SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

regeneracja...

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1166

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10735 Napisanych postów 45932 Wiek 25 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Siema!
mam taki maly dylemat z regeneracja bo nie wiem jak powinna prawidlowo wygladac. Minelo juz 6 tygodni jak cwiczylem o to tym planem:
poniedzialek:Klatka+ticeps

klata: wyciskanie płasko 4*12-6
wyciskanie skos 4*12-6
rozpiętki 4*12-8
tric: pompki na poreczach
w. francuskie sztangielki 4*12-8
brzuch: tutaj jakies 2 cwiczenia wybiore

sroda:Plecy + Bic + Przedramie

plecy: podciaganie na drazku do karku szerokim nachwytem 4*12
przyciaganie raczki dolnego wyciagu do klatki w siadzie plaskim 4*12-8
moze byc wioslowanie na lawce lezac-sztangielki lub sztanga
wyprosty tulowia na lawce rzymskiej 4 serie jeszcze dobiore obciazenie
martwy ciag 4*10
szrugsy 4*12-8
bic:uginanie ramion ze sztanga stojac 4*prog
uginanie mlotkowe ramion ze sztangielkami 4 serie
przedramie: uginanie nadgarstkow podchwytem

nie cwiczylem barkow i nog bo mialem ztymi partiami male problemy i po regence zaczynam z nimi od nowa ale mniejsza z tym, wracajac do tematu to mam pytanie czy regeneracja powinna wygladac na jeden z tych sposobow:
- tydzien calkowitej przerwy i nastepny tydzien treningu po jednym, max 2 cwiczenia na kazda partie z mniejszymi obciazeniami
-a moze 2 tygodnie calkowitego luzu i znowu 6 tygodni charowki
z gory dziekuje za odpowiedz;]
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 114 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 2204
Zrób sobie przez dwa tygodnie trzeci cylkl z grupy pierwszej
http://www.sfd.pl/temat104858/ na malutkich cięzarach .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 36 Napisanych postów 3062 Wiek 29 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 29715
>>>>>>>>>>>>>REGENERACJA<<<<<<<<<<<<<<<<

OBCIĄŻENIA DOBIERAMY TAK, ABY W PIERWSZYCH SERIACH ZAPAS WYNOSIŁ 3-5 POWTÓRZEN A W OSTATNIEJ 2-3.

arty: aktywna regeracja http://www.sfd.pl/temat133140/
atlas http://www.kulturystyka.pl/atlas/ 

przykladowa rozpiska ( 2 warianty)

(1)
ACT http://www.sfd.pl/Topic.asp?topic_id=18564&forum_id=8&Topic_Title=&forum_title=Trening

(2) Klatka-2 postawowe (PŁASKO+SKOS)
grzbiet góra- 1 postawowe+ 1 na czworoboczne(kaptury)
grzbiet prostowniki-1 podstawowe
tricepsy-1 postawowe
bicepsy-1 postawowe
przedramiona- 1 podstawowe
uda-4-głowe 1 postawowe
uda-2-głowe 1 izolowane
łydki-1 podstawowe
brzuch 1 na proste +1 na skośne
barki-po 1 na każda głowę

OBCIĄŻENIA DOBIERAMY TAK, ABY W PIERWSZYCH SERIACH ZAPAS WYNOSIŁ 3-5 POWTÓRZEN A W OSTATNIEJ 2-3.
LICZBA SERII MAX 3-4 , powtórzeń 12-15

trenngie regeracyjny powinien byc robiony po zakonczeniu
kazdego cyklu - wlasciwego- (masowy silowy itp czyli co ok 4 -8 tyg) trwac ok 2-3 tyg

by onkel/faku (skompletował Michail)

pozdrawiam, Witek "Onkel" Pomećko

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10735 Napisanych postów 45932 Wiek 25 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
wielkie dzieki
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 304 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 3817
Naprawdę powinno się odpoczywać aż 2 tygodnie po powiedzmy 6 tygodniowym treningu masowym? Czy to przypadkiem nie jest strata czasu, ćwiczyć lekko około 25% czasu?

Ktoś z was robi tak długie i częste regeneracje? Jak efekty?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 44 Napisanych postów 6083 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 33055
LOL , cżłowieku dobre efekty to mało powiedziane , twoje miesnie potrzebują tego tak jak twój organizm potrzebuje wody zeby móc funkcjonowac

Rób od 6-8 tyg ciezkiego treningu i potem 2 tyg regi

ale wraz ze stopniem zaawansowania mozna wydłuzyc ten czas mi sie wydaje to zalezy od organizmu , jesli bedzie przemeczony to napewno bedzie dawal jakies tego znaki , wiec jak jest wszystko wporzo to mozna nie wydłuzyc 9-10 tyg

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 304 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 3817
Planowałem robić około (w zależności od formy, samopoczucia) 6 tygodni treningu a po tym tydzień regeneracji... ale widzę, że to za mało - więc będzie 2.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 44 Napisanych postów 6083 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 33055
Ja robie 8-9 tyg ciezkiej pracy i pozniej 2 tyg lajtu

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 304 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 3817
No dobra, zobacze jak będzie, na ile mi starczy sił.
Dzięki za rady.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening ABS II?????

Następny temat

kilka pytań technicznych