SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

snorri1 / Dziennik osobnika biurowego

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 14558

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 516 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 4717
Kolejny raz nogi:

Przysiad ze sztangą: 5x60, 5x70, 8x77,5

Prostowanie nóg siedząc: 8x40,8x45,8x55
i po ostatniej serii od razu:
5x50,3x45,1x40

Uginanie nóg leżąc: 8x40,8x45,8x55
i po ostatniej serii od razu:
5x50,3x45,1x40

Wspięcia na palce siedząc: 50x35, 50x45, 50x50

Po takim czymś zastanawiałem się jak wyjdę z siłowni - trzeba wejść na kilka schodków.

Rób, albo nie rób. Nie ma próbowania

Dziennik - http://www.sfd.pl/snorri1_/_Dziennik_osobnika_biurowego-t579616.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 2577 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 11493
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 516 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 4717
Musiałbym się rozdwoić. O 7 rano na siłowni nie ma nikogo :D

Rób, albo nie rób. Nie ma próbowania

Dziennik - http://www.sfd.pl/snorri1_/_Dziennik_osobnika_biurowego-t579616.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 2577 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 11493
ja np. cwicze sam a telefon którym nagrywam kłade sobie na krześle/ławce

dla chcącego nic trudnego
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 516 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 4717
To może coś nagram... jak będzie warto coś pokazać :D

Rób, albo nie rób. Nie ma próbowania

Dziennik - http://www.sfd.pl/snorri1_/_Dziennik_osobnika_biurowego-t579616.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 2577 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 11493
nie chodzi o to żeby sie chwalic w stylu "zobaczcie ile wyciskam na filmiku"
tylko żeby korygowac technike

pzdr
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 516 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 4717
To się nagra...

Rób, albo nie rób. Nie ma próbowania

Dziennik - http://www.sfd.pl/snorri1_/_Dziennik_osobnika_biurowego-t579616.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 516 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 4717
Piątek... tia... plecy i bicepsy a'la Mawashi...

Plecy:
MC: 5x72,5, 5x85, 8x95
Wiosłowanie: 10x47, 10x50, 5x57 i tu w sumie można powiedzieć, że padłem :D
Wyciąg górny: 10x50, 10x50
Szrugsy: 12x20, 16x20, 20x20

Bice:
Uginanie ze sztangielkami: 3x15x8
Modlitewnik z prostym gryfem: 3x15x14,5

No i później do sauny.

Dwa słowa o suplementacji:
1. Białko (SFD/VitaFit) 3x dziennie zazwyczaj pomiędzy posiłkami. DT mieszam z mlekiem i daję do owsianych z rodzynkami.
2. Carbo (Olimp) tylko w DT przed treningiem 50g.
3. Pure Power (SFD/VitaFit) w DT przed treningiem wymieszane z carbo.
4. BCAA (SFD/VitaFit) 10g po treningu.
5. Pure Creatine (SFD/VitaFit) w DT 6g po treningu w DNT 6g rano na czczo i na 30 minut przed obiadem (~13.00) 4g.
6. Mass Activator (SFD/VitaFit) 70g 20 minut po treningu wymieszane z 30g białka.

Do tego Omega3 i Magnez (oba z Olimpu).

Treningi są o 7 rano zatem wygląda to trochę dziwnie, ale na inne rozplanowanie nie mam pomysłu.

ps. dla osób, które sądzą, że na wolnych ciężarach nie można zrobić wysokiego tętna (dla odchudzających się szczególnie) polecam poćwiczyć z pulsometrem. Przy ciągach było 165 i trzymało się przez dłuższy czas.
Muzyka na dziś:







Zmieniony przez - snorri1 w dniu 2011-09-30 10:38:58

Rób, albo nie rób. Nie ma próbowania

Dziennik - http://www.sfd.pl/snorri1_/_Dziennik_osobnika_biurowego-t579616.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 516 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 4717
WL: 3x45, 3x50, 8x57,5
Wyciskanie na skosie: 2x8x30, 8x32,5
Rozpiętki (maszyna): 10x20, 10x20, 10x30

"Sierżant": 8x20, 8x20, 8x24
wyciskanie francuskie: 3x10x25 ostatnie "do głowy", czyli krótszy ruch, ale płynnie bez zatrzymania na górze ani na dole.

Wyciskanie z przed głowy siedząc: 3x27,5, 3x32,5, 12x37,5
Unoszenie sztangielek bokiem: 2x10x8
Unoszenie sztangielek w opadzie: 2x10x6

Przy okazji okazało się, że coś mam z dłonią. Boli przy chwytaniu, odkręcaniu i zakręcaniu, podnoszeniu. Generalnie przy wszystkich czynnościach angażujących chwyt palcami. Ciekawe co się stało...

Muzyka treningowa na dziś:


Rób, albo nie rób. Nie ma próbowania

Dziennik - http://www.sfd.pl/snorri1_/_Dziennik_osobnika_biurowego-t579616.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 3514 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 41669
witam będę zaglądał sog
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Wzrost 14 lat ważne

Następny temat

Ważne POMOC

Masa