Trec SAW 200g

3,93 z 138 opinii 5 0

Najciekawsza opinia:

Polecam produkt maax :) Napoczatku po uzyciu czułem dziwne bulgotanie w gornej czesci brzucha. Kiedy minelo pol godziny od uzycia tego zaczalem swoj trening na silowni ;). Produkt przerosł moje oczekiwania. Robilem wiecej powtorzen niz zwykle z wiekszym ciezarem niz zawsze. Mimo ze juz nie miałem sił to wciaz chciałem wiecej. Pobudzenie poziom hard, wziałem 10 g o godzinie 12.50. A do polnocy mi sie oczy nie zamykały na chwile. Zadnych bolów, mozna tylko to pochwalic. Biceps po treningu poszedł mi 2cm w gore na pompie + klata ktora wygladala jakbym cwiczyl dodatkowo jeszcze z 2-3 miesiace dluzej ;)

67,00zł 59,99
Smak: Dostępność:
Blackcurrant - Lemon
Cherry-Grapefruit
 

! Darmowa dostawa od 99PLN !
Każdym kurierem! kod: dostawa99

Wysyłka nawet w 15 min. Otrzymasz 5 pkt.

Opis


  • Ultra-skoncentrowana formuła przedtreningowa

  • Potężna moc i wytrzymałość

  • Tylko najsilniejsze składniki i skuteczne dawki


S.A.W. to ultra-skoncentrowana formuła przedtreningowa dla profesjonalistów. Preparat drastycznie zwiększa objętość pracujących mięśni. S.A.W. zapewnia im dodatkowe dotlenienie, odżywienie i impuls do wzrostu. Unikalny kompleks Beta- Alaniny i aktywnych neurostymulatorów poprawia wytrzymałość i koncentrację oraz zwiększa zasoby energetyczne organizmu.

Zalecane porcjowanie

Porcja preparatu to 5 gramów. Porcję należy rozpuścić w 100-200ml wody. Można do tego celu wykorzystać shaker.
W zależności od zapotrzebowania, intensywności wysiłku i wrażliwości na działanie preparatu zaleca się stosowanie od 1 do 3 porcji na 30 min. przed planowanym treningiem.
Preparat popić 300 ml wody.

Uwaga! Produkt ma silne działanie pobudzające, nie stosować przed snem.

Składniki aktywne

Porcja5g
Ilość porcji w opakowaniu40
Opakowanie200g
SKŁADNIKIS.A.W.
Zawartość jednej porcji zaw:
Wartość energetyczna3kcal
Białko0,65g
Węglowodany0g
Tłuszcz0g
Matriks pompujący2080mg
Alfa-ketoglutara L-argininy
Jabłczan cytruliny
Jabłczan L-argininy
ViNitrox: Ekstrakty winogron i jabłek
Matriks energetyzujący1351mg
Beta-alanina
L-tyrozyna
Tauryna
Ekstrakt grapefruita
Kofeina bezwodna100mg
Matriks kreatynowy1250mg
Monohydrat kreatyny
Jabłczan kreatyny
Ester etylowy kreatyny

Opinie

Na mnie nie działało bardzo mocno, nie było mrowienia czy swędzenia, nie czułem tego, energii z kosmosu też nie, brałem 2 miarki przed treningiem na moje 87kg, polecił mi ten produkt kolega, a po nim było widać że go rozpiernicza energia, na każdego działa inaczej

Nie polecam

Po 3 puchach wypitych dalej działa, może już nie tak inwazyjnie jak wczesniej ale wytrzymałość na treningu wciąż bardzo duża. Cena trochę przesadzona, ale generalnie to 1 lub 2 miarki przy wadze 80 kg za każdym razem działają.

Jak dla mnie super !! Dwie całe miarki i jest ogień na treningu cały czas czuje energię i chęci do treningu. Ja osobiście polecił bym.

Smak ok, rozpuszczalonść ok, ale dla mnie już za słaba, przy masie około 100kg słabo działa.

Produkt dobry troche cena za duza ! ale trening zrobi sie konkretny na tym i o to chodzi !

Dobra przed-treningówka, oczywiście są mocniejsze chociaż by stimul8 czy c4 cellucor ale działa przy wadze 100kg 2 miarki obowiązkowo jak dla mnie jedna to za mało

Jedna z moich ulubionych przetreningowek, zawsze po 25=30 minutach mam efekt szczypania, dobra pompa, koncetracja i energia na treningu, samkowo tez bardzo dobra

nawet nawet, przy dwóch deklarowanych porcjach trening nawet przyjemny, delikatne pobudzenie i pompa mięśniowa, trening spokojnie można dokończyć.

Jedna porcja deklarowana nie podziałała na chłopa 100 kg, dopiero ok dwóch porcji było czuć, na pierwszy kontakt jak najbardziej można wybrać, pobudzenie spoko nie ma jakichś dziwnych jazd po tym, można normalnie funkcjonowac.

Słaba formułą przed treningowa , od przed treningówki oczekuje pobudzenia, koncentracji i wytrzymałości może wytrzymałość większa trochę nic po za tym .Dodam , żę sprawdzam 6 rodzai przed treningówek wiec mam porównanie.

Dopiero testuje przedtreningówki, ale ta jest naprawdę bardzo słaba, zero pobudzenia, zero pompy, nie polecam

Na mnie nie działa! Wcześniej brałem stimul 8 i pół miarki dawało kopa na 2 godz . NIE POLECAM!!!

Lepiej dołożyć 40 zł i kupić stara wersje mesomorpha na allegro.

Takie 4-
Kopa to to ma, ale mdli mnie od niego niestety - przynajmniej dla "smaku" wildberry

produkt daje radę ... nawet go polubiłem a nie mało podobnych supli juz testowałem,wiadomo to ni to samo co z 1,3 daa ale można polecić

zaczynać od 10 g bo 5 g nie odczuwalna , pompa 3/5 siła 4/5 skupienie 3/5 , u mnie działa po jakiś 20 min ,po jakimś czasie trzeba zwiększać dawki bo coraz słabiej działa
Polecam na początek

Lekkie pobudzenie. Szału brak.

Generalnie nie polecam nie czułem zupełnie nic po podwójnej dawce brałem wcześniej Napalm i to było coś konkretnego aż za mocne a tu nic zawiodłem się.

Generalnie jeśli jesteśmy początkujący to ten produkt jako pierwsza przedtreningówka jest super, powiedzmy, że dam przykład na alkoholu.
Piwo, wódka oraz denaturat.
Ta przedtreningówka zalicza się do grupy piwa, a naprzykład mesomorph do denaturatu, a coś np. mr hyde do wódki.
Więc jeśli jesteście początkujący to takie ''piwko'' wystarczy wam aby się pobudzić, jak przestanie działać to przechodzicie do ''wódki'', a potem do ''denaturatu'' :D

działa dobrze przez pierwsze kilka razy, jakaś tam pompa jest pobudzenie i koncentracja też lecz po kilku razach pobudzenie bardzo szybko przechodzi i po 30 minutach jest lekki zjazd i zamiast trenować chce się iść do domu przynajmniej w moim wypadku tak jest może za dużo kofeiny jak dla mnie.

Daję 2 ze względu na to, że pierwsze 2 dni "coś czułem" poźniej totalne 0! Kasa w błoto - nie polecam!

brałem po całym opakowaniu i dla mnie straszna słabizna - zero pobudzenia, bym nawet powiedział że zniechęcało mnie do intensywnych treningów. Jak dla mnie w porównaniu do Napalmu wychodzi bardzo słabo - tamto mnie aż rozwalało od środka.

Ja mam 15 lat , ważę 70 kg i muszę wziąść 20 g zeby działało XD
Ale przy tych 20-15 g jest spoko

Działa niesamowicie skutecznie! Nie tylko powoduje większą koncentrację i skupienie na treningu, ale też ogromny power i nieziemską pompę. Masa i siła na plus. Na pewno jeszcze wróce do SAWa

Na mnie niestety nie działał, waga 85 kg przy 180 cm. Próbowałem potrójne dawki ( 15g) i działanie było znikome.

Spoko, ale tylko na poczatku. Po czasie organizm przywykl.

świetne działanie. Daje kopa!

działa średnio, efekt podobny do napoju energetycznego. momentami swędzenie skóry i to wszystko. Na mnie nie zadziałało

W połączeniu z BCAA i kreatyną 1 porcja daje niesamowitego kopa,
wzrost siły około +10%, wzrost chęci do ćwiczenia + 50%, po zakończonym treningu nie mogę doczekać się następnego

Rzeczywiście pompy nie ma. Trening idzie jak burza, szybciej , mocniej , więcej ale jest niesamowity zjazd juz po 1h ide spać i zmulony jestem na maksa....

5/5 Smak dobry , działanie bardzo dobre najlepiej zacząć od 5 g :) Bo kop jest niezły .

Do pewnego momentu działa dobrze, ale dosyć szybko trzeba zwiększać dawki żeby było czuć przypływ "energii". Pompa 2/5, pobudzenie 3/5.

Brałem już inne specyfiki przed treningiem teraz przyszła pora na to i więc:

15g-13g efekt jest, trening idzie przyjemniej i łatwiej ale..
spodziewałem że serio z papci to ja eksploduje ale i tak jest nieźle :p
smak:cholerstwo się odbija i smakuje że (brak słów , ale to ma działać nie smakować) i działa :). pompa jest , bez bólów i w ogóle , po treningu masz dość ale chcesz więcej :D. no cóż trening robiony z tym o 17-19 spowoduje brak snu do 22 nawet lepiej hehe :D /mam nadzieje że z Cm3 będzie tylko lepiej :)

5/5

Dobrze ze nie kupiłem od razu całej puchy tylko próbkę , bo lipa po całości.. Na pierwszy raz wziąłem 6g i naprawdę nie czułem niczego.. może delikatna pompa ale serio delikatna.

Pobudzenie raczej średnie, jednak sił podczas treningu jakby więcej, a i potem zmęczenie mało odczuwalne. Pompa chyba godzinę po zażyciu, jednak daje przyjemny efekt - bez przesady, ale może i za delikatnie. Waskularyzacja nie inna niż przy zwykłym treningu. Przy masie 72kg i porcji 10g daje fajny efekt. Całkiem dobry smak. Osiągnąłem oczekiwany efekt - zmniejszenie zmęczenia i delikatnie odczuwalne zwiększenie wytrzymałości.

15g przy wadze 72kg pobudzało znakomicie lecz pompa była mało odczuwalna

Zacząłem od razu od dwóch miarek czyli 10 g. Lekkie mrowienie na twarzy oprócz tego raczej nie odczuwałem żadnych skutków. Smak nie przypadł mi do gustu. Może na innych bedzie działało inaczej ale subiektywnie nie polecam.

Na początku fajnie działał przy dawce 5g, pompa byla znakomita, pobudzenie na 5, koncentracja też OK. Niestety z czasem 5g juz nie "klepało" tak jak na początku i zacząłem brać 10g po których odczuwałem efekty, ale z czasem organizm się przyzwyczaił i suplement przestal działać w jakimkolwiek stopniu. Ogólnie sam produkt wypada nieźle początkowo, ale spory minus za malejące efekty wraz z długością zażywania.
Smak: 2/5
Rozpuszczalność: 5/5 (Trochę się pieni, ale idzie wypić)

Coz, na poczatku moze i bylo czuc efekt, pozniej juz mniej, smak nie przypadl mi do gustu (prawde mowiac, mdli mnie po nim)
Teraz polowa opakowania stoi i sie kurzy, uzywam tylko w ostatecznosci

Skład taki wszystkiego po trochu, jednak działa fajnie. Polecam, 4/5 bo szybko się organizm przyzwyczaja.

Minimalne pobudzenie minimalna pompa ale to tylko na poczatku , mimo zwiekszanych dawek dalej nic - dno , NIE POLECAM

Dawka 18 g
Smak : 6/10
Rozpuszczalność : 9/10
Pompowanie : 1/10
Pobudzenie : 2/10

Próbowałem kilka razy, jeden z gorszych suplementów jakie stosowałem. Plusem jest brak problemów żołądkowych i po treningu.

Nie polecam. Totalne dno, szkoda kasy. Brałem wcześniej shock+storm, shotguna i pare innych przedtreningówek. Wziąłem od razu 2 porcje SAW iiiiiiii nic...
Pobudzenie 1/5
Motywacja 0/5

SAW to nie tylko najlepsza przedtreningówka, ale najlepszy suplement jaki brałem. Nie polecam jednak zażywać porcji wyższych niż 10 gramów, zwłaszcza jeśli trenujecie wieczorem.

Nie polecam. Bardzo się zawiodłem bo liczyłem na dużo więcej. Coś czułem tylko kilku pierwszych treningach później nic. Nawet po zażyciu 3 miarek nie było lepiej. Po wzięciu 5g sawa i 5 g beta alaniny efekt był ale to działała beta alanina, którą już wcześniej brałem i zawsze działało. Za tą cenę oczekiwałem czegoś lepszego.

To był mój pierwszy tego typu produkt dlatego nie mam porównania z innymi.
Saw brałem w połączeniu z kreatyną Green Magnitude i przyrost siły i masy po miesiącu był zadowalający. Fajna przedtreningówka daje spore pobudzenie zwłaszcza przez kilkanaście pierwszych treningów z czasem tolerancja organizmu się zwiększa ale to normalne. Brałem 10g przy wadze 90-92 kg i w zupełności wystarczało.

Brałem ja i mój ziomek i takie same odczucie.
Spodziewałem się czegoś naprawde mocnego, nie jest to moja pierwsza przedtreningówka, zawiodłem się na tym produkcie za tą cene można się spodziewać naprawde czegoś mocnego.
Nie dawała motywacji do treningu jakiej się spodziewałem, czułem się jak bym wypił kawę.
Jednym słowem nie polecam mocno przereklamowana według mnie.
3/5

To moja pierwsza przedtreningówka za każdym razem gdy ją brałem a zaczynałem od dawek 5g czułem naprawdę MEGA MEGA MEGA moc zwłaszcza z dobra muzyką na słuchawkach. Waskularyzacja naprawde na plus. Kiedy zaczynałem czuć ,że 5g to za mało zwiększałem do 10g potem do 15g naprawde polecam !

brałem kilka miesięcy wcześniej universala i ryło beret, ten produkt mnie zawiódł po całości, zero odczucia jak przy universalu, szkoda kasy, juz lepiej mocna kawe wypić

Moja pierwsza przedtreningówka, ale po pierwszym stosowaniu bardzo miłe zaskoczenie :)
Przy wadze 81kg i wzroście 183cm jedyna słuszna dawka to 15g+. Pobudzenia bardzo dobre (choć pod koniec cyklu organizm się przyzwyczaił to i tak bardzo pomagało), pompa także większa niż normalnie, a koncentracja na treningu 110%!! Jedyny minus to, że wraz z długością brania SAWA efekty malały. Polecam!! 4/5 :)

Mam 188cm wzrostu i 105kg wagi. %g samo 5 gram proszku na mnie nie działało, ale w połączeniu z Animal M-Stak dawało fajnego kopa. 10 gram tylko podrażniło, al 15 Gram już podziałało bardzo fajnie. Czuć fajne pobudzenie, koncentracja też niczego sobie, powiem tak, chce się trenować i dźwigać te ciężary, fajna pompa mięśniowa. Zabieram się do testowania SHOTGUNa !Sawa jak najbardziej polecam.

10-15g i jest petarda. Skupienie, pompa i niezwykłą chęć rozwalenia czegoś. Działa. :)

Jednym słowem - Tańczący z hantlami :)

Moja pierwsza przedtreningówka w życiu
brałem z CM3
Efekt piorunujący
Motywacja chęci do treningu pompa !!!!
Jeden minus problem z zaśnięciem i potliwość mimo treningu o 13
Tego typu specyfiki widocznie działają na mnie dobrze
Polecam w 100 %

Smak: 1
Rozpuszczalność: 4
Pobudzenie: 5
Pompa: 5
Motywacja: 3

Ogólnie produkt dobrze działa, choć ma kategorycznie nie pasujący mi smak ( ale to już zależy od gustu ) jedyny minus do którego można się przyczepic to że organizm szybko się przyzwyczaja i z czasem nie działa już tak silnie, ale tolerancja organizmu na suple bez względu na to co przyjmujemy zmniejsza się więc to raczej nie powinno nas zniechęcać.

Super 10 na 10 wszystko tak jak powinno byc

smak na 5/5, pompa 6/5, pobudzenie 3/5, koncentracja 10/5, siła 5/5
W tej cenie b.dobra przed treningówka , brak zjazdu ani mdłości. Miałem ochotę kontynuować treningi w nieskończoność :)

Polecam ten produkt silne pobudzenie , mrowienie na całym ciele i szybkie efekty w sile , pompa mięśni przy połączeniu z Bcaa + białko mega efekty.

SMAK: 5
ROZPUSZCZALNOŚĆ: 4
POBUDZENIE: 5
POMPA MIĘŚNI: 5
MOTYWACJA: 5

Polecam produkt maax :) Napoczatku po uzyciu czułem dziwne bulgotanie w gornej czesci brzucha. Kiedy minelo pol godziny od uzycia tego zaczalem swoj trening na silowni ;). Produkt przerosł moje oczekiwania. Robilem wiecej powtorzen niz zwykle z wiekszym ciezarem niz zawsze. Mimo ze juz nie miałem sił to wciaz chciałem wiecej. Pobudzenie poziom hard, wziałem 10 g o godzinie 12.50. A do polnocy mi sie oczy nie zamykały na chwile. Zadnych bolów, mozna tylko to pochwalic. Biceps po treningu poszedł mi 2cm w gore na pompie + klata ktora wygladala jakbym cwiczyl dodatkowo jeszcze z 2-3 miesiace dluzej ;)

Produkt zdecydowanie 'in plus'. Obecnie stosuję około 10g przedtreningowo i zyskuję ogromną ochotę do ćwiczeń, żal mi opuszczać siłownię. Nie czuję żadnego mrowienia na twarzy. Kolejnym atutem jest ogromna waskularyzacja - zwłaszcza na przedramionach i bicepsie. Gorąco polecam S.A.W ze stajni Treca. Pozdrawiam :).

Smak przypomina mi markową gumę do żucia o smaku owoców leśnych. Ciekawy i smaczny. Pompa 5/5, pobudzenie 6/5. Cena adekwatna do jakości. Przy wadze 70 kg i wzroście 174 cm dawka 10 gramów jest wystarczająca

Dobra przedtreningówa tylko cena za wysoka ten sam efekt otrzymałem tańszym produktem takze pompa 5/5 pobudzenie naciągane 3/5/ no i cena 2/5

ZAJEBISTY PRODUKT POLECAM POLECAM I JESZCZE RAZ POLECAM DLA TYCH KTÓRZY CHCĄ MIEĆ PRZYPŁYW MOCY !!!

1 szaszetka i dość dobrze otwiera oczy, zwiększa chęć do treningu - pobudzenie 4/5
pompa to okrągłe 0
smak do wypicia - 3/5

S.A.W fajnie pobudza i to chyba na tyle, więc taniej wyjdą nas kapsułki z kofeiną :)

Dobry produkt jednak cena trochę wygórowana. 5g to stanowczo za mało. Prawdziwe efekty SAW zobaczyłem gdy skończyłem brać i robiłem pierwsze treningi bez SAW. W połowie stycznia otwieram następne opakowanie :)

Trochę większe skupienie na treningu i nieco więcej siły. Pobudzenia 0... Nie polecam

"-pompy widocznej brak
-pobudzenia znacznego brak mimo zwiekszenia dawek do 25g jedyne co po tym mam to bol glowy.
Myslaem ze bedzie niezly produkt sugerowalem sie opiniami pod produktami.
Niesłusznie"

Produkt naprawde świetny, ale jest jeden zasadniczy minus. Mianowicie kofeina. w 15 gramach znajduje się równowartość 3 filiżanek kawy. Na treningu mega pobudzenie, mógłbym ćwiczyć w nieskończoność, pompa super ale po treningu czuje się taki zestresowany i również wciąż pobudzony. Niemiłe uczucie.
Podsumowując nie polecam dla osób nadwrażliwych na Kofeine :)

10g i nic. zero pompy i pobudzenie. nie polecam bo to szajs

Szału nie robi, jedna z gorszych przedtreningówek jakie miałem. W tej kategorii cenowej zdecydowanie lepszy nitrobolon.

Polecam na prawdę dobra przedtreningówka, pobudzenie wyraźne, smak dobry, koncetracja i siła w górę. Brałem już Nitrobolon II, Napalm i podobne , SAW moim zdaniem wymiata. Przy wadze 67kg biorę 15g.

10g+ 150ml wody, kilka wstrząsów shaker'a i gotowe. Dobrze sie rozpuśćiło, fajny kolorek a smak nie najgorszy. 30 min przed treningiem i od 1 minuty treningu fajnie pobudzenie, az sie chcialo ćwiczyć. polecam!

Dobry produkt, fajna pompa, dobre pobudzenie, niezły smak i i rozpuszczalność. Jedynym mankamentem jest tworząca się piana, ale mi osobiście bardzo nie przeszkadza. Wraz z mono i dietą 4kg więcej na wadze w niecałe 3 tygodnie co jest moim nowym rekordem :D
Polecam!

Moja 2 przedtreningowka pierwsza byl napalm.
-smak niesmaczny powiedzialbym straszny
-pompy widocznej brak
-pobudzenia znacznego brak mimo zwiekszenia dawek do 25g jedyne co po tym mam to bol glowy.
Myslaem ze bedzie niezly produkt sugerowalem sie opiniami pod produktami.
Niesłusznie
napalm to byla po prostu kosa.

pompa dobra, ogółem dobra przedtreningówka,rozpuszczalnosc dobra,smak ok, jednak jedno ale... zbyt drogie.. i za tą cene lepiej kupic mono i wyjdzie nas to duzo taniej

Przed treningiem biorę 10g, dobrze pobudza, na początku troszkę mnie nosi, ale jak przyjdzie czas treningu jest jak najbardziej ok - dobre pobudzenie, lepiej się skupiam na cwiczeniach. Mogą być problemy ze snem, ale to zależy już od poszczególnych organizmów. Daje 5/5, bo produkt godny swojej ceny, robi swoje. Polecam.

wziełem porcję 20g czyli 4x więcej niż zaleca producent, nie poczułem działania słaby produkt dużo lepsze są no xplode, nitrobolon czy superpump max

Pobudza tak w miare,
SUPER POMPA
SUPER WYTRZYMALOSC
PO TYM NAKURWIALEM JAK POJEBANY NA TRENINGACH,NIE CHCIALO MI SIE ZATRZYMYWAC

Fajna przedtreningówka. Brałem 15g pobudzenie nie ogromne ale jest. Podczas treningu czuje się pompę. Po takiej porcji na treningu myśli się tylko "mocniej, więcej, szybciej". Polecam.

Przy 186cm i 86kg wagi 5 g nic nie daje, 10 g daje troszkę, aczkolwiek 15g daje masakrycznego kopa:) Produkt, drogi, natomiast na pewno wysoko opłacalny! POLECAM!

Chyba najlepszy produkt przed treningiem bez geranaminy na polskim rynku. Nie próbowałem jeszcze amg z hiteca, ale ten produkt spoko.

Pierwszy raz wziąłem 10g przy wadze 74kg :).
-Pobudzenie/energia- właściwie nic... tu się zawiodłem, bo podobno dobrze pobudza a na mnie nic nie zadziałało, dobrze przynajmniej że nie zmuliło tutaj daję 1/5
-Wytrzymałość- lekko podskoczyła, czuć było zwiększenie jej podczas treningu normlanego jak i cardio 3/5
-Pompa- Tutaj chyba najlepiej, ale i tak bez szału. 3,5/5
-Smak (tak na koniec)- nie za dobry tak na 2,5/5...

...ale przedtreningówka ma działać :) a jej ogólne działanie oceniam na takie 2,5... naciągnę 3 z powodu, że inne suple z TRECa są wysokiej półki :). Polecałbym dołożyć parę gorszy i kupić lepszy-nitrobolon II :).

NAJLEPSZA PRZEDTRENINGÓWKA JAKĄ ZNAM !!! pilem ich juz pare ale S.A.W. dzialalo na mnie najlepiej:
-fajna pompa
-lepsze skupienie
-poprawia wytrzymałość
-po 30 min aż rozrywa i chce się ćwiczyć (brałem 10 g przy 60 kg masy ciała)

produky godny uwagi napewno ! Pompe treningową zawsze mam dobra lecz po pierwszej zaszetce odczuwala jeszcze wieksza pompe , nawet az bol , sila zwieksza sie bardzo ,spupienie jest swietne zmeczenie znikome,lekkie zawroty w glowie,ogl świetny produkt !

Zamówiłem próbkę na spróbowanie i niestety, ale rozczarowałem się. Odczułem jedynie dziwnie przyspieszoną pracę serca, co spowodowało odwrotny skutek - niechęć do treningu. Niecodzienny smak, za co dam punkt wyżej. Oceniam na 2.

Troche zniechęcony byłem do Treca po jego za słodkich gainerach i białkach które mi raczej nie podchodziły . Wziałem SAWa z ciekawości i bardzo pozytywnie mnie zaskoczył biorąc pod uwage że wcześniej leciałem na napalmach vaporach itp ;)

Super sprawa śmigałem na 5g porcjach i dawało radę bardzo ekonomiczny i dobry jakościowo rzadko się zdarza że coś jest dobre i tanie. Smak jest spoko i dobrze rozpuszczalny .Polecam Kupujcie!

I to mi sie podoba. Konkretna przedtreningoweczka.Pobudzenie jest sila w gore wytrzymalosc tez na +. pOLECAM

B.Dobra przed treningówka pompa jest uczucie mega jakby mięśnie zaraz eksplodowały :) siła tez w górę polecam biorę 1 miarkę przed treningiem polecam

ja zjadłem 30 minut temu 1 dawkę i już czuje energie czyli to na czym zależy mi najbardzej jak tam z pompką to nie wiem świetna odżywa

Najlepsza przedtreningówka jaką kiedykolwiek brałem!!!Mega pompa,pobudzenie,koncentracja i siła...rozpuszczalnosc i smak 4/5 reszta same piątki.Polecam w 100%

mega suplement,bralem juz wiele ale ten jest w czolowce,mega pompa juz przy 5gr,jak najbardziej polecam

Produkt moim zdaniem mega!!! Nawet hp tak na mnie nie dzialalo , jak na pierwszy raz to pobudzenia w polaczeniu z akkg z sfd oraz bcaa z activlabu jest az za moce wiec musze sobie odpuscic akkg bo myslalem ze mnie wyciagnie z butow. Pompa 4/5. Smak nie najgorszy 4/5

Brałem wiele przedtreningówek ale ta naprawdę wymiata. Powiedziałbym nawet że nie ma konkurencji. Polecam w 100%

Moja trzecia przedtreningowka w zyciu i jak na razie najlepsza. Wystarczy 10g i juz po ok.20min czuc pobudzenie bardzo dobrze pompuje nawet przy seriach rozgrzewkowych.

10gram+dodatkowo 200mg kofy - daję radę jeśli chodzi o pobudzenie. Trening przyjemniejszy. Osobiście mogę polecić.

Zamówiłem 3 próbki.
Na początek wziąłem asekuracyjnie 5g i nie było żadnej różnicy w pompie czy ciężarze.
Następnym razem wziąłem całe 10g, także nic.
Jedynym plusem S.A.W był fakt, że do późniejszych godzin czułem się świeży na umyśle, ale to chyba nie jest jego przeznaczenie.
Stracone pieniądze.

Super przed treningówka.super pompa i zajebiste pobudzenie. Polecam ! ;)

UWAGA - kopiowanie oraz rozpowszechnianie opisów jest zabronione przez Sklep SFD © 2019. Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 90, poz. 631 z późn. zm.)

DO TEGO PRODUKTU KLIENCI NAJCZĘŚCIEJ WYBIERAJĄ

Wpc protein plus

SFD NUTRITION Wpc protein plus

947

WPC PROTEIN PLUS OPAKOWANIE: 750 G, ILOŚĆ PORCJI: 22, BIAŁKO: 26,4* G, WĘGLOWODANY: 2,3 G Dlaczego WPC PROTEIN PLUS? Bestseller sprzedaży Sklepu SFD 100% najwyższe...

54,99 zł 39,99 zł Kupuję
WPC Protein Econo

SFD NUTRITION WPC Protein Econo

621

> WPC PROTEIN ECONO OPAKOWANIE: 750 G, ILOŚĆ PORCJI: 22, BIAŁKO: 23,1 G, WĘGLOWODANY: 5 G Dlaczego WPC PROTEIN ECONO? 23 g białka w porcji 70% białka w opakowani...

47,99 zł 34,99 zł Kupuję
Shaker

SFD NUTRITION Shaker

152

Zakręcany, szczelny i poręczny Wysoka jakość wykonania Zawiera specjalne sitko Shaker zakręcany z dużym logiem SFD. Shaker SFD ma pojemność 700ml, a jego budowa sk...

11,99 zł 8,99 zł Kupuję
CARBONOX

Olimp CARBONOX

95

Błyskawicznie uzupełnia energię Węglowodany o różnych łańcuchach Odnawia glikogen Carbonox opiera się na starannie zestawionych źródłach węglowodanów, dobranych we...

23,90 zł 19,90 zł Kupuję
Robiąc u nas zakupy wspierasz Polską Kadrę Narodową w Kulturystyce i Fitness. SFD jest Sponsorem Generalnym Polskiego Związku Kulturystyki, Fitness i Trójboju Siłowego.

Płatności obsługują

Nasi partnerzy logistyczni