SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

spalanie tłuszczu & rzeźba

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1611

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 43
Temat na pograniczu 2 działów.
Mam 18 lat, ważę 80kg, mam 170 cm wzrostu - jestem jednak dosyć mocnej budowy więc nadwaga nie jest tak duża jak wynikało by ze stosunku wzrost/waga. Od ok miesiąca chodzę na siłownie, od tygodnia stosuje załączony program ćwiczeń. Moim podstawowym celem jest spalenie tłuszczu, ale również rozwój mięśni i siły. Oprócz siłowni, sporo jeżdżę na rowerze, planuje rozpocząć “co sobotni basen" . Proszę o rady, pomysły które pomogą mi powalczyć z sadłem ;>
Jeżeli chodzi o dietę itd. jest pewien problem, prowadzę dosyć intensywny tryb życia, więc spożywanie posiłków o regularnych porach właściwie odpada (aby nie jeść po godzinie 18-19 musiałbym całkowicie zrezygnować z kolacji)


NIEDZIELA
Klatka:
- wyciskanie sztangi na ławce prostej 4 x 8 //progresja
- wyciskanie sztangielek na ławce skośnej głową w górę 4 x 8 //progresja
- rozpiętki na ławce skośnej głową w górę 4 x 8
Triceps:
- wyciskanie sztangielek za głową siedząc 4 x 8 //progresja
- prostowanie ramion na wyciągu z neutralnym uchwytem (lina z węzłami) 4 x 8

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ŚRODA
Grzbiet:
- wiosłowanie sztangą 4 x 8 //progresja
- martwy ciąg 4 x 8
- szrugsy ze sztangielkami 4 x 8
Biceps:
- uginanie ramion ze sztangą stojąc 3 x 8
- uginanie ramion ze sztangą na modlitewniku 3 x 8
- uginanie ramion ze sztangielkami w uchwycie młotkowym 3 x 8

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
PIĄTEK
Barki:
- wyciskanie sztangielek nad głowę siedząc 4 x 8 //progresja
- podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 3 x 8
- unoszenie ramion ze sztangielkami w bok 2 x 8
- unoszenie ramion ze sztangielkami w przód 2 x 8
Przedramiona:
- uginanie nadgarstków ze sztangą nachwytem (nadgarstki wystają za koniec ławki) 4 x 12 //progresja
- uginanie nadgarstków ze sztangą podchwytem (nadgarstki wystają za koniec ławki) 4 x 12 //progresja
Brzuch:
- brzuszki na maszynie 4 x 8
- unoszenie nóg w zwisie na drążku 4 serie
- spięcia mięśni brzucha 4 serie
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 85 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 4928
Kolacja wylacznie bialkowa, ogranicz weglowodany i tluszcze w posilkach.

Basen + sauna - to dobry pomysl; jesli masz mozliwosc to zakup sobie skakanke, i skacz w wolnych chwilach; ewentualnie zakup sobie jakies spalacze, moj kolega jest od niedawna na pewnym zagranicznym produkcie i juz stracil kilka zbednych kg, wiec moze warto.

Silnym jest ten kto zwycięża innych.
Wielkim ten kto przezwycięża samego siebie.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Czy rosnie brzuch ?

Następny temat

Pod wodą

Fruzelina