SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

rękawice przyrządowe-czy warto?

temat działu:

Sztuki Walki

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3063

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 29 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 3354
Wita. Możecie mi powiedzieć, czy warto kupuć takie rękawice do tego, żeby pouderzać w worek od czasu do czasu ? http://allegro.pl/item277840652_rekawice_przyrzadowe_rurki_wysylka_tylko_5_zl.html 
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 645 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 8766
hmm nie mam za dużego doświadczenia ale lepiej kup owijki bokserskie jak nie maszjavascript: test('');
javascript: test(''); bo szkoda przepłacać ale twój wybór
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 29 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 3354
No tak, ale akurat te 40 zł jestem w stanie zapłacić, co innego np 80, a takie na allegro też są. To może jeszcze ktoś mi napisze, czy to zdałoby egzamin.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 132 Wiek 34 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1223
kupuj
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 50 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 1245
Któregoś dnia na trening zapomniałem rękawic i akurat ćwiczylem z trenerem i mi dał przyrządówki i powiem szczerze za***iscie sie na nich ćwiczyło można szybko wyprowadzać ciosy szkoda tylko że przed zakupem zwykłych rekawic nie pomyślałem o przyżądówkach tylko nie wiem czy jest róznica od takich za 40 zł do tych co ja cwiczyłem'
hehe a to były mastersy ...

LOL

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie