ALLNUTRITION Cooking Spray Olive Oil 200ml

5,00 z 9 opinii 5 0

Najciekawsza opinia:

Oliwa testowana na filetach z indyka, bardzo fajny zapach oliwy, dzięki czemu wiemy, że mamy do czynienia z tłuszczem z oliwek, a nie jakimś psikadłem bez zapachu. Fajne dozowanie wąskim strumieniem, troche cieknie z dozownika, ale do przeżycia, jak się o tym pamięta i poczeka aż skapnie na pryskaną powierzchnię. Mięsko fajnie przypieczone, nic nie przywierało, ładny zapach oliwy i z produktu jestem bardzo zadowolony. Ocena 5/5

29,99zł 24,99
Dostępność:
Ilość:
 

Darmowa dostawa od 99PLN
Każdym kurierem! kod: dostawa99

Opis

COOKING SPRAY OLIVE OIL
OPAKOWANIE: 200 ML, ILOŚĆ PORCJI: 909, TŁUSZCZ: 0,2 G
Dlaczego COOKING SPRAY OLIVE OIL?
  1. 100% oliwy z oliwek
  2. Zdrowe i wygodne smażenie
  3. 909 porcji w jednym opakowaniu
  4. Idealna alternatywa dla sklepowych produktów do smażenia
  5. Bez dodatku soli i niezdrowych tłuszczy
Każdy lubi coś usmażyć, ale nie zawsze okazuje się to zdrowe. Teraz nie musisz rezygnować z ulubionego smaku smażonego mięsa i innych potraw. Przygotowaliśmy dla Ciebie 100% Oliwę z oliwek!

Wystarczy wstrząsnąć, rozpylić na patelnię lub inne naczynie i gotowe.

To idealna kontrola i ograniczenie zbędnych kalorii w diecie. Oliwa z oliwek to cenne źródło kwasów tłuszczowych Omega3, niezwykle ważnych dla prawidłowego funkcjonowania naszego serca i mózgu. Zaproś naszą ALLNUTRITION COOKING SPRAY OLIVE OIL do swojej kuchnii!

Kiedy COOKING SPRAY OLIVE OIL?
Rozpylić 0,22ml produktu z odległości ok. 30cm, na zimną patelnię lub inne naczynie

Sposób użycia

Przed użyciem wstrząsnąć. Rozpylić 0,22ml produktu (przez ok.10 sekund) z odległości ok.30cm, na zimną patelnię lub inne naczynie. Idealnie nadaje się do smażenia i pieczenia. Uwaga: Produkt pod ciśnieniem, unikać przedłużonego rozpylania. Używać tylko zgodnie z przeznaczeniem, nie rozpylać w pobliżu oczu. Produkt łatwopalny, ogrzanie grozi wybuchem. Chronić przed światłem słonecznym.

Składniki aktywne

Porcja0,22ml
Ilość porcji w opakowaniu909
Opakowanie200ml
SKŁADNIKICooking Spray Olive Oil
Zawartość jednej porcji zaw:
Wartość energetyczna:0,2 kcal
Tłuszcz:0,2 g
- w tym kw. tł. nasycone0,03 g
- w tym kw. tł. jednonasycone0,15 g
- w tym kw. tł. wielonasycone0,02 g
Węglowodany0 g
- w tym cukry0 g
Białko0 g
Sól0 g

Opinie

fajny produkcik spoko

Łatwy sposób użycia, zapach tak się roznosi że aż chce się jeść, smażenie stało się przyjemniejsze ;)

Lubię tebn produkt i będę go stosować już zawsze

wreszcie mogę smażyć ze spokojną głową :)

podoba mi się forma stosowania, czekałem na taki produkt :)

Ten olej to rewelacja. Wystarczy wstrząsnąć, rozpylić po patelni i można smażyć.

gotowałam już z nią i danie wyszło pierwsza klasa. W ogóle to produkt najwyższej jakości :)

Produkt ładnie pachnie i dobrze się na nim smaży. Nie mam zastrzeżeń

Oliwa testowana na filetach z indyka, bardzo fajny zapach oliwy, dzięki czemu wiemy, że mamy do czynienia z tłuszczem z oliwek, a nie jakimś psikadłem bez zapachu. Fajne dozowanie wąskim strumieniem, troche cieknie z dozownika, ale do przeżycia, jak się o tym pamięta i poczeka aż skapnie na pryskaną powierzchnię. Mięsko fajnie przypieczone, nic nie przywierało, ładny zapach oliwy i z produktu jestem bardzo zadowolony. Ocena 5/5

UWAGA - kopiowanie oraz rozpowszechnianie opisów jest zabronione przez Sklep SFD © 2018. Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 90, poz. 631 z późn. zm.)

DO TEGO PRODUKTU KLIENCI NAJCZĘŚCIEJ WYBIERAJĄ

Wpc protein plus

SFD NUTRITION Wpc protein plus

922

> WPC PROTEIN PLUS OPAKOWANIE: 750 G, ILOŚĆ PORCJI: 22, BIAŁKO: 26,4* G, WĘGLOWODANY: 2,3 G Dlaczego WPC PROTEIN PLUS? Bestseller sprzedaży Sklepu SFD 100% najwy...

54,99 zł 39,99 zł Kupuję
Magazine SFD

SFD NUTRITION Magazine SFD

17

Aż 24 strony Kody rabatowe Najnowsze promocję sklepowe Interesujące artykuły Ciekawe przepisy z zastosowaniem odżywek ...

4,99 zł 3,99 zł Kupuję
Sauce Zero Sweet

ALLNUTRITION Sauce Zero Sweet

60

SAUCE ZERO SWEET DOSTĘPNE SMAKI: CARMEL, CHOCOLATE, STRAWBERRY Dlaczego SAUCE ZERO? Sauce Zero Sweet to pyszny, słodki, aromatyczny i niskokaloryczny sos. Nie zawi...

19,99 zł 14,99 zł Kupuję
Napalm Shot

Fitness Authority Napalm Shot

136

Naukowo opracowana mieszanka aktywnych składników Potężny „zastrzyk” energii Zapewnia energetyczne pobudzenie Zwiększa wytrzymałość i wydolność CarnoSyn opatentowa...

6,50 zł 2,99 zł Kupuję
Robiąc u nas zakupy wspierasz Polską Kadrę Narodową w Kulturystyce i Fitness. SFD jest Sponsorem Generalnym Polskiego Związku Kulturystyki, Fitness i Trójboju Siłowego.

Płatności obsługują

Nasi partnerzy logistyczni