SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

specyficzny rozkład treningu przy redukcji - prośba o poradę w sprawie posiłków

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

Ilość wyświetleń tematu: 2524

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 22 Wiek 29 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 586
cześć . problem taki jak w temacie . dieta jest ( low carb ) waga jakoś idzie w dół ale potrzebuję pomocy w takiej sprawie:
mój trening (3x w tygodniu wygląda tak )
45 minut siłownia ( po 2 partie miesni łącznie 6-8 ćwiczeń po 3 serie po 12-15 powtórzeń )
35-40 minut areoby
30-40 minut basen ( robię około 35-40 długości basenów)
10 minut sauna parowa

wiem że to dość długi trening ale nie mam za bardzo możliwości go rozłożyć na inne dni więc ta opcja odpada . jedyne na co mogę sobię pozwolić to dłuższa przerwa po areobach a przed basenem ( do 30 minut mogę na to poświęcić ) . Pytanie co i kiedy zjeść przed treningiem , w trakcie i po treningu bo póki co robiłem tak
- godzina przed treningiem na siłowni 50 g brązowego ryżu + 120g indyka/kurczaka + warzywa
-pół godziny przed treningiem na siłowni BCAA
-po areobach białko
-po basenie i saunie banan
-45 minut po całym treningu 50 g brązowego ryżu + 120g indyka/kurczaka+ warzywa

oceńcie czy te posiłki są dobrze umiejscowione w czasie i czy są w dobrej kolejności itd :)
z gory dzięki
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 22 Wiek 29 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 586
dorzucam ankiete

Płeć : mężczyzna
Wiek : 20
Waga : 111
Wzrost : 183
Obwód klatki : nie wiem
Obwód ramienia : 40
Obwód talii : nie wiem
Obwód uda : nie wiem
Obwód łydki : nie wiem
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 23%
Aktywność w ciągu dnia : minimum 4-6 godzin w ciągu dnia w ruchu
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 3x w tygodniu siłownia+ areoby + basen + sauna
Odżywianie : mam słabość do słodyczy, ale ograniczyłem do minimum
Cel : -16 kg najlepiej w 4 miesiące
Ograniczenia żywieniowe : brak
Stan zdrowia : w normie
Preferowane formy aktywności fizycznej : siłownia , basen , areoby
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : kiedyś - l-karnityna , wpc ostrowia , thermo speed extreme , dymatize dyma-burn
aktualnie - witaminy , magnez ,omega3 , białko gaspari ,
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : tak
Stosowane wcześniej diety : redukcyjna około 2,5 roku temu - efekt ze 130 kg do 98 lecz przy wzroście 178 a nie 183 jak teraz
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 881 Wiek 32 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 23060
Daj dietę i trening. Jeśli dajesz rade przy tej wadze po treningu zrobić jeszcze tyle areo i basen to coś czuje ze trening kiepski.

"Kto nie był buntownikiem za młodu, ten na starość będzie sk***ysynem"
Józef Piłsudski

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 22 Wiek 29 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 586
białko 1,5g-2g w zależności od treningu czy dnia bez treningu , węglowodany na poziomie 1,8-2 a czasami nawet mniej - i tłuszcze 0,7-0,8


pierwszy posiłek to 3 jaja + 50 g płatków owsianych

drugi posiłek to 50 gram chleba ciemnego pełnoziarnistego + twaróg + 5g oliwy + warzywo

trzeci i czwarty posiłek to po 50 g brązowego ryżu + 130 gram kurczaka + warzywa grillowane

piąty w zależności " co jest w domu " - czasami jakieś orzechy + wpc , czasami jakieś mięso , ogólnie białko ,troche tłuszczy

szósty posiłek to twaróg z oliwą lub jaja na twardo

czasami dochodzi jeszcze jeden posiłek w postaci 25 ciemnego chleba i 2 serkach wiejskich light kiedy mam dłuższy dzień


natomiast trening wygląda tak że jednego dnia robię łącznie 8 ćwiczen po 3 serie po 12-15 powtórzeń na średnim obciążeniu ( czyli np 4 cwiczenia na barki i 4 na biceps ) . uważam że trening jest dość ciężki - nie robie potem tych areobów z przyjemnością :)
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 881 Wiek 32 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 23060
Daj zrzut diety. Trening do dupy.

"Kto nie był buntownikiem za młodu, ten na starość będzie sk***ysynem"
Józef Piłsudski

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 22 Wiek 29 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 586
a jaki trening na redukcje powinno się robić ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 881 Wiek 32 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 23060
np FBW

"Kto nie był buntownikiem za młodu, ten na starość będzie sk***ysynem"
Józef Piłsudski

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 22 Wiek 29 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 586
ok łapię , od przyszłego tygodnia w takim razie wjeżdża fbw . ale niestety dalej nie mam odpowiedzi na mój główny problem :)
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 881 Wiek 32 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 23060
Podczas treningu nic nie jedz. Czas posiłku przed i po treningu to już sam musisz sobie określić. Przed treningiem jedz tak żebyś nie czuł dyskomfortu. Po treningu może być to białko, dorzuć też owoc, potem kura i ryż.

"Kto nie był buntownikiem za młodu, ten na starość będzie sk***ysynem"
Józef Piłsudski

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 22 Wiek 29 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 586
ok czyli przez cały mój trening ( siłownia , areoby , basen , sauna ) mam nic nie jeść ?
i jak jest z sauną ? warto/można chodzić ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 881 Wiek 32 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 23060
Tak. Jak dobrze zrobisz FBW to po areo nie będziesz miał już siły na basen. O saunie już było na forum.

"Kto nie był buntownikiem za młodu, ten na starość będzie sk***ysynem"
Józef Piłsudski

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Odżywianie dla początkującego forumowicza

Następny temat

dieta low carb czy high carb

nutloveb