniczona ilosc ćwiczen - z 4 zjechałem do 3 pod warunkiem rozgrzania miesni dobrego, widze lepsze przyrosty (kwestia malej ilosci miesni, przy tak duzej ilosci przepalalem) . Ale tak jak mowie sam jestem świeżak - także z pokorą przyjme krytykę wypowiedzi :)
Naprzyklad :
Wyciskanie na ławeczce płaskiej - 12/10/8/6
Skos plus - 12/10/8/6
Rozpietki/butterfly - 10/10/10/10
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 86 Wiek 35 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 4809
hmmm na 80 kg to Ty nie wyglądasz przynajmniej na tym zdjęciu
-masa!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 1168 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 6476
Zobacz ile ma wzrostu

A co do tematu jak wyzej, dolki sie "zaleja" miesniem i bedzie ok...

wesolych

... znowu polubiłem żelastwo.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 110
Kolego.. też mam, a w sumie miałem lejkowatą klatkę.. w wieku 15 lat miałem operacje metodą Nussa i w tym roku (17l.) bd miał wyciąganą płytkę. Wszystko zrosło się bardzo dobrze i naprawdę.. same ćwiczenia nie pomogą Ci w wypchnięciu mostka.. mi lekarze mówili na początku to samo: basen i siłownia i będzie ok.. ale tak nie było i gdybym nie pokusił się na operacje to nadal wstydziłbym się zdjąć koszulki na plaży. Dodam, że już 2 miesiące po operacji dalej ćwiczyłem na siłowni i dzięki temu jestem bardzo szczęśliwy z wyglądu mojego ciała i teraz ściąganie koszulki przy innych nie sprawia mi żadnego problemu, a wręcz przeciwnie :) jestem zadowolony że mogę się pochwalić przed rówieśnikami moimi osiągami. Myślę, że powinieneś pomyśleć nad operacją, chociaż jak widać na zdjęciach, nie masz tak mocno widocznej wady... powodzenia i pozdrawiam :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 1168 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 6476
Nesty co TY tam mu chcesz operowac?

Takie problemy, jak ten kolega ma sporo ludzi, a wada jak sam zauwazyles nie jest duza w moim odczuciu i interpretacji tego zdjecia jest znikoma. Nie wiem czy lekarz jakis by doradzal operacje...

... znowu polubiłem żelastwo.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 179
w wieku 16 lat byłem w klinice w zakopanym. lekarz odradzil mi własnie operacje. kazał cwiczyc i na basen chodzic. z plucami tez nie ma problemu bo robiłem test na wydolnosc płuc i bylo ok.

masa to wiadomo podstawa ale myslałem ze moze są jakies cwiczenia na rozciagniecie tej klatki.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 680 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 6732
Ja tutaj mam dla Ciebie propozycje treningu klatki a mianowicie wygląda on tak :


Klatka (dzień I) (np. poniedziałek)

Wyciskanie sztangi leżąc (rozpiska pod cała rozpiską)
Wyciskanie wąsko 4 s 8 p
Rozpiętki hantlami 4 s 10 p

Triceps

Wyciskanie francuskie leżąc 4 s 10 p
prostowanie ramion w opadzie tułowia 4 s 10 p

Klatka (Dzień II) (np. piątek)
Wyciskanie sztangi leżąc (rozpiska pod całym planem)
Wyciskanie na ławce skośnej głową w górę 3 s 10 p

Barki

Wyciskanie na barki zza głowy 4 s 10 p
Wznosy bokiem w górę 3 s 10 p
Wznosy bokiem w górę w opadzie tułowia 3 s 10 p


Rozpiska dla wyciskania sztangi leżąc
Tydzień Dzień 1 Dzień II
1 50 % 5s 10p 55 % 3s 8p
2 55 % 5s 10p 60 % 3s 8p
3 70 % 3s 6p 65 % 4s 8p
4 75 % 3s 4p 65 % 3s 8p
5 85 % 3s 3p 70 % 4s 8p
6 100 % 4s 2p 75 % 4s 8p


Myślę że powinno być OK ! ;) mój kolega z siłki właśnie stosuje ten plan i zauważyłem u niego znaczną poprawę jeśli chodzi o wygląd i siłę klatki piersiowej ;)
Oczywiście może być troche niedopracowany gdyż sam go układałem no ale efekty są ;)
jeśli będziesz chciał moge podać też reszte dni
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

po cyklu mono

Następny temat

Co o tym myslicie?

Nutlove-choco