SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

redukcja fatu i masa ?

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 969

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 35 Wiek 40 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 415
witam
mam takie pytanko o ocene diety razem w treningiem
moim celem najlepiej bylo by zrzucenie fatu z brzucha :) no i zmasowanie..ale od poczatku
trenuje w nast sposob:
PONIEDZIALEK
pilka nozna - godzinka
WTOREK
silownia - klatka
SRODA
silownia - plecy+biceps, wieczorkiem pilka nozna- godzinka
CZWARTEK
wolny
PIATEK
silownia - barki+triceps, wieczorkiem-pilka nozna-godzinka

nog nie robie bo gram w pilke i tak

co do diety to jadam nast:
8:00-kanapka z wedlina, warzywko, garsc - pestki dyni+orzechy
11:00-jogurt naturalny, pestki jw/ew banan
14:00-ser bialy+wafle ryzowe, ew miecho+wafle
16:00-trening
17:30-miecho+ryz
20:00-ser bialy+oliwa

ogolnie z wyliczen mi wyszlo ze pwinienem zrec 15g tluszczy, 60g wegli, 40g bialka na posilek x 5 posilkow dziennie
dodatkowo biore kreatynke z taurynka + termogenik i bialko rano i po treningu

uff mam na podsumowanie wiec pytanie - czy stosujac takie treningi + dietka zrzuce z brzucha? na wadze mi niezalezy bo wiadomo, od wody tez sie jest ciezszym itp

dziekuje za ew pomoc
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 35 Wiek 40 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 415
pomoze ktos?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 1056 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 25143
Słaba ta dieta jednym słowem. Nie możesz mieć identycznej ilości b/ww/t w każdym posiłku.

Zmieniony przez - kuba.s w dniu 2007-12-13 13:03:11

Oko za oko, ząb za ząb,...

A czemu dupa jest za pieniądze

kkoksiarz: "gdybym wrzucił jakieś czyste białko to efekty były by bardZiej zauważalne"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 35 Wiek 40 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 415
co to znaczy ze niemoge miec takich samych ilosci na posilek? tzn niejadam ciaglepo 60g ww/40g bialka/15g fatu na posilek ale ogolnie ma byc 300g ww/240g bialka/75g fatu?
a co to znaczy ze slaba ta dieta? co bys zasugierowal?
a trening ogolnie mozliwy do przelkniecia zta pilka nozna? - zalezy mi na nie :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 1056 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 25143
8:00-kanapka z wedlina, warzywko, garsc - pestki dyni+orzechy
kanapka mało mówi. zależy jaki chleb jaka wędlina, ale z chleba to bym zrezygnował przy redukcji.
11:00-jogurt naturalny, pestki jw/ew banan----to nie jest posiłek na redukcji.
14:00-ser bialy+wafle ryzowe, ew miecho+wafle-----zamiast wafli dałbym normalne, mniej przetworzone źródło ww, ale ten posiłek jesz za wcześnie
16:00-trening
bezpośrednio po treningu WPC
17:30-miecho+ryz -brązowy
20:00-ser bialy+oliwa -----zależy jaki ser bo jak półtłusty to oliwa w tym posiłku nie jest konieczna

To że ci poprawiłem to nie oznacza że ta dieta teraz jest dobra. Nie ma podstawowych wyliczeń co do zapotrzebowania, wagi składników.

co do trening to masz odpowiedni dział.

Oko za oko, ząb za ząb,...

A czemu dupa jest za pieniądze

kkoksiarz: "gdybym wrzucił jakieś czyste białko to efekty były by bardZiej zauważalne"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 35 Wiek 40 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 415
dobra dzieki
zapytam tam co do treningu

ser jem chudy, a ten jogurt z pestkami i waflem czym zastapic ?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Mit czy Fakt

Następny temat

po treningu

WPC zestaw