SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

silne uderzenia na klate

temat działu:

Sztuki Walki

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 6289

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 28 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 359
witam. mam pytanie na które nie umiem znaleźć odpowiedzi. czy w Kyokushin silne (czasami potężne) udeżenia na klatke piersiową mogą zaszkodzić(serce, wątroba itp), spowodować jakieś schorzenia itp
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 9
Ale możliwe tak że tylko przy uderzeniach mnie bol?Jakby był pęknięty to chyba cały czas by mnie bolał.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
OloKK www.olokk.pl
Ekspert
Szacuny 123 Napisanych postów 34575 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 195972
Nie. Oczywistym jest, że to samo zdrowie

Na pewno mogą, ale to są skrajne przypadki.

OLIMP ENG-PL TRANSLATOR:
2 capsules 3 times daily = 4 kapsułki 3-4 razy dziennie

http://facebook.com/olokk
http://olokk.pl  http://bng-studio.pl 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1300 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 16151
Tak jak postawisz ligta z z "zawodowcem". Normalnie to jest wręcz masaż dla ciała i duszy.

W gruncie rzeczy jestem fajny ale w morde też potrafie dać
Fight Division Grudziądz Team

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 52 Napisanych postów 11379 Wiek 36 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 47331
no szczerze powiem ze od kilku tygodni niestety tak wychodzi ze nie moge byc na sparringach normalnych bo albo mi cos wypada w soboty albo jestem na uczelni wiec tylko we wtorki jestem na walkach na rece(w srody jestem w innym klubie wprawdzie na sparringach ale tam ja z regoly bije a inni uciekaja to nie to samo )i szczerze powiem ze wlasnie od jakiegos czasu zastanawiam sie bo walcze np z ciezszym 15kg wicemistrzem polski i zastanawiam sie kiedy w koncu peknie mi mostek albo zebra

ale co tam no pain no game

Były moderator w Stylach Tradycyjnych Uderzanych i MMA oraz byly czlonek "Elity"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 22 Napisanych postów 2071 Wiek 39 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 26530
co to za sparing skoro bijecie sie po klatce piersiowej??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
GizmoTKD Bushido24.pl
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 1884 Wiek 49 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 21505
Tak na marginesie, to angielskojęzyczne przysłowie brzmi "no pain, no gain"... zresztą nie do końca się z nim zgadzam

Gizmo

"Dan" Freestyle Taekwondo & Kickboxing - Emerytowany Doradca w "Stylach Tradycyjnych"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 29 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 337
No wlasnie, przylaczam sie do pytania SoulReaver'a... dlaczego pierzecie sie po klacie ??? Ja mam taki fajny ochraniacz na klate dla kobiet (plastik), polecam na tego rodzaju młucki ,dobrze amortyzuje a przeciwnik ma dosc po 2-3 niekontrolowanych cepach

))

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 22 Napisanych postów 2071 Wiek 39 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 26530
mnie raczej chodziło o to że po jakiego kija uderzać na klate??
na ulicy tez bedziecie po klatce nawalać?
chyba lepiej założyc rekawice i walczyć normalnie, i łapać odruchy trzymania gardy wysoko a nie odruchy chronienia klatki piersiowej
bo jak mówi mój trener:
dostaniesz w klatke to zaboli, dostaniesz w morde to zamroczy i obudzisz sie jak beda cie kopali
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 52 Napisanych postów 11379 Wiek 36 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 47331
cos zrobic kyokushin

w niedziele jest boks ale co ja poradze jak przewanie jestem na uczelni albo cos wypada tak jak mowilem

Były moderator w Stylach Tradycyjnych Uderzanych i MMA oraz byly czlonek "Elity"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 39 Napisanych postów 10832 Wiek 40 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 38587
_Qkee_, każdy cios we wrażliwy organ to dla niego wstrząs i pewien mikrouraz. Ryzyko jest,czytałem o przypadkach zabicia czlowieka ciosem w serce - szok i pompa przestaje pracować. Ale to są skrajne przypadki, jak ktoś juz napisał. Albo wewnetznyny krwotok, bo i to się zdarza. Dlatego lekarz sportowy w stylach mocno kontaktowych to podstawa.
Problem polega na tym, że mikrourazy będą sie nawarstwiać i prowadzić być może do dysfunkcji obijanych organów na starość. Dlatego lepiej walic z czuciem na treningach, bo i tak na nich gwoli nauki obija się partnera 100 razy więcej razy niz w czasie walki.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 28 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 359
witam.
1. nie wiem jak u Was ale jak ja trenowałem KK (od 2 lat mam przerwe :((((( ) to walki były bez rękawic bez ochraniaczy (tylko piszczele) i to dla mnie jest prawdziwe kyokushin - jest taka stara prawda o KK- trening Kyokushin wyrabia morderczą siłę uderzenia oraz odporność na ciosy. uważam że lepiej dostawać potężne uderzenia na klate i wyrobić sobie tą odporność niż napierdzielać się z rękawicami po głowach i dostać wstrząśnienia mózgu lub parkinsona na starość. bo przecież to bokserzy dostają szajby a karatecy do późnej starości śmigają że aż miło popatrzeć. a jak ktoś chce z rękawicami na głowe bo na ulicy mu się to przyda to niech idzie na boks a nie na KK
2. Jodan - dzięki za odpowiedź.poniekąd zgadzam się z Tobą, ale z drugiej strony dlaczego ja ćwicząc przez 6 lat i obrywając na każdym treningu i to konkretnie a w dodatku na egzaminach taki wycisk i taka masakra że w łóżku spać nie umiałem przez 3 dni miałem wtedy idealne wyniki badań.ciśnienie 120/80 tętno 55 itd a po 2 latach przerwy w Kk ciśnienie 140100 tętno 80 złe wyniki złe samopoczucie itd wiem że to z powodu przerwania bo po powrocie było wsio git. ale znowu musiałem przerwać.
więc to mnie zastanawia. jast troche osób ćwiczących KK ale nie spotkałem się z tym żeby ktoś napomknął o probl;emach z sercem itp choć to narzuca się samo widząc walki...
troche zagmatwałem ale prosze o dalszą dyskusję na ten temat

OSU
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

SW-szybkie efekty w niedługim czasie

Następny temat

złamany nos a sparing

nutloveb