SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

siła + rzeźba + srednia masa - help

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1545

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1777
1. Na silownie chodze od lutego bierzacego roku. Jedyna moja przerwa byly wakacje (lipiec sierpien ) pozatym trenuje caly czas systematycznie trzy razy w tygodniu
2. W Poniedzialek trenuje Klatke piersiowa oraz triceps
- Klatka piersiowa
a) Wyciskanie sztangi w leżeniu na poziomej ławce- 4 serie po 8 pow.
b) Wyciskanie sztangi w leżeniu na ukosnej ławce- 4 serie po 8 pow // co 2 tyg zmiana na Wyciskanie sztangielek w leżeniu na poziomej ławce serie i pow tak samo
c) Rozpietki ze sztangielkami na ławce poziomej 3 serie po 12 pow.
d ) Rozpietki za sztangielkami na lawce ukośnej 3 seie po 12 pow.
e) Buterfly 3 seie po 14 pow.
- Triceps
a) Pompki wyciskanie sztangi wąsko w leżeniu na poziomej ławce(łokcie prowadzone blisko tułowia) 4 serie po 10 pow.
b) Francuskie wyciskanie za głową 3 serie po 8 pow.
c) Wyciskanie sztangi zza karku 3 serie po 8 pow. i 4 seria na maxa
2. W Śroce cwicze grzbiet biceps oraz kaptury.
- Grzbiet
a) ściąganie drążka górnego wyciągu szerokim nachwytem za glowa 4 serie po 8 pow.
b) ściąganie drążka górnego wyciągu do klatki szerokim nachwytem przed glowa 4 serie po 8 pow.
c) Wiosłowanie w opadzie ze sztangielką 3 serie po 8 pow.
d) Podnosznie zwisjaczych nug do linni prostej calego tulowia i przytrzymanie 10 s 3 seie po 12 pow
e) ściąganie w wązkim uchwycie przed soba do klatki 3 serie 8 pow
- Biceps
a) Uginanie ramion ze sztangielkami na modlitewniku 3 serie po 8 pow.
b) Uginanie ramion ze sztangą stojąc4 serie po 8 pow
c) Naprzemianstronne uginanie ramion stojąc 3 serie po 10 pow.
d) Uginanie "młotkowe" ramion ze sztangielkami 3 serie po 10 pow.
- Kaptury
a) Podnoczenie ramion do gory podczas trzymania w rękach sztangielek 4 serie 16 pow.
3. W Piątek trenuje barki nogi brzuch oraz przedramie
- Barki
a) podciąganie sztangi do brody wzdłuż tułowia/lub/drążka wyciągu dolnego 4 serie po 8 pow.
b) Wyciskanie sztangi w siadzie za glowa 4-5 serie po 8 pow.
c) podnoszenie ramion na lawce ukosnej bokiem 3 serie 8 pow.
- Nogi
a) Wspięcia na palce jednej nogi z obciążeniem w dłoni 4 serie po 12 pow.
b) uginanie nóg na maszynie w leżeniu 3 serie po 8 razy
c) prostowanie nóg na maszynie siedząc 4 serie po 10 pox.
- Brzuch
a) Skłony tułowia w przód na maszynie 4 serioe po 12 pow
b) brzuszki 5 serii po 40 pow.
- Przedramie
a) Zginanie takiego trzymadełka z metalowa sprezyna :D
Niestety nie wiem jakie mam przerwy na zegarek nie patrze ale okolo 1.5 min czasem 1 czem 2 min.
Zanim zaczolem chodzic wazylem 60 kg przy wzroscie 184 cm nie mialem na zobie ani troche miesni teraz waze 70 kg caly przyrost to masa miesniowa wszystko ladnie wyrzezbione. Przyrost sily w porownaniu z poczatkiem wyosi ogolnie 30%. Maz wyciskany na starcie na klatke 1 dnia wynokil 47.5 kg teraz wynosi 72.5 kg.
Moim konkretnym celem jest :
Maxymalne zwiękrzenie sily
Bardzo ladne rzeźba
Wzrost masy nie powinien przekroczyc 80 kg (teraz mam 70kg) powniewaz trenuje SW i nie chce walczyc w wyzszej kategorii wagowej
Na trening jednorazowo jednego dnia nie moge przeznaczyc wiecej nish 2.5 h a na silownie mam wszystko co jest podstawowe.
Moja dieta.
Wiec nie mam zadnej diety bo nie mam czasu na liczenie kalorii oraz gram w prosuktach itd: ale coszienie jest tak :
-caly talez platkow kukurydzianych z mlekiem
-3-4 kanapki z szynka ogorkiem oraz pomidorem
obiad mamusi a tu roznie kluski kasza ryz kartofelki nie ma ragoly
Duzy kefir albo jogurt
2 banany 3 jablka 2 pomarancze lub 4 mandarynki :D
- kolacja a tu to co wymaysle to jem :)
Czesto po treningu jem torebke ryzu z jogurtem :)

Ja jush fiecej nic narazzzie nieee poffiem

Ja jush fiecej nic narazzzie nieee poffiem

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 290 Napisanych postów 17217 Wiek 40 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 86307
Ciesz sie ze przy SW zlapales mase miesniowa przy tej "diecie" ale wiecej sie nie spodziewaj. Zrozum ze zadales pytanie w stylu, mam 3 000.00 pln chce szybki, ladny i nowy samochod, oczywiscie nie rozbity.

W sporcie - jak se tego nie nauczyles to sie nauczysz - zawsze zyskujemy cos kosztem innego.

Nie zrobisz maksymalnej sily i rzezby oraz masy za jednym zamachem.

Jedyne co moge Ci zaproponowac to akcja trenowania cyklicznego.

Pozdrawiam,
Mawashi

**Moderator Działu Trening**
I tak jak u Michaila : "KONSULTACJE INDYWIDUALNE-MÓJ MAIL PRYWATNY- POWIADOMIENIEM Z SFD-ZAPRASZAM"

"Lepiej być kanciastym czymś, niż okrągłym niczym"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1777
Mawashi sprawa wyglada tak ze ja wcale nie chce duzej masy teraz mam 70 a nie moze ona przekroczyć 80 kg poprostu chcialbym tak dobrac sobie trening chodzi o ciwiczenia oraz powtorzenia aby przy tych gabarytach miec jak najwiecej sily .... a po kilu miesiacach zajac sie teningiem na rzezbe aby to ladnie wygldalo

Ja jush fiecej nic narazzzie nieee poffiem

Ja jush fiecej nic narazzzie nieee poffiem

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 211 Napisanych postów 48745 Wiek 45 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 91090
Hhehe- chłopie 10 kg masy to Ci raczej nie grozi tak myk myk...

ZAPRASZAM do udziału w akcji "Trenuj z nami CYKLICZNIE"
http://www.kulturystyka.pl/artykuly/120

KONSULTACJE INDYWIDUALNE-MÓJ MAIL PRYWATNY- POWIADOMIENIEM Z SFD-ZAPRASZAM

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1777
Michail to dobrze ze nie bedzie tak " myk mysk " :) jak powinienem zmodyfikowac swoj plan treningowy aby teraz miec jak najwiekrza sile... i nastepny plan aby przed wakacjami to wyrzezbic zeby wszystko ladnie wygladalo :)

Ja jush fiecej nic narazzzie nieee poffiem

Ja jush fiecej nic narazzzie nieee poffiem

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 211 Napisanych postów 48745 Wiek 45 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 91090
SIŁA BIERZE SIĘ Z WIELKOŚCI PRZEKROJU POPRZECZNEGO MIĘŚNIA I ODPOWIEDNIEGO TRENINGU.

ZAPRASZAM do udziału w akcji "Trenuj z nami CYKLICZNIE"
http://www.kulturystyka.pl/artykuly/120

KONSULTACJE INDYWIDUALNE-MÓJ MAIL PRYWATNY- POWIADOMIENIEM Z SFD-ZAPRASZAM

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1777
Jak powinien wygladac ten odpowiedzni trenig dla mnie ? jak powinienem zniemic swoj trenig? jak zwiekrzyc wielkosc przekroju poprzecznego miesnia? a w przyszkolsci jak to ladnie wyrzezbic ? :)

Ja jush fiecej nic narazzzie nieee poffiem

Ja jush fiecej nic narazzzie nieee poffiem

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 211 Napisanych postów 48745 Wiek 45 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 91090
Proponuję Ci nabudować kilka kilogramów masy mięśniowej, by był z czego robić rysunek

ZAPRASZAM TUTAJ:

TRENING CYKLICZNY-GRUPA II

DYSKUSJA-PYTANIA-ODPOWIEDZI
http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=104892

ZACZNIJ OD CYKLU II

ZAPRASZAM do udziału w akcji "Trenuj z nami CYKLICZNIE"
http://www.kulturystyka.pl/artykuly/120

KONSULTACJE INDYWIDUALNE-MÓJ MAIL PRYWATNY- POWIADOMIENIEM Z SFD-ZAPRASZAM

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 290 Napisanych postów 17217 Wiek 40 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 86307
Z tego co wiem to z zapalki robi zezby tylko jeden czlowiek na swiecie i malo o nim slychac. Inni znani rzezbiarze wykonuja swoje prace z poteznych drewnianych klocy.

Skup sie na lapaniu masy lecz ja kontroluj obserwujac wskaznik wagi, bedziesz wiedzial kiedy zaczac definicje. Z tym ze nie wiem po co Ci maksymalna sila statyczna skoro cwiczysz SW. To nie przelozy sie na polepszenie wynikow na sparingach.

Pozdrawiam,
Mawashi

**Moderator Działu Trening**
I tak jak u Michaila : "KONSULTACJE INDYWIDUALNE-MÓJ MAIL PRYWATNY- POWIADOMIENIEM Z SFD-ZAPRASZAM"

"Lepiej być kanciastym czymś, niż okrągłym niczym"

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

CO PO TRENINGU??

Następny temat

atlas anatomiczny lub opisy

Fruzelina