SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

rękawice bokserskie która firme wybrac 10-12OZ ?

temat działu:

Baza klubów Sztuk Walki

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 31046

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 9 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 60
Cześć Mam do Was takie pytanie: Chodze na MMA ale moze sie to zmienić jak z kumplami załatwie treningi Muay Thai....Pytanie dotyczy rękawic chcialbym kupić sobie uniwersalne rękawice do sparingów do worka i nie wiem z jakiej firmy kupić ma do dyspozycji 120 zł. Jak patrzylem na treningu kazdy miał rękawice z firm Masters,Al-right,Everlast,spokey. Kolega mi powiedzial zebym sobie kupił z firmy "Manto" 12OZ.I nie wiem czy dobrze mi poradził mam 17 lat 179 wzrostu i waga chyba 73 kg.Mozecie mi doradzic jak mam wybrac z tym OZ 10 czy 12??Moze te pytania sie powtarzaly ale to dla mnie ważne!!Z góry dzięki za odpowiedz

http://www.torturacen.pl/stabilizatory_i_ochraniacze/1357146-_bokserskie_12_oz_logo_czerwone.html #
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Szacuny 4011 Napisanych postów 64275 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 685172
Boks zaliczany jest do sportów walki uderzanych, w których dwóch zawodników walczy ze sobą za pomocą pięści. Sporty walki, w tym między innymi boks z roku na rok stają się coraz bardziej popularne. Szczególnie widać to po wzroście zainteresowania mma. Wiele osób, szczególnie w młodym wieku chce być silnymi i sprawnymi fizycznie a przy okazji mieć umiejętności do tego, aby potrafić obronić siebie i swoją rodzinę w sytuacjach tego wymagających.

Rękawice bokserskie są podstawowym sprzętem boksera. Trenują w nich osoby uprawiające kick-boxing, boks tajski, mma. Zbudowane są one zazwyczaj ze skóry naturalnej lub syntetycznej. Jeżeli planujemy dłużej trenować, to zdecydowanie warto wydać parę złotych więcej na rękawice ze skóry naturalnej, z solidnymi zabezpieczeniami nadgarstka. Rękawice wewnątrz posiadają z reguły spieniony poliuretan, czasami włókno bambusowe lub wyściółkę z włosa końskiego. Zastosowanie jej ma na celu przede wszystkim amortyzowanie uderzeń, ochronę przeciwnika, jak i własnych dłoni, nadgarstka.

Wyróżniamy różnej wielkości rękawice bokserskie:

- 8oz,
- 10oz,
- 12oz,
- 14oz,
- 16oz,
- 18oz,
- 20oz.

Najpopularniejsze są te w zakresie od 10 do 16oz. 10-12oz stosuje się w czasie walk z kolei 14-16oz używa się do sparingów. Celem tego jest ochrona przeciwnika. Większe rękawice amortyzują bardziej uderzenia. Dzięki temu jest mniejsze ryzyko zrobienia krzywdy partnerowi treningowemu. Jeżeli trenujesz amatorsko, to zdecydowanie sugeruję kupić 14-16oz. Dla lepszej ochrony własnych dłoni i głowy oraz żeber partnera. Warto dołożyć do 120 zł i za około 200 zł kupić rękawice z naturalnej skóry, takich firm, jak np. Bady Boy, Venum, Green Hill, czy Master.




Moderator działu Odżywianie

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 119 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 11087
Witam
Kup 10 bez zadnego zawachania .
One Ci sie rozbija wiec nie bedzie tego problemu ze beda za male.

Kazda porazka to wygranej przedsmak

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 3142 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 16650
wejdź na www.rundazero.com mam rękawice już rok i nic się z nimi nie stało. Manto rękawice... nie ryzykował bym. Firma robi odzież a w sprzęt zaczęła się niedawno bawić.

Zmieniony przez - GSP w dniu 2009-01-04 12:26:38
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 131 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 2988
ja mam danikeny CLUB, teraz jest promocja - sa za 109 zl, polecam ich daniken.com.pl
bierz 10oz
a w worek wg mnie najlepiej bic w samych owijkach
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 9 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 60
A 12OZ byly by złe ?przymierzalem raz w sklepie 10 i 14 i powie ze 10 byla za mała a 14 za duża bo duzo luzu miałem :)wiec jak dojda banadaze pod rękawice to 12 oz bedzie wsam raz ?
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 3142 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 16650
10, 12 ,14 oz to waga rękawic. Dobrze jest np. trenować w większyć a walcyzć (na zawodach) w 10.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 9 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 60
dzięki za odpowiesz ale to nie jest taki klub czy cos bardziej amatorskie wiec 12 OZ wsam raz?bo jeszcze łapa mi urosnie
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 3142 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 16650
i tka rekawice ci sie w srodku rozbija ;) moga być 12 albo 10... wg. 14 odpadają
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 131 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 2988
teoretycznie waga rekawic nie ma wplywu na ilosc miejsca w srodku, a w praktyce to roznie bywa wiec najlepiej przejdz sie do sklepu i przymierz 12 i 10, a te ktore lepiej leza zamow/kup. przydaloby sie tez zebyscie mieli wszyscy w sekcji taka sama wage (rekawic) to beda szanse wyrownane w sparingach, ja sam uzywam 12 bo mi tak trener poradzil, i NIEKTORE 10 byly faktycznie za male, no ale ja to mam spora lape
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 132 Napisanych postów 7128 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 24841
Trenuje Muay Thai i używam 8oz Everlast'a,chodź i tak rzadko używam pięści...ale jak Ty wybierasz między 10 a 12 to wybierz 10tki...

Wiesz co, spróbuj szczeknąć, jedno jest pewne;
groźny to ty jesteś, ale tylko przez internet.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 132 Napisanych postów 7128 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 24841
Co do 10 i 12 to bardziej nadają sie to Boksu, Kick Boxingu i Taekwondo...czym ciaśniejsze tym lepiej w takich sportach jak Muai Thai...i nie muszę chyba przypominać, że sam Melchor Menor używa 8ki do treningu..pozdro!
1

Wiesz co, spróbuj szczeknąć, jedno jest pewne;
groźny to ty jesteś, ale tylko przez internet.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jak zacząć ? LUBLIN Kung Fu

Następny temat

Seminarium MMA i BJJ - Rick Young po raz 3 w Polsce!

Fruzeliny