SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

redukcja

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 4902

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 211 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 2245
ANKIETA
Zdjęcie sylwetki (mile widziane):
Wiek : 20
Waga : 86,7
Wzrost : 193
Staż treningowy: w sumie niemal rok
Obwód pasa : 89
Obwód klaty:
Obwód uda:
Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często): 3 razy w tygoniu aeroby po 1 godzinę biegu
Ograniczenia żywieniowe(uczulenia, choroby) :
Stan zdrowia: dobry
Preferowane formy aktywności fizycznej: siłownia, bieg
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : WPC, BCAA
Stosowane wcześniej diety/rozklad b/w/t:
Wrażliwość na stymulanty:
Możliwosci finansowe:
Cel/problem/opis:
Witam, ponad miesiąc temu rozpocząłem redukcję, wg mnie efekty nie są za dobre ale chcę wam to zostawić do oceny i ew podpowiedzi co mógł bym zmienić. Pod spotem umieszczę to jak zmieniała się waga i obwód pasa od kiedy zacząłem redukcję. Dodam że diete i uczęszczanie na siłownię rozpocząłem 2/3 tygodnie wcześniej aby przyzwyczaić mięśnie bo wracam po dłuższej przerwie.



wstawiam również zdjęcia dla porównania, różnica jest żadna lub minimalna że aż trzeba wyjaśnić że zdj po lewej jest z początku redukcji po prawej stan obecny.











P.S. Co do mojego zapotrzebowania kcal to sam ustaliłem metodą prób i błędów ile wynosi i wynosi ono ok 3000/3100kcal









Zmieniony przez - Celtic w dniu 2017-05-29 14:54:35
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Remik7 Ćpaj Sport
Ekspert
Szacuny 737 Napisanych postów 34667 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 254666
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 211 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 2245
dodam jeszcze że zdjęcia i pomiary oczywiście robione na czczo





Zmieniony przez - Celtic w dniu 2017-05-29 17:43:13
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Remik7 Ćpaj Sport
Ekspert
Szacuny 737 Napisanych postów 34667 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 254666
dieta nie wyglada zle
jeśli kiepsko idzie obecnie mozna pomysleć obniżeniu ilości węgli i podbiciu kaloryczności tłuszczami
ewentualnie rotacja węglowodanami w dt/dnt
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 211 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 2245
Spróbuję jeszcze ten tydzień z 2700kcal, zobaczę ile waga spadnie i obwód brzucha, jak będzie dalej słabo lub też bez zmian to obetnę węgle i podniosę tłuszcze jak mówisz a jak to nie pomoże to utnę kcal do 2600, potem jak nadal nie będzie efektu to do 2500. Może to pomoże.
Kiedyś jak zaczynałem z dietą to jadłem ok 2350kcal i zrzuciłem w 2 lub 3 tyg 4kg (ważyłem wtedy 83 a po zrzuceniu 79), biegając 3 razy w tyg po 1 h.
Moim celem jest głównie to aby pozbyć się fałd na brzuchu i po wakacjach zacząć robić wreszcie masę mięśniową bo do tej pory moje diety to była redukcja.


Zmieniony przez - Celtic w dniu 2017-05-29 20:31:02
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Remik7 Ćpaj Sport
Ekspert
Szacuny 737 Napisanych postów 34667 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 254666
z okolic dolnych brzucha niestety schodzi mocno opornie zawszer
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 486 Napisanych postów 6372 Wiek 86 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 120575
Można też pomyśleć o zwiększeniu aktywności
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Remik7 Ćpaj Sport
Ekspert
Szacuny 737 Napisanych postów 34667 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 254666
3x w tyg trenujesz silowo + 3x godzinny bieg?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BPL-G Fizjoterapeuta
Ekspert
Szacuny 2108 Napisanych postów 49893 Wiek 34 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 492546
Remik7
z okolic dolnych brzucha niestety schodzi mocno opornie zawszer


dokładnie i często trzeba sporo nad nim popracować w tej końcowej fazie
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 211 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 2245
Remik7
3x w tyg trenujesz silowo + 3x godzinny bieg?


zgadza się, tylko że to nie jest w te same dni, w sensie nie robię tak że trening siłowy a po nim aeroby tylko np. poniedziałek siłownia, wtorek bieg, sroda siłownia itd.


Zmieniony przez - Celtic w dniu 2017-05-30 22:31:42
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BPL-G Fizjoterapeuta
Ekspert
Szacuny 2108 Napisanych postów 49893 Wiek 34 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 492546
Bardzo dobry układ, wychodzi że praktycznie codziennie trening a między siłowymi wychodzi odpowiednia przerwa
1
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Problemy z metabolizmem

Water