SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

suple na 7-11h wysilku, wskazana pomoc;]

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1884

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 384 Wiek 38 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 3791
Witam,
no wiec w wakacje mam prace fizyczna w lesie jako drwal, pilarz, etc, czyli bieganie przez 7-11h dziennie z 5-6kg siekiera:P, pilarka, belami drzewa:]
potrzebuje wsparcia supli, bo z jedzeniem to za duzo czasu na to sie nie ma
co do mnie to 25 lat, 8 lat sztuki walki, 10 sezonow letnich w lesie w w/w pracy, od stycznia dodatkowo trening silowy, 191cm, 78kg masy, ektomorfik, aktywny,zdrowy tryb zycia, czasem za malo snu (3-5h).

Aktualnie z supli posiadam mega caps taurynka, konczy mi sie Monster Mass(jakies efekty malo widoczne), no i z 2kg SP80 mam, do tego ALA olimpa i lecytyna. O diete staram sie dbac, a jak nie ma czasu to siegam po w/w suple.

Aktualnie sprawy wygladaja tak:

Odżywianie - podsumowanie:
- białko 145,16 g
- tłuszcz 99,62 g
- węglowodany 464,50 g
- kalorie 3183,80 kcal

Suplementacja - podsumowanie
- białko 68,50 g
- tłuszcz 4,37 g
- węglowodany 99,78 g
- kalorie 569,80 kcal

Razem - podsumowanie
- białko 213,66 g
- tłuszcz 103,99 g
- węglowodany 564,28 g
- kalorie 3753,60 kcal

Udział procentowy
- białko 2,74 g/kg
- tłuszcz 1,33 g/kg
- węglowodany 7,23 g/kg
- kalorie 48,12 kcal/kg

a masa ledwie sie porusza ;/
to tyle teraz,

Potrzebuje wskazowek dotyczacych suplementacji do mego wysilku w lesie, czyli 7-11h, czekam na sugestie. co do kasy to mniej wiecej moge wydac na to 150-170zl/miesiac, praca obejmuje 2,5 miesieczny okres.

A czy ty też efektywnie wykorzystujesz swoja dodatkową masę mięśniową?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 61 Napisanych postów 11895 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 164745
jak masa ledwie idzie zwiększ bilans do roboty bierz dużo jedzenia ew gainer białko ale tym się nie najesz niech bazą będą posiłki nie suple
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 223 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 2529
niestety nie powiem Ci jak coi gidze, bo ażtak w temacie dobry n9ei jestem żeby poweidzieć co inie ruszA(może jesteśhardgainerem i warto dożyucićjeszcze kalorii??)zle przynajmniej poweim Ci że widze chyba peiorwszy post od miesiąca , w któtym wszystko jest opisane co i jak dokładnie , za to wielkie graty bo już mam dosyćoglądania postów sezonowcó piszących tylko że chcą nabrać masy i robią pompki , taki post to odmiana
ażdam soga ;p

Słownik kulturystyczny od A do Z ~> http://www.sfd.pl/temat261144/ <~
Podstawowe informacje na temat odżywek i suplementów ~>http://www.sfd.pl/temat265308/<~ 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 10067 Wiek 28 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 27778
dieta, do tego carbo ewentualnie gainer.
moze byc też zma.

Scio me nihil scire. - Sokrates

We will never die, because we are UNITED !

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 22 Napisanych postów 2643 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 66107
Jesli chcesz przybrac na masie, bo imo nie ma szans przy tak intensywnej pracy. Jesli chodzi Ci o zwykle wspomaganie organizmu, to jak najbardziej ZMA, witaminy, gainer jesli dieta wymaga, i ewentualnie cos na energie np. Lite energy z Treca.

Tylko głupcy nie mylą sie nigdy - Sokrates.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 384 Wiek 38 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 3791
dzieki joyko, hm... wiem ze posilki wazne, ale tez niemoge pracowac o z balastem w brzuchu, bo ze tak powiem nieprzyjemne uczucie, ew szybkie przekaski, od strony diety to sam zadbam bo sie na tym znam, raczej chodzi mi o suple z naciskiem na antykataboliki, gainerek dobrze by wypadl, mysle ze dobrym pomyslem by bylo rozrabiac gainera z woda w proporcji 1:10, i popijac przy robocie, a po pracy konkretna wyzerka, ja sie o tluszcz nie obawiam, bo mam bf na poziomie 9-13%, hardgainer, pewnie jakbym zwiekszyl kalorie do 6000-7000 to moze co i by bylo, ale nie mam juz gdzie wciskac posilkow i tak jem co 2 h, a faszerowac sie duza iloscia gainerow to tez nie za ciekawie, zreszta pewnie bylby to efekt przejsciowy ;D, niewiem co tam jeszcze... macie pomysl to walcie smialo

A czy ty też efektywnie wykorzystujesz swoja dodatkową masę mięśniową?

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 384 Wiek 38 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 3791
z witamin narazie testuje vialmaxa c 800mg + cynk 15mg /1-2 dzien
planuje tez kupic Calmag Performance (chelat wapnia i magnezu 2tabs: wapn 1000mg +450mg magnezu) i brac po 1 jako uzupelnienie. poza tym lecytynka u mnie to podstawa, swietnie wplywa na samopoczucie i regeneracje.
co do ZMA, to raczej nie czuje efektu, bralem rozne, jak cos to stosuje apteczne.

A czy ty też efektywnie wykorzystujesz swoja dodatkową masę mięśniową?

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 223 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 2529
przemyślałem troche sprawe no i...:)


jak jesteś hadgainerem to zwiększ ilość kcal w diecie bo nie musisz sie bawićo obrośnięcie w tłuszcyk że jest taki gainer z któego można zrobić litrowy szejk o zawartości 4100kcal-może byćdla Ciebie dobra sprawa)na uzupełnienie kcal ww i b w diecie(która musi być bardzo wysoko kcal , najlepiej zacnizk od koło 4,5-5k kcal i zwiekszaj jak mówisz że 3.5nie działa)do tego zestaw witamin i minerałów(jak jesteś mało aktywny to zażywaj magnez , pobudza i dodaje energii
jakiweś preparaty pobu8dzające w stylu Treca Life EnerGGy-polecam dobra bardzo sprawa , do tego ZMA...no i looz raczej , chyba że chcesz jeszcze żęby siekierka "mniej" ważyła i wiecej siły żebyć miał to możesz zarąbaćkuracje na TCM(ew mono jak chcesz weicej na masie nabrac-bardziej zalewa woda , natomiast jabłczan barziej w siłęi suchy miesien-jeżeli to byłby pierwszycykl , tio mono)

niestety nie jestem specjalem ani expertem w tych srpawach , ale ogólnie wydaje mi sie że dobrze to wszystko opisałem(jeżeli mam jakieś błędy w tym co napisałem to prosze osoby o większym doświadzczeniu by mnie poprawiły-sam dla siebie chce wiecej wiedzieć:])


edit:
jak chcesz jakieś antykataboliki to jak maszwiecej ciapy to glutamine , mniej to taurynka styknie-do tego jest transporterem kreatyny to moze byc good przy cyklu :]ew mozesz jeszcze zacucic HMB i BCAA , tez antykataboliki , choc nie polecam(su8plementacja HMB jest droga i długa, a BCAA przy masówce mało sie spełnia)

Zmieniony przez - joyko w dniu 2006-06-16 23:17:06

Słownik kulturystyczny od A do Z ~> http://www.sfd.pl/temat261144/ <~
Podstawowe informacje na temat odżywek i suplementów ~>http://www.sfd.pl/temat265308/<~ 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 40 Napisanych postów 9390 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 49424
Ile możesz przeznaczyć na suplementację?
Oraz jaki masz aktualny cel suplementacji, treningów i odzywiania?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 384 Wiek 38 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 3791
ok 400zl na okres 2,5 miesiaca.

Moim aktualnym celem jest masa zeby dobic z 78 do 90kg, chociaz wiem ze przez ta prace bedzie ciezko cokolwiek zrobic,

Uzywalem w zeszlym roku tauryny mega +HMB w plynie treca, mialem lepsza regeneracje i samopoczucie.

z supli teraz jade na :
MCT ,Monster Mass(zostalo z 1,5 kg jeszcze), Hardbody Gainer 3600 2kg, SP80 (zostalo 2,7kg), ALA Olimpa, lecytyna, wit c z cynkiem Vitalmaxa, no i magnez apteczny, tauryna mega caps OLIMPU 300caps, no i b-complex Ultimate(tego narazie nie biore bo i tak duzo witamin B mam teraz z supli, ew. 0,5 tablety w dni treningowe rano, 0,5 wieczorem).

joyko, zrobic szejka 4k kalorii?:P to by trzeba z 1kg gainerka i z min 5 litrow wody, zeby to jako szlo :D, za duzy by byl koszt tego(kosztu wody nie licze )

Co do diety to ciezko bedzie mi juz wiecej kalorii dorzucic ale ciagle walcze, i tak niewyrabiam z posilkami, 0,5kg platkow owsianych to w sam raz dla mnie;]

Life Energy stosowalem podczas treningow w zeszlym roku, jak robilem wytrzymalosciowy do sztuk walki, ostro bylo, 3-4h dziennie treningu, z 2 dniami wolnego ;], Teraz widze Trec wypuscil Super Energy, ciekawi mnie jak to wypada, bo kawa mnie rozdraznia (podobnie guarana) wiec rzadko po nia siegam, dlatego wolalbym cos na innych ziolach.

Co do ZMA, to niewiem, jakos slabo czuje efekty, dbam o minerly z diety, czasem dorzucam cos z supli, mi sie tam dobrze spi, po naturalnym jogurcie bananem i 2 tabsami aptecznego magnezu;]

Co do krety, to wlasnie skonczylem cykl Kre-Alkalyn(moj pierwszy) i ze tak powiem nic nie poczulem, myslalem teraz o Cellpumpie, ale niewiem czy to bedzie wogole sens, bo jednak ta praca to typowa wytrzymalosciowka.

Z supli ktorcyh nie odczuwalem dzialania byly: efedryna, kre-alkalyn, bcaa(dymatize), l-glutamina(trec), wszystko wg. dawek producentow.

A czy ty też efektywnie wykorzystujesz swoja dodatkową masę mięśniową?

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 223 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 2529
ten gainer to MLO Super Gain 4100 , ale nie pamiętam przepisu , musisz sobie gdzieś poszukać w wyszukiwarce , tam jest chyba litr koktajlu co ma te 4100kcal
glutaminy działania raczej nie odczułbyś znacznego , bo ona jest antykatabolikiem(fakt , anabolikiem w sumie też, ale niezbyt...):)


jaki to był cykl ten na Kre-a??zażywałeśto tak jak sie tutaj proponuej , i taki 6tyg był czy jakiś taki 2 tyg na jednym opakowaniu??

hmm...z tym ZMA to nie wiem , ale mógłbyś zażucić ,apteczne nawet.do tego koniecznie komplex wszystkich witamin i pozostałych minerałów.

nie wiem jak z tym supoer energy ,sprubuj , weź może mniejsze opakowanie i looknij jak sie po tym czujesz , jak nie to poszukaj innego energetyzera bez kofeiny i guarany jak mówisz że Cie rozdrażnia


Z Dietą...no to od czego masz białka i gainery!
jak jesteś hardgainerem to możęsz olimpa Gain Fast 6000 , MLO Super Gain 4100(tylko z tego co słyszałęm to to jest lipny gainer, dużo glukozy...)albo inne wysokowęglowodanowe gainerki :)
masz dietke , uzupełnij ją gainerem(ps w diecie masz coś mało tłuszczy-do każego posiłka i gainera walnij łyżke oliwy, do jogurtów możesz dawać siemie lniane,łykaj o3)możesz teżdać np Gaienr MCT z tłuszczem MCT , jest wysokokaloryczny :]...
wpisz w wyszukiwarce Gainery i tam bedziesz mial porównanie zrobione przesz jednego z uzytkownikó forum ,będziesz mógłsobie wybrać co Ci najbardziej pasi :)


p.s.
do tego szejka wcale nie trzeba 1kg gaienra , tylko tam sa jakeis banany , platki ,oliwa...nie pamietam przezpis musisz sam znalerść :P

Słownik kulturystyczny od A do Z ~> http://www.sfd.pl/temat261144/ <~
Podstawowe informacje na temat odżywek i suplementów ~>http://www.sfd.pl/temat265308/<~ 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

UNIVERSAL Ultra Mass 4500 4330 g, opinie

Następny temat

Taki sobie mix....

Fruzelina