SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

skutki uboczne po... prosze o pomoc i opinie

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1513

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 96 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2266
czesc ma nie wypelniona ankiete z gory sorka ale mam powazny problemm przynjamniej z mojego punktu widzenia.
Mam 20 lat i 3 lata rozsadnego cwiczenia na silowni z czego od 2 lat brania przroznych odzywek od stackow po boostery itp.
aktualnie zakupilem boostera testosteronu Muscle Meds RX Methyl Arimatest , bialko serwatkowe OXY-GEN Protein 80 2500g ,kreatyne VITAL MAX Creatin 500g arginine oraz shock therapy, wyjechalem na studia diety zaczolem pilnowac az tu nadle moj kochany brat pisze ze ma podejrzenie zoltaczki po antybiotykach i bedzie robil proby watrobowe, jak sie domyslacie jestem lekko wystraszony obezna sytuacja nawet bardzo i stad moja prosba, czy te wszystki odzywki brane zgodnie z instrukcja jakie porcje przyjmowac moga niesc ze soba skutki uboczne,aktualnie boje sie na nie spojrzec powiewaz zdrowie mi mile i zalezy mi na studiach, nie chce zeby mi sie cos popierniczylo. wczesniej nic oprocz sraczki albo zatwardzenia nie odczuwalem. aktualnie biore odzywki 2 dzien mam biegunke ale jak kazdy mowi to normalnie przy kreatynie. Czy moga wystapic powazne zmiany przy takich ilosciach odzywek i przy boosterze testosteronu? pytanie kieruje do rozsadnych ludzi i prosze wziasc pod uwage jaka jest przyczyna moich obaw. pozdrawiam za rozsadne odpowiedzia wbijam soga.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 779 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 11356
Oj, kolega chyba hipochonryk:) Nie przejmuj się zupełnie, jeśli jesteś zdrowy i suplementy te będziesz stosował zgodnie z ich przeznaczeniem i nie przekraczał zbytnio porcji rozpisnaych na etykietach, to absolutnie nic nie powinno Ci byc:) I nie łącz ewentualnej żółtaczki brata z suplami, bo to raczej na 99% nie ma związku. Udanego cyklu życzę:)

SIŁA, SPRAWNOŚĆ, PIĘKNO - JEDNYM SŁOWEM - VITALMAX!!!

Serdecznie zapraszamy do sklepu ATLETA!!! www.atleta.pl
Odżywki oraz suplementy VITALMAXA i innych firm w najlepszych cenach!!!

Zapraszam do śledzenia mojego TESTU: Droga do PP 2010 z VITALMAXEM!!!
http://www.sfd.pl/TEST:_DROGA_DO_PP_2010_z_VITALMAXEM!!!-t646535.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

do kasacji!!!

Następny temat

do kasacji!!!

MenS