SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

redukcja a suplementy na mase

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 263

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Wiek 20 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 33
Hej, zacząłem od redukcji, jednak chciałbym przy tym budować mięśnie, więc zamówiłem Mass activator plus za 2 miesiące chcę dołączyć spalacz tłuszczu. Wróciłem po długiej przerwie na siłownie, więc mam obecnie tylko tydzień za sobą. Redukując, brać suplementy pomagające w budowaniu masy, czy dopiero jak skończę redukcję przy nadwyżce kalorycznej? Zmieniam od jutra 1500 kcal na 2000, bo waga stoi w miejscu i faktycznie było za mało. Trzymać kaloriami i dorzucać treningi czy obcinać jak nie wejdzie? Robiąc masę zwiększyć ilość kcal czy teraz zmniejszyć a potem być na 2000. Dodam, że robię trening siłowy 3 x tydzień. Nie dodaje zdjęcia ze względu na obecny brak możliwości, ale po podliczeniu kalorii wyszło mi na redukcje 2000. Kiedy dodać ten spalacz, żeby efekt był jak najlepszy? Mam bardzl dużo tkanki tłuszczowej w stosunku do mięśni, jednak nie wiem na chwilę obecną jak to wygląda %
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2845 Napisanych postów 51029 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 344022
1500-2000...kolejnym etapem pewnie byłoby 2500, albo 1000?
Kalorii jedz tyle by było to zgodne z Twoim zapotrzebowaniem(uwzględniając deficyt), a nie strzelaj sobie w ""okrągłe wartości".

Gainer i owszem może być pewną alternatywą uzupełnienia kcal w jadłospisie, niemniej nazywanie go "suplementem na masę" to duże nadużycie.
Natomiast na redukcji (zwłaszcza na tak niskiej kaloryczności jak sobie strzeliłeś) nie ma on najmniejszego sensu.

Z całej Twojej wypowiedzi wynika, że masz ogromne braki merytoryczne, także sugerowałbym zapoznać się chociaż z podstawami:
https://www.sfd.pl/Zbiór_linków_działu_Odżywianie-t418003.html

Swoje zapotrzebowanie policzysz tym wzorem: https://www.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne__jak_je_wyliczyć-t276436.html 

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE . KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4445 Napisanych postów 66279 Wiek 36 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 694753
Niestety to co piszesz nie ma najmniejszego sensu. Brakuje Tobie podstawowej wiedzy na temat odżywiania, a w ten sposób niestety nie zmienisz sylwetki. Polecam zapomnieć o wszystkim co do tej pory wydawało się Tobie słusznie w kierunku kształtowania sylwetki i zacząć od początku, ponieważ wszystko jest źle.

Wypełnij ankietę działu, abyśmy mogli dowiedzieć się czegoś więcej na Twój temat:

https://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html

Następnie wklej dokładnie wyliczenia zapotrzebowania kalorycznego:

https://potreningu.pl/articles/5255/zapotrzebowanie-kaloryczne-dla-wnikliwych- 

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 14769 Napisanych postów 124945 Wiek 36 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1422160
Niestety to tak nie działa że biorąc spalacz i suple pomagajace budować masę będziesz palił tłuszcz i budował masę mięśniową.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 SEBASTIAN SZMIT Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8144 Napisanych postów 79051 Wiek 44 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 664280
Nie ulega wątpliwości, że kluczem do uzyskania pożądanych efektów podczas pracy nad sylwetką jest zdecydowanie odpowiednie dobranie celu! Niestety w praktyce okazuje się, że wiele osób ustawia priorytety w sposób niewłaściwy, przez co dochodzi do sytuacji, w których „treningi na rzeźbę” stosowane są przez jednostki szczupłe, a niekiedy wręcz wychudzone, a diety „na masę” wdrażane są przez osoby z wyraźną nadwagą lub nieraz nawet – otyłe. Natomiast założenie celu maso- rzeźba to już totalne nieporozumienie .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 15979 Napisanych postów 12588 Wiek 29 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 247394
Musisz obrać sobie jeden cel i na nim się skupić najpierw - jeśli oczekujesz podpowiedzi w tym kierunku to zastosuj się do wskazówek podanych wyżej odnośnie ankiety i zapotrzebowania ale też warto by było dodac tuta zdjęcie swojej sylwetki .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 18608 Napisanych postów 17510 Wiek 29 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 343562
nie ma możliwości budowania masy mięśniowej i redukcji tkanki tłuszczowej, chyba że jesteś genetycznym freakiem, stosujesz doping, albo nigdy nie miałeś do czynienia z treningiem siłowym. Na logikę: nadwyżka kaloryczna - budujesz masę (przybierasz na wadze), ujemny bilans kaloryczny - redukujesz masę, dodając odżywkę na masę (gainer) oraz suplement na redukcję (spalacz) nie osiągniesz dwóch celów jednocześnie, bo to nie cudowne produkty tylko dodatki do diety odpowiednio ukierunkowanej, a 1500kcal nie jest ani masą ani redukcją, tylko głodówką i drogą do wyniszczenia organizmu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4445 Napisanych postów 66279 Wiek 36 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 694753
Wybierając cel treningowy trzeba przede wszystkim wiedzieć to, czym warto się kierować w określonej sytuacji.

Wyjaśnione już zostało, że nie da się jednocześnie budować mięśni i redukować tkanki tłuszczowej. Podobnie jak i kształtować sylwetkę głodówką.

Istotne jest to, aby budować dobrej jakości mięśnie z jak najniższego poziomu tkanki tłuszczowej. Dlatego też warto abyś wrzucił zdjęcia sylwetki. Po nich będziemy w stanie stwierdzić od jakiego cel zacząć.

https://www.sfd.pl/Body_fat__znaczenie_w_budowaniu_masy_mięśniowej-t1132868.html 

Moderator działu Odżywianie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta do oceny ilość białka.

BF