SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

silownia start

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 565

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 23 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1483
Witam
zaczalem od 2 miesiecy chodzic spowrotem na silownie, ciezko okreslic moj staz chodzilem pare razy po np - rok, pol roku, poltora roku z przerwami, wczesniej trenowalem bjj wiec ogolnie jestem raczej sprawny, nigdy nie bralem odzywek a moje treningi na silowni ograniczaly sie do trenowania tego co znajomi z wyzszym stazem

teraz chcialbym zaczac trenowac powazniej w sensie z okreslonym treningiem i przypisana jakas lekka dieta

co chce osiagnac ? poprawa sylwetki (rzezba), nie zalezy mi na masie wiadomo, ze z czasem lapka urosnie i w sumie mi to starczy


sposob w jaki obecnie trenuje to sa poszczegolne czesci ciala (5 dni w tygodniu) kazda partia osobno tylko łącze biceps z tricepsem w jednym dniu. cwicze po 4 serie po 10 powtorzen z rosnacym obciazeniem
przed kazdym treningiem 1km na biezni po skonczonym treningu 10km/h na biezni rozne dystanse - tak raczej do zmeczenia (brzuch robie za kazdym razem jak jestem na silowni)
cwiczenia wykonuje wg. wlasnego uznania i tego jakie mam pojecie na ostatnia serie zostawiam sobie jakies roziagajace cwiczenia, mieszam maszyny z wolnymi ciezarami ktorymi cwicze na poczatku,
urozmaicam cwiczenia tymi widzianymi u innych i tymi widzanymi na youtube - czy na rozpiskach z internetu i robie w podobnej kolejnosci

co do jedzenia, glownie piers kurczaka pieczona, warzywa na parze, ryz, tunczyk, jogurt, makaron

moje pytanie jest proste co moge zmienic w moim treningu zeby wyszlo na lepsze - jesli zly dzial przepraszam wydawal mi sie odpowiedni ;]
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 147 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 938
Jeśli chcesz ,żeby Ci ktokolwiek pomógł uzupełnij ankietę :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 23 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1483
180 cm, 80 kg, 21 lat
sporty - plywanie, pilka reczna, rower, bjj - rekreacyjnie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 23 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1483
reszty nie uzupelnie bo niestety nie mam miarki :(

Zmieniony przez - szescset w dniu 2011-12-07 22:25:27
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

plan na mase do oceny ;)

Następny temat

Ławeczka pytanie

Fruzelina