SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

suple na masówke+pyt

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 719

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 26 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 341
Witam.

1) ektomorfik,przez te 7 miesiący cos udalo się mi zbudować (15kg + brak widocznego fata)
2) 18 lat
3) waga 83,wzrost 193
4) 7 miechów
5) budowa masy mięsciowej
6) stosowane już wcześniej suplementy -bcaa,carbo,bialko,vita-min
7) stosowane wcześniej spalacze -brak
10) informacje na temat diety :b :2,3g bialka/kg ciała , ww: 5,6g/kg masy , T :1,2g / kg masy (3565 kcal)
11)przewidziane finanse na cykl - x
12) uwagi : nie stosowalem nigdy kreatyny

Ćwiczę na siłowni od 7 miesięcy. Mój cel to budowa masy mieśniowej. Aktualne suplementy to :whey protein olimp,bcaaa xplode olimp,carbo nox olimp,vita-min olimp.

Pytanie 1 jest następujące : Jakie suplementy polecacie dodatkowo/ktore można odlożyc?

Pyt.dodatkowe (bodajże nie ten dział ) ćwiczylem 1 planem treningowym od 7 miesięcy,przyszła stagnacja. Co mam zmienic w aktualnym? Wszystko czy pojedyncze cwiczenia/cześtotliwosc/itd

cel :budowa masy mięśniowej
Dzieki,pozdrawiam



Zmieniony przez - sport66 w dniu 2013-08-11 00:41:18
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6395 Napisanych postów 75383 Wiek 43 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 631957
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 26 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 341
Kalorie 3539.53 - wyliczone moje zapotrzebowanie kaloryczne(chyba cos zle,wczesniej inaczje mi wychodzilo) ale juz liczylem pare razy. Chociaż po tym jak nabralem na wadze,to calkiem mozliwe. To teraz chyba do diety bede musial tez troche dodac ;D

Ćwiczę cale cialo w 4-dniowym treningu z podziałem na partie.



Zmieniony przez - sport66 w dniu 2013-08-11 00:49:55
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6395 Napisanych postów 75383 Wiek 43 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 631957
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 26 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 341
Dzięki za szybkie odpowiedzi.

Waga szła,ale do teraz. Od pewnego czasu to wygląda slabo. To samo z ciałem,nie widze postępow od okolo miesiąca



Zmieniony przez - sport66 w dniu 2013-08-11 00:52:00
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 197 Wiek 35 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 8648
Jeżeli nie ma efektów w postaci przyrostów to: zwiększamy podaż kalorii np. dodatkowo paczka ryżu, dodatkowo można zainwestować 50zł w kreatynę i masa ruszy ładnie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 26 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 341
ok,dzięki . A co do planu treningowego? Czytalem ze co jakis czas trzeba zmieniac a ja mam swoj 7 miechow bez zmian
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Remik7 Ćpaj Sport
Ekspert
Szacuny 740 Napisanych postów 34662 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 254618
można pomyslec o zmianie cwiczen na jakis czas
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 26 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 341
fajnie by bylo gdyby jeszcze się ktoś wypowiedzial

pozdrawiam

Zmieniony przez - sport66 w dniu 2013-08-11 12:31:45
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 197 Wiek 35 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 8648
Co kilka miesięcy warto zmienić zestawy ćwiczeń lub połączenia partii mięśniowych na jednej sesji treningowej (jeżeli ćwiczysz splitem). Ja np. kilka miesięcy ćwiczyłem biceps+klatka, nogi+barki, plecy+triceps, teraz zamieniłem biceps z tricepsem. Pod koniec roku znowu zrobię zmianę np. biceps+triceps, barki+klata i nogi+plecy. Warto "zaskakiwać" mięśnie różnymi nowymi bodźcami. Zmieniać intensywność treningów itp. Można np. 3 tygodnie ćwiczyć mniejszymi obciążeniami przy ruchach np. 8-12 powt. na serię. Później tydzień wrzucić większe ciężary i robić przykładowo 6-8 powt na serię. Kombinuj a zobaczysz że organizm dobrze na to zareaguje w postaci przyrostów i siły i masy :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 26 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 341
Super,bardzo cenne podpowiedzi. Dodam troche kcal do diety i zmienie polaczenie partii mięsniowych.

Czekam na kolejne dobre porady :)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Masówka-suplementy

Następny temat

Gainer - czy warto.

WPC zestaw