SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

sniadanie bez wegli

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 3501

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 40 Napisanych postów 2090 Wiek 33 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 20229
co sadzicie o takim sniadaniu

3 jajka ( 180 g )
5 g tranu
10 g siemie lniane

wegli prawie tu nie ma, odpowaiada m ito sniadanie daje mi energie na długi czas i odczuwam głód o wiele poznije niz przy sniadaniu na weglach, a ze teraz zaczynam lekka redukcje wiec chyba to wazne ze nie jestem głodny
dieta to lekka redukacja narazie bez wyliczania kcal bo wracam do diety po czasei gdzie sobie ja odpusciłem ( psycha odpoczeła ) nie jest to dieta tłuszczowa tylko ograniczyłme wegle, jem ich kolo 2,5 g na kg masy ( tak sadze bo narazie nie wyliczam )
zobaczymy co mi z tego wyjdzie jak narazie 1 dzien jakos przezyłem znowu na diecie

Zmieniony przez - Michał... w dniu 2005-11-02 21:28:05
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 679 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 6610
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 255 Napisanych postów 13305 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 45246
moim zdaniem z rana węgli powinno być sporo ponieważ później pewnego dnia w godzinnach popołudnowych zjesz nadmiar kalori bo organizm będzie się domagał....a to ze czułeś energie na takim śniadaniu spowodowane jest tym że masz zapasy glikogenu w mięśniach i moze z poprzedniego dnia

Ja swoje poglądy mam, ale teraz czasy takie, że na wszelki wypadek się z nimi nie zgadzam.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 89 Napisanych postów 15094 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 101708
węgle być powinny
i to nawet trochę prostych.

"Jak kraść, to miliony.
Jak ruchać, to księżniczki"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 40 Napisanych postów 2090 Wiek 33 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 20229
nio własnie ale po weglach rano szybko robie sie głodny, a po takim sniadaniu nie
co do myslenia w szkole to nie mam problemów
dzis jeszcze zjem takie sniadanie bo spiesze sie a poznije cos zmienie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 406 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 4131
a co to za sniadanie...

jak juz pisali wyzej musza byc.

__________________________________

Shut The f*** Up And Train !

Ja - http://www.sfd.pl/temat231404 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 6469 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 39129
ja bym nie dal rady...

sniadanie musze miec konkretne bo pozniej mam****owo w szkole

ok 100 wegli w sniadaniu musi byc
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4384 Napisanych postów 66020 Wiek 36 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 693442
Mi sie nie podoba. Jak redukcja na weglach to glownie z rana i w okolicach treningu musza byc.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 40 Napisanych postów 2090 Wiek 33 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 20229
ok zaraz bede cos zmieniac, szkoda bo to sniadanie mi odpowiadało
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 137 Napisanych postów 9203 Wiek 39 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 29034
a ja napisze ze jak Ci odpowiada to moze tak byc, czujesz sie dobrze i to najwazniejsze, jak ktos ma jakies dowody na to ze na sniadanie trzeba jesc wegle to niech pisze :-]

http://www.smoczyjezdzcy.pl - Smoczy Jeźdźcy - darmowa gra MMORPG w przeglądarce - polecam!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 40 Napisanych postów 2090 Wiek 33 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 20229
nio włansie tak mysle ze jak mi pasuje dobrze sie po nim czuje to po co pchac wegle, co mi z tego ze teoretycznie sa one potrzebne jak w pratyce wychdozi inaczej, jeszcze pomysle nad dieta co pozmieniac narazie robie sobie wprowadzenie wiec jeszcze nic nie wyliczam
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Utrata tłuszczu - demitologizujemy aeroby

Następny temat

Prosze o ocene!!

nutlove nowy