SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

siła a utrzymanie masy.

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 852

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 70 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 13324
Mam pytanie czy siłę można spokojnie zrobić przy utrzymywaniu masy?
Wtedy kluczową role odgrywa trening ewentualnie kretka. Bo szczególnie nie chce przybierać na wadze nawet zbić do 75 czyli z 3 2 kg. A takie pytanie z innej beczki to trójboiści w kat np.72kg to mniej weicej jaki przeważnie maja stosunek masy czystek do tt? z66 czystej i z 6 tt?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 437 Napisanych postów 3881 Wiek 1 rok Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 51386
popytaj w dziale dla trojboistow.

Pain is temporary. It may last a minute, or an hour, or a day, or a year, but eventually it will subside and something else will take its place. If I quit, however, it lasts forever." - Lance Armstrong
http://www.sfd.pl/kris4real_/,_VE_GOT_DA_POWER_-_NATURAL_POWER__ALTERNATYWNA_DROGA_ATAKUJE_-t434668.html
TRENING HST: http://www.sfd.pl/HST_-_Reaktywacja-t507030.html
DIETA: http://www.sfd.pl/DIETA__NIEZBĘDNY_ELEMENT_ZDOBYWANIA_SIŁY_ORAZ_MASY_MIESNIOWEJ-t507414.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 1639 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 12110
Akurat z tym to nie ma najmniejszego problemu :)
Właściwie to na tym polega trening silowy i ja osobiscie uwielbiam wlasnie tego typu treningi a wrecz nie lubie kulturystycznych chociaz nie ukrywam ze czasami tez gdzies mam jakies "pompujace" serie ale ogolnie to nie moje klimaty i kompletnie mi na takim treningu nie zalezy ogolnie uwazam ze tego tyopu treningi kulturystyczne sa winowajca smiesznych postepow ludzi na silowniach szczegolnie w aspekcie sily :) I czasami to sie zastanawiam jak to jest mozliwe ze ludzie latami dochodza do smiesznych wynikow ktore sie osiaga gora w 12 miesiecy a chodza spompowani po silowni jak pawie.
Sa 2 czynniki ktore Ci pozwola na to :

1)Musisz caly czas jechac mniej wiecej na rownym zapotrzebowaniu kalorycznym mniej wiecej na 0 albo minimalny ale doslownie minimalny minus wtedy nawet gdybys stosowal metody typowo kulturystyczne to niewiele z rosniecia bedzie :) i tak wlasnie robia wszysyc zawodnicy w sportach silowych ktorzy chca pozastac w swoich kategoriach wagowych.

2)Tradycyjny trening silowy z niskimi powtorzeniami a co wazniejsze z maja objetoscia na grupe :) Bo od raz Ci powiem z doswiadczenia tez ze wbrew obiegowej opini i mitom to sam trening na niskich powtorzeniach nie spowoduje ze bedziesz stal z miesniami w miejscu jezeli odpowiednio zwiekszysz objetosc to tez urosniesz :) wiec zrobienie serii roboczych 3x3 a 8x3 daje diamtralna roznice w bodzcu do rozwoju masy.Dlatego niska objetosc jest wiekszym gwarantem :) a juz najwiekszym to dieta
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening w domu Drązek + taborety + segmenty :D

Następny temat

co jeszcze z hantelkami ??

Fruzelina