SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

sebaa8989 / Cel:Poprawa kondycji,wydolności, plus delikatny spadek wagi mile widzia

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 6878

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 144 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 16600
Witam serdecznie

Na wstępie trochę o mnie:
Od dziś zaczynam przygotowywać się do testu sprawności fizycznej który odbędzie się 25 września w Szczytnie.
Od siebie dodam ze jest bardzo źle- od 8 lat palę fajki , ale od dziś mocno bije się w pierś i był to ciezki pierwszy dzień bez papierosa , wspomagany tabex'em celem dziennika będzie ogarnięcie nieco diety , nie jakiejś tam spartańskiej , ale po prostu zdrowej.

Trening- ogólnie ma być ostry zapier... , zobaczymy jak organizm będzie reagował na codzienne bieganie , trening na siłowni co 2 dzień , jak bedzie mi mało będe robił brzuszki , i podciaganie na drążku
- trening na siłowni będzie wyglądał następująco armagedon biceps- triceps,barki nogi, plecy, i klata -triceps
Intensywność cwiczeń zalezeć bedzie też od pracy , bo pracuje fizycznie codziennie poniedziałek piatek 8 godzin dziennie , jest sporo biegania i dźwigania

Dietka mniej więcej wygląda na dzień dzisiejszy tak:
5.00- kawa + jajecznica lub 3jajka sadzone plus kromka lub 2 pieczywa ciemnego z wedlina i serem
8.00 -30 gram ostrowii plus +/- 10 gram gainera mct olimpa(pomaga w lepszej rozpuszczalności tego białka z tego co zaobserowowalem )
10.00 - różnie , często kurak plus pomidor/ogórek i kanapka z serem i wędliną, ewentualnie zamiast kuraka 200 gram serka wiejskiego
14.30 obiad- czyli miecho plus surówka jakas mizeria itp. zalezy od twórczości i zawartosci lodówki
15.30 trening na siłce , bezposrednio po nim bieganie , chyba że upały będą to bieganie wieczorem
17.00-17.30po treningu i bieganiu 30 gram białka i 15 gram gainera no i później mięcho / ryba różnie
21.00 serek wiejski, bądź twaróg

Będę zdawał relacje jak idzie , dziś biegałem pierwszy raz, i jest bardzo kiepsko, płuca słabe ale jakoś z 20 kółeczek na bieżni poszło szybszym truchtem , czasami delikatne przestoje by złapać oddech , (fajki to zuo)

Acha zapomniałbym, moje dane :
mężczyzna
21 lat
wzrost -181cm
staż:od 3 lat cwiczę ale wiadomo amatorsko , czeste przerwy , melanże , balety , ogólnie cwicze bo lubie
wage , wymiary pozwólcie ze podam jutro zmierzę się dokładnie po pracy zważę , bo nie mam wagi w domu, ogólnie jak w poprzednią zimę robilem mase to było 90 kilo prawie bez 0,5 kg , ale za dużo tluszczu tez naszło źle się czułem , i zjechałem powoli do wagi 85 kg teraz nawet mniej bo starałem się kilka kilo zgubic juz przed zaczęciem przygotowań do testu sprawnościowego


Ogólnie celem tego dziennika jest mobilizowanie samego siebie, krytyczna ocena osób z boku , i liczę na podpowiedzi mądrzejszych/Fotki i wymiary bedą jutro po pracy po 14.00.Pozdro SFD.

Edit: jak kondycha się poprawi będe robił interwały

Zmieniony przez - sebaa8989 w dniu 2010-08-17 20:57:58

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 144 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 16600


...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 144 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 16600


...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 144 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 16600


patyki , dżepetto hvjowo wystrugał

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 144 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 16600


plecy

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 144 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 16600


...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 144 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 16600


brzuch luz

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 144 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 16600


...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 144 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 16600


łydki tak naprawde ogromne , tylko tu wyszły jak by ich nie było hihihi

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 144 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 16600


posiłek na jutro do pracy , kurak , plus mieszanka warzyw zielonych plus jakieś chińskie grzyby mun - mun
EDIT:wszystkie foty w dzień beztreningowy, także bez pompy , wymiary podam jutro;) , fotki wstawione by póxniej móc porównać progres , bądź regress

Zmieniony przez - sebaa8989 w dniu 2010-08-17 23:31:40

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 144 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 16600
Dziś 2 dzień walki o kondycję, od rana mi nie poszło zaspałem do pracy , nie zdążyłem zjeśc pożądnego śniadania , tylko na szybko z prędkością swiatła serek wiejski plus spory pomidor ,
8.00 był szejk 30 gram białka i z 15 gainera mct,
10.00 wspomniany obiad z poprzedniego zdjęcia zjadłem chyba w 2 minuty , ale po nim caly dzień masakryczne niszczące zmysl węchu bąki ,
12.00 baton zbożowo - orzechowy pedalska wersja fit dla kobiet , ale całkiem smaczny
14.00 po pracy :na szybko zgrzeszyłem zjadlem frytki, i to sporo
15.30 7 udek z kurczaka z białą bułką
16-17 delikatny trening , plecy - nogi
- po treningu bezpośrednio 30 gram białka , plus 10 gram gainera
17.30 - 19 jako ze padał deszcz , i bieganie odpadło, to podjechalem na basen, po basenie wspomniany batonik zbożowo - orzechowy
20.00 3 jajka sadzone , z puszką tuńczyka , plus pół pomidora i kromka pieczywa pełnoziarnistego wasa

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Ćwiczenia na wzrost mięśni

Następny temat

Proszę o ocenę planu

sosy