SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

suple dla mnie - temat dla znawców

temat działu:

NUTRIFARM&OLIMP

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2635

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10712 Napisanych postów 45581 Wiek 25 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Witam

O suplementacji wiem dużo i z teorii i z praktyki, tyle, że kreatyna, gainery, białka itp połączojne z treningiem nic nie dają

mam chudą budowę ciała, chodzę na siłkę, a efektem jest tylko wzrost siły i to nieznaczny.plany treningowe mam normalne, zgodne z tym co się pisze na sfd i w mądrych książkach). Dieta zwykła domowa z dużą ilością warzyw, ryżu i mięsa.

Czy jest coś poza SA co mnie ruszy?
na lato mi masa nie potrzebna, bo to zbędne obciążenie na rowerze, ale od jesieni by się przydało

acha i chudy wcale nie jestem przez to że jeżdżę rowerem.

PS. nie mam tasiemca, pasożytów ani kłopotów z tarczycą, jestem zdrowy a lekarz mi powiedział, że 2% ludzi tak ma że się mieści w dolnym zakresie wskaźnika BMI i się tego nie zmieni
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10712 Napisanych postów 45581 Wiek 25 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
dodam jeszcze, że mam wrażenie, że ciężary to sport nie dla mnie, przynajmniej tak się czuję widząc niewielkie postępy jakie czuję.

za to lubię se rowerkiem pojeździć, ale chcę wyglądać jak normalny facet - mieć te 70 kg przy 175 cm wzrostu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 250 Napisanych postów 41358 Wiek 357 dni Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 126098