SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

redukcja a trening siłowy

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 707

Formularz - Proszę o pomoc

Zdjęcie sylwetki (mile widziane)

Wiek

Waga

Wzrost

Staż treningowy

Obwód pasa

Obwód klatki piersiowej

Obwód uda

Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często)

Ograniczenia żywieniowe (uczulenia, choroby)

Stan zdrowia

Preferowane formy aktywności fizycznej

Stosowane wcześniej diety (rozklad białko/ węglowodany/ tłuszcze)

Wrażliwość na stymulanty

Możliwosci finansowe

Cel/problem/opis

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 122 dni Przeczytanych tematów 12
mam 19 lat 94kg 194 wzrostu
co powinienem zmienić i jak trenować nie ukrywam ze nie mam wystarczającej wiedzy na ten temat
a jak czytam opinie innych ekspertów to każdy ma inne zdanie
moim celem jest zbicie wagi do 85 kg, aktualnie od 2 tygodni mam 2500 kcal 40biało/30wegle/20tłuszcze
na siłownie jestem 3 razy w tygodniu, od dłuższego czasu poświęcam godziny na siłowni na areoby bieżnie, rowerek
z czego 1 w tygodniu total body work out (godzina)
zależy mi na zdobyciu jak najlepszej formy na okres wakacyjny
moje pytanie brzmi jak powinienem połączyć ćwiczenia siłowe oraz areoby aby ''nie spalic mięśni'?
czy ćwiczenia siłowe powinny wyglądać tak że większy cięzar-mniej powtórzeń?
czy mogę jednocześnie chudnąć i nabrać masy mięśniowej ?
po dłuższej przerwie wróciłem na siłownie i kompletnie nie wiem jak się za to zabrać
zostało mi jeszcze trochę zapasów kreatyny i białka i jeżeli doradzilibyście mi czy warto teraz je stosować
do treningow i w jakiej ilosci bede mega wdzięczny
wiem że mój post może wyglądać śmiesznie, ale nie mam za bardzo wiedzy na ten temat dlatego
wolę zapytać tutaj niż samemu na siłe cudować
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7170 Napisanych postów 146240 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1169737
Witaj. Przede wszystkim będziemy musieli zacząć od podstaw. Ja bym osobiście wykorzystał klasyczny plan typu fbw. Będzie to również dobra opcja na redukcji. Uzupelnisz trening siłowy dodatkowymi aktywnościami jak interwaly lub cardio i będzie ok. Kwestia diety musisz wyliczyć na start zapotrzebowanie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9719 Napisanych postów 114704 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1371309
40biało/30wegle/20tłuszcze co to jest, jakieś procenty czy coś ?

1 mówimy o wakacjach za rok ?
2 A trenowałeś wcześnie i zbudowałeś jakąś mase mieśniową że martwisz się że je spalisz, na poczatek siłowy z czase maeroby mozna dorzucić
3 nie wiadowo za wiele o Tobie czy cos trenuejsz, trenowałeś jak początkujacy zakres ok 10 powtórzen mozna dać
4 poczatkujace osoby w jakimś stopniu mogą pogodzić

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BPL-G Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2039 Napisanych postów 49296 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 490128
Pół roku ma prawie do obecnych , jak będzie zdyscyplinowany z dietą i treningami to już można zauważalną zmianę wprowadzić

FIZJOSTEO - Fizjoterapia i Osteopatia
Sk. Ks. Kard. Wyszyńskiego 5 , Warszawa
www.fizjosteo.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 122 dni Przeczytanych tematów 12
wg obilczen moje zapotrzebowanie w przypadku utrzymania wagi wynosi 3400
tak trenowałem wcześniej ok. roku czasu systematycznie po tym czasie miałem 8 miesięcy przerwy
i trochę mi przybyło na wadze. Co do wartości 40/30/20 - tak jest to procentowe zapotrzebowanie
korzystam z myfitnesspala i to mega ułatwia zycie
aktualnie moim głównym celem jest znaczne zrzucenie wagi, przy czym nie chcę wyglądać jak patyk
mowimy o wakacjach w tym roku, wiem bardzo mało czasu ale piszę nie ze względu na to że po wakacjach dam sobie już spokój
moja masa mięśniowa nie jest jakoś bardzo rozbudowana, powiedziałbym ze raczej na średnim poziomie
kompletnie nie wiem jak za to wszystko się zabrać bo chcąc schudnąć + rozbudować masę mięśniową jest chyba nie realne prawda?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rutkow Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1646 Napisanych postów 40153 Wiek 39 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 345524
tak jak piszesz nei da sie schudnąc i rozbudować mieśnie , najpierw trzeba zrzucić zbedny tłuszcz potem zaczac sie budowac z głową

moze wrzuc zdjecie do oceny jak wyglada Twoja sylwetka
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7170 Napisanych postów 146240 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1169737
To czy będziesz wyglądał jak patyk zależy od tego ile masy mięśniowej znajduje się pod tłuszczem. Pamiętaj że zawsze to lepiej wyglądać jak patyk niż nosić na sobie kilogramy zbędnego balastu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rutkow Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1646 Napisanych postów 40153 Wiek 39 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 345524
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 122 dni Przeczytanych tematów 12
To ile powinienem spożywać kcal i jak według was powinienem postąpić na ten okres czasu







...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9719 Napisanych postów 114704 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1371309
po co strzelać jak można wyliczyć https://www.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne,_skł._prod._żywnościowych,_%_bf-t276436.html 

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7170 Napisanych postów 146240 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1169737
Daj około 2g białka około 1,2g tłuszczu na 1kg masy ciała reszta wegli do bilansu na start w zależności ile ci wyjdzie kalorii. Patrzac na sylwetkę faktycznie redukcja się lekka przyda
Potrzebujesz szybkiej i rzetelnej porady?
Nasi specjaliści bezpłatnie odpowiedzą na twoje pytanie z zakresu treningu, dietetyki i suplementacji!
Tomasz Maciołek
Tomasz Maciołek TomQ-MAG
Łukasz Domeracki
Łukasz Domeracki Domer
Sebastian Szmit
Sebastian Szmit flex1976
Agata Bugorska
Agata Bugorska eveline
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trudne poczatki