SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

regeneracja

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 725

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 362 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1647
pytanko jade na mase juz 5 tydzien kiedy zrobic przerwe czyli regeneracje i ile ona ma trwac cwiczylem do tej pory w PN SR PT

cwicz cwicz a bedziesz wielki :)

moja silownia
http://www.sfd.pl/temat167019/ 

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 36 Napisanych postów 3062 Wiek 29 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 29715
tak możesz zrobić regeneracje , powinna trwać od 1 do 3 tygodni

Zmieniony przez - Onkelfaka w dniu 2004-10-03 16:40:30

pozdrawiam, Witek "Onkel" Pomećko

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 111 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 516
he he się tutaj trójka robie
onkelfaka mustang i ja

Normalnie o tej porze, woże się po mieście.
Normalnie o tej porze drapie się po woże.
Normalnie ot tej poże raz lepiej raz gorzej.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 111 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 516
co temat te same mordy

Normalnie o tej porze, woże się po mieście.
Normalnie o tej porze drapie się po woże.
Normalnie ot tej poże raz lepiej raz gorzej.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 362 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1647
hehe widac kto pracuje dzieki za wypowiedzi

cwicz cwicz a bedziesz wielki :)

moja silownia
http://www.sfd.pl/temat167019/ 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Fuckmaster ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 198 Napisanych postów 31902 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 94077
a intensywny ten plan ?? bo jak nie bałdzo to pociagnij go jeszcze nawet ze 3 tyg. i potem walnij 2 tyg. regeranacji
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 36 Napisanych postów 3062 Wiek 29 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 29715
heh,
może założenia do regenrki walne

>>>>>>>>>>>>>REGENERACJA<<<<<<<<<<<<<<<<

OBCIĄŻENIA DOBIERAMY TAK, ABY W PIERWSZYCH SERIACH ZAPAS WYNOSIŁ 3-5 POWTÓRZEN A W OSTATNIEJ 2-3.

arty: aktywna regeracja http://www.sfd.pl/temat133140/
atlas http://www.kulturystyka.pl/atlas/ 

przykladowa rozpiska ( 2 warianty)

(1)
ACT http://www.sfd.pl/Topic.asp?topic_id=18564&forum_id=8&Topic_Title=&forum_title=Trening

(2) Klatka-2 postawowe (PŁASKO+SKOS)
grzbiet góra- 1 postawowe+ 1 na czworoboczne(kaptury)
grzbiet prostowniki-1 podstawowe
tricepsy-1 postawowe
bicepsy-1 postawowe
przedramiona- 1 podstawowe
uda-4-głowe 1 postawowe
uda-2-głowe 1 izolowane
łydki-1 podstawowe
brzuch 1 na proste +1 na skośne
barki-po 1 na każda głowę

OBCIĄŻENIA DOBIERAMY TAK, ABY W PIERWSZYCH SERIACH ZAPAS WYNOSIŁ 3-5 POWTÓRZEN A W OSTATNIEJ 2-3.
LICZBA SERII MAX 3-4 , powtórzeń 12-15

trenngie regeracyjny powinien byc robiony po zakonczeniu
kazdego cyklu - wlasciwego- (masowy silowy itp czyli co ok 4 -8 tyg) trwac ok 2-3 tyg

by onkel/faku (skompletował Michail)

pozdrawiam, Witek "Onkel" Pomećko

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Fuckmaster ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 198 Napisanych postów 31902 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 94077
on juz zna te zalozenia
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 362 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1647
znam znam f*** juz mnie dawno temu tego uczyl

cwicz cwicz a bedziesz wielki :)

moja silownia
http://www.sfd.pl/temat167019/ 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Fuckmaster ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 198 Napisanych postów 31902 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 94077
ziąą odp. na moje pytanka
Potrzebujesz szybkiej i rzetelnej porady?
Nasi specjaliści bezpłatnie odpowiedzą na twoje pytanie z zakresu treningu, dietetyki i suplementacji!
Tomasz Maciołek
Tomasz Maciołek TomQ-MAG
Łukasz Domeracki
Łukasz Domeracki Domer
Sebastian Szmit
Sebastian Szmit flex1976
Agata Bugorska
Agata Bugorska eveline
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

JAK POZBYĆ SIĘ 2 BORDY

Następny temat

Błagam o pomoc w treningu na rzeźbe