SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

ryż ważyc przed czy po ugotowaniu ?

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1165

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 460 Wiek 24 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 21538
Mam w diecie wpisany 125g mam jakies 3 posiłki z ryżem
ale ważyć go po ugotowaniu czy przed ?
Z góry dzięki
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 532 Wiek 26 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 4066
po ugotowaniu jest cięższy o wodę, liczysz wodę do diety?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 460 Wiek 24 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 21538
proste , ale kiedyś gdzieś tam czytałem i dało mi to do myślenia , i dzięki za odpowiedź szybką odp

Zmieniony przez - trys1995 w dniu 2013-02-18 00:40:48
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 532 Wiek 26 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 4066
Taką ciekawostkę jeszcze dodam że torebka ryżu taka jak napisałeś 125g pochłania jakieś 250g wody.

Zmieniony przez - Xevisek w dniu 2013-02-18 00:42:53
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 460 Wiek 24 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 21538
kurde to mam wypisane 125g x 3 razy dziennie a ja tylko widzialem torebki 100 g
wiec musze gotowac dziennie 4 torebki ryzu


Zmieniony przez - trys1995 w dniu 2013-02-18 00:45:25
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 863 Wiek 28 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 42490
chyba uncle bens ma 125
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 460 Wiek 24 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 21538
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 863 Wiek 28 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 42490
dokladnie nie wiem ale sporo drozszy jest od innych ryzow tyle pamietam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 532 Wiek 26 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 4066
wujek ok. 4zł/pakę nawet




jak masz wagę, najtaniej wyjdzie taki bez paczek chyba, ale mega niewygodny jak nie masz jak gotować na parze, bo sie przypala tak luzno wsypany i nabiera jeszcze więcej wody.

Zmieniony przez - Xevisek w dniu 2013-02-18 00:51:19
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 294 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 6805
starczy pomieszać co pare min i sie nie przypali...

AG

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Masa. Do ocenienia.

Następny temat

Ile jajek dziennie?

WPC zestaw