SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Suplementacja - ocena

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 592

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Na forum 7 dni Przeczytanych tematów 108
Witam wszystkich. Chciałem prosić o ocenę moich odżywek ( jeśli czegoś brakuje, coś jest zbędne proszę dajcie znać) tutaj temat z diety i aktywności planowanej https://www.sfd.pl/Odchudzanie_ocena_zapotrzebowania_i_rozkład_składników-t1219886.html
w skrócie cel redukcja około 40 kg, waga 118 wzrost 173 silownia 3 razy w tygodniu trening areobowy 4 razy w tygodniu.

-kreatyna monohydrat tylko około treningowe 4-5 g przed i to samo po ( tutaj zaznacze ze kreatyne bede trakowal bardziej jako antykatabolik ale to dopiero po kilku miesiacach treningow chce ja wrzucic ),
-odzywka białkowa- uzupełnenie braków w diecie,
- carbo podczas treningu ( tutaj sie nad tym zastanawiam bo czy warto na redukcji pic carbo, a nie lepiej to przeznazczyc na posilek ? ),
- Aminokwasy EAA okołotreningowo okolo 15 g
- zma 2 tabsy przed snem,
-adaptex 1 tabs przed snem,
-lecytyna 1 tabs przed snem,
-ashwaganda 1 tabs przed snem,
-maca 1 tabs przed snem,
-vitamin c100mg+d3 1 tabs przed snem,

- lecytyna 1 tabs do posilku
- jakis full kompleks vitamin+minerały do posiłku,
- kwasy gold omega 3 - 4 luib 5 tabsow do posilku,
-gold omega 3d3+k2 do posiłku 1 tabs
-Kolegane i tutaj prosba o polecenie czegos dobrego, chcialbym zadbac o stawy kosci a one juz nawet bez treningow i przeciazen przy obecnej wadze sa mocno obciazone, mam nadzieje ze znacie co fajnego i sprawdzonego

-Gaba 2 tabs+Melatonina 2 tabs ( w dni gdzie bedzie problem z zasnieciem)

co o tym sadzicie ? mozecie cos wyrzucic a cos dodac? bede wdzeczny za wszelka poomoc
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5521 Napisanych postów 71791 Wiek 38 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 727850
Berberyna jak najbardziej jest wartościowym suplementem. Szczególnie pod kątem poprawy wrażliwości insulinowej, funkcjonowania gospodarki hormonalnej. Głównie w sytuacji dodatniego bilansu energetycznego lub też u osób ze skłonnością do insulinooporności/cukrzycy. Profilaktycznie 500 miligramów z posiłkiem o największym udziale węglowodanów lub też 2*500 miligramów w bardziej specjalistycznych przypadkach.

Jeżeli chcesz poprawić funkcjonowanie układu trawiennego, to może bardziej maślan sodu, NAC, czy probiotyki.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Jest liderem w tym dziale Szacuny 74 Napisanych postów 163 Wiek 33 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 9248
Tych omega 3 cos strasznie duzo chcesz dac, masz problem z iloscia czerwonych krwinek? Chyba ze te tabsy maja bardzo male stezenie to rozumiem... Skoro dajesz juz omege to lepiej osobno dokup d3+k2 a te z omega sobie wrzuc jak juz ci sie sama omega skonczy. Kreatyna zbedna jesli dopiero zaczynasz przygode ciezarami (nie ma co tam zabezpieczac) a zawsze ta woda szybciej zleci bez krety. Carbo bym wyrzucil a zamiast tego pelnowartosciowy posilek po treningu, moze skladac sie troche z cukrow np owoce. Kolagen.z nutrenda jest spoko flexit drink.. Elewntualnie mozesz o beta alaninie pomyslec dla lepszej kondycji na krecenie kardio...


Zmieniony przez - winstrol3 w dniu 2022-09-21 18:38:55
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 10712 Napisanych postów 157117 Wiek 33 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1220778
witaj!
spory zestaw masz tych supli:)

-kreatyna monohydrat tylko około treningowe 4-5 g przed - OK
-odzywka białkowa- uzupełnenie braków w diecie - OK
- carbo podczas treningu ( tutaj sie nad tym zastanawiam bo czy warto na redukcji pic carbo, a nie lepiej to przeznazczyc na posilek ? ) - ODPUŚĆ
- Aminokwasy EAA okołotreningowo okolo 15 g - w trakcie treningu daj
- zma 2 tabsy przed snem - OK
-adaptex 1 tabs przed snem - OK
-lecytyna 1 tabs przed snem - OK
-ashwaganda 1 tabs przed snem - OK
-maca 1 tabs przed snem - OK
-vitamin c100mg+d3 1 tabs przed snem - możesz do śniadania wrzucić
- jakis full kompleks vitamin+minerały do posiłku - OK
- kwasy gold omega 3 - 4 luib 5 tabsow do posilku - OK
-gold omega 3d3+k2 do posiłku 1 tabs - nie dublkuj, jak skonczy Ci sie o3 i d3, to wtedy dasz dopiero ten produkt.
-Kolegan:
https://sklep.sfd.pl/ALLNUTRITION_Collagen_Pro-opis40716.html
-Gaba 2 tabs+Melatonina 2 tabs ( w dni gdzie bedzie problem z zasnieciem) - OK

Prowadzenie on-line, trening, dieta, suplementacja
Kontakt: FB https://www.facebook.com/TrenerMaciolek/
IG https://www.instagram.com/tomq.bb
e-mail: [email protected]

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Na forum 7 dni Przeczytanych tematów 108
serdecznie dzięki koledzy za odpowiedź
jeśli chodzi o omega3 zawsze dawkowałem 3-4 g ( raczej jem mało ryb) mówicie ze odpuscic omega d3+k2 i dawkowac osobno d3 i omege 3 ( np 3g dziennie ?)
carbo - tu wyrzuce utwierdziliscie mnie w tym ze lepiej to przelozyc na posilek
kreatyna- tu jak pisalem nie bede tego wrzucal od razu ale dopiero po kilku miesiacach w zaleznosci od efektow. Nie wspomnialem wam tego ale pod moja warstwa smalcu kryje sie co nieco miesnia( w temacie ktorym wam podeslalem wyjasniam ze 5-6 lat temu sport byl dla mnie codziennoscia i sadze ze cos tam sie zachowalo)
beta alanina niestety nie dla mnie, chociaz sprawdze jak to wyglada teraz. Kiedys testowalem na kilku treningach i niestety czulem sie po niej nie najlepiej ( nie mowie o mrowieniu ale po prostu mdlilo mnie od razu jak to przyjmowalem... moze walilem za duze dawki wiec wezme sobie jakies probki i przetestuje)


po za waszymi sugestiami reszta widze ok
cos warto dorzucic ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 10712 Napisanych postów 157117 Wiek 33 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1220778
witaj.
chodzi mi o to bys nie dublowal suplementow, bo rozpisales to w taki sposob, ze zrozumialem, ze masz osobny suplement z d3 i osobny suplement d3+k2?
carbo - dokladnie, pozniej jak wejdziesz na mase mozna dac nieco do wody podczas treningu i popijac jako izotonika wlasnej roboty
kreatyne mozesz dac od razu w dawce 5g dzinenie i tyle :) nie ma co tutaj czekac, przelozy sie to na pewno na lepsza funckjonowanie mięśni podczas treningu.
beta-alanina dobra jest dla wytrzymalosciowcow, oni najlepiej czuja jej dzialanie

w dalszym etapie mozna pomyslec nad jakims termogenikiem, aby lepiej palilo sie fat :) na chwile obecna wg mnie masz komplet, a nawet wiecej :P
ewentualnie mozna pomyslec nad berberyna, aby metabolizm nieco podratowac

Prowadzenie on-line, trening, dieta, suplementacja
Kontakt: FB https://www.facebook.com/TrenerMaciolek/
IG https://www.instagram.com/tomq.bb
e-mail: [email protected]

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Na forum 7 dni Przeczytanych tematów 108
w zasdzie to vitamin c+d3 to zammawiac chcialem glownie dla witaminy C ale widze ze tej d3 tez tam sporo tyle co w tym omega 3 d3+k2.
czyli moze zostawie to omega 3 d3+k2 a vitamine c po prostu znajde i kupia jakas sama bez dodatku tej d ?

z kreatyna i tak chcialem chociaz chwilke poczekac, beta alanina kupie sobie jakies probki i zobacze jak dziala tak jak mowilem kiedys jak cwiczylem kupilem sobie sama czysta bete nie pamietam jakie dawki ale strasznie mnie mdlilo ( raz nawet chyba zwymiotowalem)
berberyna swietny pomysl, sposob mojego zywienia iloscia jedzenia jakosc jedzenia sprawily ze nie tylko metabolizm ale wydaje mi sie caly uklad pokarmowy jest w rozyspce
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 10712 Napisanych postów 157117 Wiek 33 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1220778
Witaj.
Dokładnie możesz dokupić sobie witaminę C w ilości 500 lub 1000 mg i suplementować sobie ją osobno a później jak się skończy witamina D3 z K2 to wrzucić sobie ten produkt złożony który będziesz suplementował i dostarczy ci wszystko w jednym.
Ogólnie beta alanina nie działa sposób doraźny Chyba że chcesz to przetestować czy ewentualne swędzenie łaskotanie nie będzie przeszkadzało ci w treningach to jak najbardziej okej możesz tutaj taki test przeprowadzić. Co do berberyny faktycznie są na suplementem bardzo uniwersalnym bardzo dobrym Śmiało polecam

Prowadzenie on-line, trening, dieta, suplementacja
Kontakt: FB https://www.facebook.com/TrenerMaciolek/
IG https://www.instagram.com/tomq.bb
e-mail: [email protected]

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Na forum 7 dni Przeczytanych tematów 108
ok, chyba juz wszystko wiem, serdeczne dzieki
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5521 Napisanych postów 71791 Wiek 38 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 727850
Jeżeli chodzi o stosowanie kreatyny, to jak najbardziej możesz wprowadzić ją już teraz. Nie ma potrzeby czekania na jakiś odpowiedni moment. Stała suplementacja 5 gramów dziennie będzie dobrym rozwiązaniem.

W przypadku suplementów pod kątem wspomagania pracy aparatu ruchu śmiało możesz wrzucić Sfd Nutrition Collagen Premium i podbić trochę dawkę msm do 5 gramów dziennie. Do tego przyda się również boswellia serrata i oczywiście, należy pamiętać o solidnej rozgrzewce, prawidłowej technice pracy, oraz np. raz w tygodniu rolowaniu i rozciąganiu mięśni.
1

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Na forum 7 dni Przeczytanych tematów 108
mam COLLAGEN PRO wiec na razie zostawie to ale czytalem tez o tym co pisales czyli msmn i ta boswelia. mozesz cos polecic i jak to dawkowac ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 10712 Napisanych postów 157117 Wiek 33 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1220778
witaj.
Ja bym na poczatek dal nieco wiecej MSM nawet 10g dziennie.
tutaj masz fajna opcje na takie ilosci
https://sklep.sfd.pl/MyVita_MSM-opis34345.html
2-3 tygodnie po 10g, a pozniej mozna zejsc na 3-5 dziennie.

Co do boswelli
https://sklep.sfd.pl/Swanson_Full_Spectrum_Boswellia___Curcumin-opis30250.html
3 kapsy dziennie. Tutaj masz fajna opcje z kukrumina, nie dosc, ze kurkumina tez dziala przeciwzapalnie, to dodatkowo podnosi efektywnosc suplementacji boswellia, bo poprawia jeuj przyswajanie.

Prowadzenie on-line, trening, dieta, suplementacja
Kontakt: FB https://www.facebook.com/TrenerMaciolek/
IG https://www.instagram.com/tomq.bb
e-mail: [email protected]

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Witamina D3 - stosowanie

Water