SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

retukcja tkanki tłuszczowej

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1513

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10785 Napisanych postów 47381 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
pisze ten temat aby sie Was poradzic czy mam dobra diete sniadanie: 3 kromki pieczywa wasy oraz 3 plastry szynki z indyka 2 sniadanie: bulka oraz ser gouda
przed trenolem: kotlet z kuraka i mizeria do tego
po trenolu: bialko(trec ultimte protein)
ok 18.30: takie jak sniadanie
ok 20.30: pasta
mam bialko ultimate protein z treca i spalacz universal fat burners prosze o opinie z gory dzieki

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 13

Waga: 70

Wzrost: 173

Obwód klatki: 100

Obwód ramienia: 31

Obwód talii: ok.90

Obwód uda: -

Obwód łydki: -

Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej: nie wiem

Aktywność w ciągu dnia: szkola 4xwf w tygodniu

Uprawiany sport lub inne formy aktywności: gram w noge

Odżywianie: od kilku tygodni czymam sie powyzszej diety

Cel: szybka redukcja

Ograniczenia żywieniowe: zdrowy

Stan zdrowia: nie jestem na nic chory

Preferowane formy aktywności fizycznej: 4x siownia 3x trening

Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty: ultimate protein universal fat burners

Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów: tak

Stosowane wcześniej diety: od 2 tygodni
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 1540 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 29604
masz 13 lat ....zadna diete nie jest dla ciebie !! odzywiaj sie poprostu dobrze , wiecej sporu ....ZADNYCH DIET !! Spalacz oddaj komus dzieciaku !!

Zmieniony przez - SlipBoro w dniu 2008-03-18 20:33:18

Zmieniony przez - SlipBoro w dniu 2008-03-18 20:33:27

....życie to coś więcej niż krew pot sperma i łzy...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 393 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 7337
Jestes za mlody.Skad taki pomysl wpadl Ci do glowy oddaj komus te spalacze albo sprzedaj.wystarczy Ci ze bedziesz jadl zdrowo i madrze oraz bedziesz mial wiecej ruchu.Pan wyzej nie musisz odrazu wyzywac nie kazdy wie w takim wieku o takich rzeczach

Wchodzisz, Walczysz, Wygrywasz, Jak Mistrz

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10785 Napisanych postów 47381 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
ok dziekuje za podpowiedzi a tak wogole to czemu mam nie miec diety?? :D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 3212 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 10998
Dietę ma każdy i Ty tez masz mieć, ale odpowiednią dla swojego wieku, a nie redukcyjną.

"Kobiety myśla, że są słabe i zbierają tłuszcz bo się starzeją,
a w rzeczywistości starzeją się bo robią się słabsze i zbierają tłuszcz"

http://*******/4b7r 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10785 Napisanych postów 47381 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Nie dawno temu była tutaj dziewczyna o rok starsza od Ciebie.
Skopiuje swoją wypowiedź z jej tematu, gdyż musiałbym pisać to samo Tobie. Proszę:

Witaj.
Jesteś bardzo młoda więc jakiekolwiek odchudzania nie będą dobrym rozwiązaniem. Zacznij się zdrowo odżywiać, nie odmawiając sobie słodkości w nadmiarze - to znaczy, jesteś młoda i korzystaj z tego. Jedz na co masz ochotę, ale też staraj sie jeść zdrowo. Według tych wskazówek:
1. Należy spożywać 6-7 posiłków co 2,5 - 3 h
2. Należy w każdym posiłku spożywać "pełne białko" (zawierające wszystkie aminokwasy)
3. Należy w każdym posiłku spożywać węglowodany o w miarę jak najniższym I/G pochodzące z warzyw(najlepiej włóknistych) i owoców
4. Należy dbać aby posiłek przed treningowy był bogaty w łatwo przyswajalne białko
5. Należy dbać aby węglowodany we wszystkich posiłkach poza posiłkami przed i po treningowym pochodziły z warzyw i owoców o niskim IG. Posiłki około treningowe powinny zawierać węglowodany o wyższym I/G
6.Należy dbać aby posiłek po treningowy zawierał węglowodany proste i łatwo przyswajalne białko w proporcji 2:1
7. Należy pilnować aby 25-35%spożywanych kalorii w diecie pochodziło z tłuszczy z podziałem na : 1/3 z tłuszczy nasyconych (zwierzęcych), 1/3 z tłuszczy jednonienasyconych (np. oliwa z oliwek, avocado), a 1/3 z tłuszczy wielonienasyconych (olej lniany, rybi , orzechy i nasiona itp.)
8. Należy unikać napoi innych niż: woda mineralna niegazowana, zielona herbata itp.
9. Należy dbać o to by każdy posiłek za wyjątkiem posiłków około treningowych składał się z naturalnego, nie przetworzonego pożywienia, należy unikać słodzików, konserwantów, polepszaczy itp.
10.Należy spożywać większe ilości węglowodanów tylko w okolicach treningowych (przed i po treningu) , posiłki te powinny być ubogie w tłuszcz. W innych posiłkach powinna występować przewaga tłuszczy nad węglowodanami pochodzącymi z warzyw i owoców

Staraj się odżywiać według tych wskazówek. Będziesz w ten sposób dostarczała stale kalorii organizmowi oraz odpowiednich składników odżywczych których w momencie intensywnego rozwoju potrzebuje.

W ankiecie zaznaczyłaś, że nie jadasz po godzinie 18. Dokładniej, że zdarza Ci się jeść po 19. Ogółem nie jedzenie na noc oznacza przedłużoną 'głodówkę'. Głodówkę - bo organizm przez sen nie dostaje od nas żadnych kalorii, składników odżywczych (białka, tłuszczy, węglowodanów, minerałów, witamin). A potrzebuje stałego dostarczania ich. W okresie głodówki dochodzi do katabolizmu.
Katabolizm to rozpad dużych cząstek na mniejsze cząstki.
Na przykład: dom jako duża cząsteczka rozkładania na mniejsze - cegły. Jednak na miejscu domu znajdują się nasze mięśnie. Mięśnie zbudowane są z białek, a organizm bez białka nie jest wstanie utrzymać się przy życiu. Białka z mięśni są rozkładane na aminokwasy (aminokwasy budują białka tak jak cegły budują dom).

Dlaczego katabolizm mięśni jest zły?
Mięśnie by mogły funkcjonować potrzebują energii. Jeżeli jej brakuje, organizm nie ma jak utrzymać mięśni 'przy życiu' i dochodzi do katabolizmu - spalania.
Jeżeli spada ilość mięśni w organizmie to spada również ilość energii jaką organizm musi wydatkować na to by je utrzymać. Dlatego im mniej mięśni tym podstawowe zapotrzebowanie organizmu na kalorie jest mniejsze.
Mniej kalorii potrzebujesz = łatwiej przytyć.
Dlatego katabolizmowi mięśni mówimy NIE.
Mam nadzieję, że jasno zrozumiałaś dlaczego należy jeść po 18.
A dokładniej:
Posiłki je się co 2-3 godziny.
Ostatni posiłek ma być nie dłuzej niż 2 godziny przed snem spożyty. Na przykłąd idziesz spać o 22.00 to posiłek ostatni ma być spożyty w przedziale godziny 20-22.
Posiłek taki powinien być wyłącznie białkowy, ewentualnie z tłuszczem (tłuszcz z jedzenia to nie to samo co u nas w organizmie, więc nie myśl że jak go zjesz to utyjesz).
Białka znajdziesz w produktach pochodzenia mięsnego. A więc wszystkie mięsa, ryby, jaja kurze, ser biały.
Tłuszcze znajdziesz w olejach, tranie (tłuszcz z rybY). Jest również w mięsach, jajach kurzych (dokładnie w żółtku).

Co do treningu - formy aktywności fizycznej.
Trening siłowy z pewnością odpada, to nie ma wątpliwości z tym. Trening aerobowy - czyli tlenowy (jazda na rowerze na przykład) może być. Ale nie przesadzaj z tym. Więcej nie znaczy lepiej. Tutaj bardziej pasuje zasada: Lepiej za mało niż za dużo.
Ogółem skup się głównie na odżywianiu bo w tym tkwi problem. To sposób w jaki się odżywiasz odpowiada za to czy będziesz tyła, chudła, czy będziesz wagę trzymała oraz odpowiada w dużym stopniu za to czy waga będzie leciała z tłuszczy/mięśnia.
Jak masz pytania to pytaj.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10785 Napisanych postów 47381 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
to czyli mam sie dubrze odzywiac i tyle universal fat burners jest spalaczemm naturalnym to nie widze przeszkod czemu mialbym go nie zazywac
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2660 Napisanych postów 50477 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 340441
bo nie.

pzdr/

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE. KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

czy mogę zdobyć masę mieśniową?

Następny temat

dieta na mase do ocenydo oceny Dmk84

WPC zestaw