SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

rekawice do kick boxingu

temat działu:

Sztuki Walki

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 9934

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 15
witam
wiem ze do kick boxingu mozna uzywac rekawic boxerskich ? ,na aukcji znalazlem rekawice inne, zreszta sami zobaczcie http://www.allegro.pl/show_item.php?item=39621813 , nadaja sie ? nie znam sie wiec prosze o wyrozumialosc :)
pozdraweiam
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 15
powie mi ktos czy one sa dobre ? czy dozbierac wiecej siana i kupic typowo do boxu ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 22 Napisanych postów 2071 Wiek 39 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 26528
stary do kicka urzywa sie rekawic bokserskich a te są z odkrytymi paluchami, bardziej do treningu przekrojowego parter+stójka.
Poza tym są syntetyczne a jak chcesz dobre rekawice to tylko ze skóry.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10959 Napisanych postów 50307 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Takie to do ćwiczeń w parach czy pracy na worku.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Kask ZASŁUŻONY
Znawca
Szacuny 32 Napisanych postów 3395 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 21094
Z kick-boxingiem to one nie maja nic wspolnego.

Nie spij, bo ci garnek zlota podrzuca.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10959 Napisanych postów 50307 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Kask powiedz mi jak możesz które rękawice lepsze:

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=40272495
czy te:
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=40717975 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 2470 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 14730
Nie wiem czemu autor tej aukcji napisał że są one do kick-boxingu...W każdym razie takie to raczej do MMA
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Kask ZASŁUŻONY
Znawca
Szacuny 32 Napisanych postów 3395 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 21094
dragon1987

Sa podobnej klasy ale ja wybralbym Espady (szkoda ze uzywane).

Nie spij, bo ci garnek zlota podrzuca.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 652 Wiek 35 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 4435
Moze ktos z Was jest uzytkownikiem rekawic firmy RING STAR rozmier 12oz. Co o nich sadzicie ? Cena tych rekawic to 90zl. Czy sa moze jakies bardziej renomowane/lepsze do 100zl ? Za odp poleca sogi !
Pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10959 Napisanych postów 50307 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Kask ten koles co chce sprzedać te Espady używał ich tylko 3 razy ponoć,mam nadzieje że w bandażach,po 3 treningach to chyba nie będzie lipa jakaś,mam nadzieje.


Fong licytuj te http://www.allegro.pl/show_item.php?item=40272495 bo widze że koleś nie odpuści
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 652 Wiek 35 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 4435
Juz mnie na nie nie stac
Pewnie jeszcze pojdzie w gore


Zmieniony przez - Fong w dniu 2005-01-28 21:04:44
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Siłownia+worek+bieganie

Następny temat

Trening domatora na powaznie

nutloveb