SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

redukcja do poprawy

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1567

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 36 Wiek 34 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3461
witam,
diete umiescilem juz w dziale odzywianie, ale jako ze nikt jej nie poprawil, i ze wzgledu, ze jest to dieta redukcyjna, wrzucam ja do tego postu wraz z innymi pytaniami.

waga: 102
zapotrzebowanie: 3300kcal (za: [http://www.sfd.pl/Zbilansowana_dieta_redukcyjna-t231127.html])
cel: redukcja

I
jablko (200g)
3 jaja gotowane
2 kromki chleba razowego (ok 50g) z maslem (15g) i plastrem szynki (25g)
b: 39 t: 39 ww: 43 kcal: 625

II
kromka chleba razowego (25g)
piers z kurczaka (100g)
warzywa (200g)
orzechy wloskie (30g)
b: 29 t: 24 ww: 16 kcal: 411

III
jablko (200g)
ryz parboiled (100g) +15ml oliwy
piers z kurczaka (200g)
b: 48 t: 26 ww: 92 kcal: 750

TRENING

IV
WPC
2 banany
b: 32 t: 4 ww: 46 kcal: 340

V
makaron razowy (100g) +15ml oliwy
piers z kurczaka (100g)
warzywa (200g)
b: 37 t: 18 ww: 82 kcal: 720

VI
twarog poltlusty (275g)
b: 52 t: 14 ww: 11 kcal: 385

do tego po kazdym posilku 1g omega3

suma:
b: 238 t: 130 ww: 251 kcal: 3284

co do treningu, to dobrze wychodzi mi fbw (trenuje go od 3 miesiecy, wczesniej split). zastanawialem sie nad wersja 5-10-15- pasuje ona na redukcji, czy raczej trzymac sie wersji 10 powt (na czysto 'silowa' bym sie jeszce chyba mnie pisal)?

co do aerobow- chcialem dodac po silowni 20 minut stacjonarnego, a w dni nietreningowe robic hiit'a albo rower (bo lubie sobie pojezdzic). na poczatek 5 interwalow 30:30, szybki marsz/trucht, bo kondycha slaba, potem ewentualnie wydluzyc do 15:45 (szczerze mowiac, to jest mi trudno uwierzyc w to, ze taki trening aero jak hiit, ktoremu poswiecic trzeba raptem 5 minut dziennie, moze dac jakies efekty. ale skoro jest to udowodnione na skorze niejednego to nie bede sie spieral).


moj tydzien wygladalby wiec tak:

pon: silownia + stacjonarny
wt: hiit
sr: silownia + stacjonarny
czw: hiit
pt: silownia + stacjonarny
sob: rower
nie: wolne

co do supli: zastanawialem sie nad kupnem bcaa do brania przed treningami, a takze jakiegos spalacza na 'nakrecenie sie' (dyma-burn?)

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 23

Waga: 102

Wzrost: 190

Obwód klatki: 112

Obwód ramienia: 38

Obwód talii: 98

Obwód uda: 66

Obwód łydki: 41

Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej: wg. fittogether (jak dzialalo) bylo kolo 20% (przed masowka 6 tyg temu, ale patrzac w lustro widze, ze tluszczu nie poszlo prawie wcale

Aktywność w ciągu dnia: szkola

Uprawiany sport lub inne formy aktywności: silownia (7 m-cy), rower jak pogoda pozwoli (kwiecen-wrzesien)

Odżywianie: jem w zasadzie wszystko (w mysl zasady cel uswieca srodki;)

Cel: szybka redukcja

Ograniczenia żywieniowe: brak

Stan zdrowia: konskie zdrowie, jedynie z kondycha (5 lat palenia daje o sobie znac, na szczescie to juz za mna:) slabo:]

Preferowane formy aktywności fizycznej: silownia (3 x tydzien);
rower,
z bieganiem raczej kiepsko (chyba ze kondycha sie poprawi)


Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty: brak

Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów: jak najbardziej

Stosowane wcześniej diety: 3 lata temu zrzucilem kolo 15kg sama dieta w ciagu 4 miesiecy (polegala ona na ograniczeniu mniej wiecej o polowe spozywanego jedzenia, bo bylo go troche za duzo:);
od zeszlych wakacji (rozpoczecie przygody z silka) 2 diety masowe przeplatane okresami bez-dietowymi
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10799 Napisanych postów 47747 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Fajna dietka.
Z tym że warzywa jedz w każdym posiłku a w okołotreningowych ograniczaj. Nie dawaj tak dużo omega3.
trening ok - o 5/10/15 chodzi Ci o ilość powtórzeń w FBW? Jeśli tak to ok jest.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 36 Wiek 34 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3461
dzieki, sog.

zastanawialem sie czy tych aerobow nie dodawac jakos stopniowo, np. zaczac od samych hiit'ow w nietreningowe, nastepnie po powiedzmy 3 tygodniach dodac stacjonarny po silowni, czy moze byc tak od razu pelna para?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10799 Napisanych postów 47747 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Możesz zrobić tak jak piszesz.
A jeżeli trenujesz HIIT to moim zdaniem aero po siłowym możesz sobie odpuścić.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 36 Wiek 34 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3461
pytam tyle, bo to moja pierwsza redukcja (jesli chodzi o dobranie diety od a do z i cwiczen). zobacze jak bedzie szlo najpierw z samym hiit'em i tym rowerem w plenerze w weekendy. najwyzej doloze po treningu stacjonarny jak efektow nie bedzie.
pozdrawiam

p.s. co z tymi wspomnianymi przeze mnie suplami- warto czy nie?

Zmieniony przez - Tristram w dniu 2008-03-07 17:31:23
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10799 Napisanych postów 47747 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Tylko się nie śpiesz z tymi efektami.
Nie zobaczysz je po kilku dniach
Pytaj jak czegoś nie wiesz
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 36 Wiek 34 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3461
nie bede pakowal sie co dzien na wage. byleby cos do lata z tego wyszlo... trzymta kciuki.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10799 Napisanych postów 47747 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Waż się co tydzień
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 2062 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 14082
oj z samej siłowni to kondycja się zbytnio nie poprawi coś wiem o tym :P u mnie bieganie tez było kiepsko, ale musisz wkońcu się przełamać i zacząć. Tak najlepiej kondycje zbudować poprzez bieganie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 36 Wiek 34 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3461
zrobilem dzisiaj 5 obwodow 30s trucht, 10s bieg i musze powiedziec, ze czuje sie teraz pod wieczor jakbym byl dzis na silce, wiec chyba dziala to to

Zmieniony przez - Tristram w dniu 2008-03-10 19:36:42
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 36 Wiek 34 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3461
nie wiem co sie dzieje, ale po prawie 4 tygodniach nic nie spada- ani waga, ani pas:/ po swietach obcialem banany po treningu, na poczatku tego tygodnia wywalilem makaron i rozbilem 100g ryzu na porcje po 50g przed/po treningu. i dalej nic. kontynuowac ciecie kalorii (np. jablka)?

Zmieniony przez - Tristram w dniu 2008-04-03 20:54:02
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta + spalanie

Następny temat

low carb

Fruzelina