SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

regeneracja miesni

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 16603

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10796 Napisanych postów 47718 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
trocche zburde pytanie ale kiedy mam wiedzieć że moje miesnie sie zregenerowały???)?)?)::):):):)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 51 Napisanych postów 5468 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 30197
jak tydzien odczekasz to masz ta pewnosc...jest taka tabelka w atlasie cwiczen- ile czasu potrzebuje kazdy miesien- luknij...

"Kogut tylko na własnym gnojowisku dużo może".
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10796 Napisanych postów 47718 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
hej wiem wiem ale chcieł bym sie dowiedzieć cz np jak już mnie nie bolą mieśnie i sie dobrze czuje np 1,5 dnia po treningu to wtedy sa zregenerowane???
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 51 Napisanych postów 5468 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 30197
Nie bol swiadczy o regeneracji- niektorzy nie maja zakwasow, co nie znaczy, ze ich miesnie sa 'w porzadku'- kwas mlekowy ustapi, ale wlokna nie musza byc zregenerowane.

"Kogut tylko na własnym gnojowisku dużo może".
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10796 Napisanych postów 47718 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
a jesli np będe ćwiczył jak mam włókna miesni jeszcze nie odbudowane to co?
wtedy?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 51 Napisanych postów 5468 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 30197
to wtedy mozesz doswiadczyc fajnego zjawiska- przetrenowanie- spadki miesni i i ochoty do cwiczen...gorsza wersja- kontuzja a nawet trwale wyeliminowanie z tego sportu...pilnuj sie.

"Kogut tylko na własnym gnojowisku dużo może".
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 550 Wiek 42 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 10905
Ciekawy temat. Ja też bym chciał się dowiedzieć jak wyczuć, że mięśnie są zregenerowane nie patrząc w jakąś "durną" tabelkę.

"Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagi fhtagn."

"Ha! Mam młot Thora! - Czy teraz będę mógł rozmawiać z rybami?"
**********
[http://romb.org.pl] 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 416 Napisanych postów 15594 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 91830
tabelka naprawde panowie nie jest durna



!!!Omerta, prescrizione per sempre.!!!

***Pamiętaj: jak Ci dziś ktoś liże dupę, jutro może chcieć ją ugryźć.***
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10796 Napisanych postów 47718 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Jak cie mięsnie bolą to znaczy ze sie nie zregenerowały.
Odczekaj jak cie przestaną bolec i daj im jeszcze jeden dzien odpoczynku po tym. Wtedy wiesz, ze urosły a nie odbudowały sie tylko do poprzedniego stanu. No a nastepnie trening.
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 12783 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 104474
size już powiedział "nie ból świadczy o regeneracji", o długości regeneracji decyduje intensywnośc treningu oraz grupa miesniowa i to jest właśnie przedstawione w tabelach w atlasie ćwiczeń.

BRUTUS
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10796 Napisanych postów 47718 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Jak mięsnie bolą to nie sa zregenerowane!
Znajduje sie w nich kwas mlekowy oraz doszło do mikro uszkodzeń.
Jeśli sie nie ma zakwasów na drugi dzień to i tak trzeba odczekać troche, żeby mięśnie urosły.
Zróbcie sobie trening na bolących mięśniach to zobaczycie, jak wam siła i masa mięśnia spadnie. A co do tabelki to nie mozna jej brać dosłownie.
Każdy ma inny organizm i czas regeneracji jest inny dla kazdego. Nie patrz na tabelki. Olej to. Słuchaj raczej własnego organizmu.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

BICEPSY!

Następny temat

Klata + (1.Biceps 2.triceps)

NutLove