SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

pytanie poczatkujacego

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 567

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 157
Witam, jestem tu nowy, wiec na poczatek napisze cos o sobie. Mam 18 lat, waze 70kg i mam 183cm wzrostu. Nie jestem zbyt silnie zbudowany, jesli nawet jakies miesnie mam :p to ukrywaja sie pod tluszczem. Wczoraj zaczalem chodzic na silownie i jestem pewien, ze bede chodzil przez najblizsze miesiace przynajmniej dwa razy w tygodniu (wtorek i czwartek) na okolo godzine. Nie znam sie zupelnie na treningu, wiec slepo robie to co kazala instruktorka, ktora zalecila na zmiane cwiczenia silowe i aerobowe. Z tego co wiem, to cwiczylem na rowerku, steperze, robilem brzuszki, cwiczylem miesnie na klatce piersiowej i biceps i pare innych cwiczen ale juz nie pamietam wiecej. Pytanie brzmi: do czego to wszystko prowadzi? Tzn, nie wiem jakich zmian oczekiwac w swoim ciele, jezeli dalej bede systematycznie wykonywal tego typu cwiczenia. Przypuszczam, ze ma to jakies znaczenie, wiec dodaje, ze nie mam zdrowej diety.
Z gory dziekuje za odpowiedz!

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 18

Waga: 70

Wzrost: 183

Cel treningowy: rzezba i schudniecie

Staż treningowy na słowni: nie ma

Uprawiane inne sporty: kiedys tenis

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): silownia i sprzet fitness + drazek w domu

Dieta: zla! fast food, slodycze i brak sniadania, ale przynajmniej duzo wody pije.

Przeciwskaznania medyczne: brak

Zażywane suplementy: zadne
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 157
jesli to mozliwe, prosze o szybka odpowiedz. nie musi byc fest profesjonalna, ale po prostu od kogokolwiek, kto zna sie na tym bardziej ode mnie ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 2196 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 27667
czemu chcesz schudnąć? ważyszysz tylko 70 kg przy wysoki wzroście.
Jeżeli narzekasz na tłuszcz, to za pewne wina diety, a raczej jej brak. Ćwiczenia aerobowe pomogą Ci zgubić zbędny tłuszcz. Na Twoim miejscu zacząłbym się zdrowiej odżywiać, ćwiczył na mase bo tego Ci teraz potrzeba i dodał aeroby raz w tyg.

no tak nawet sam napisałeś, że wcinasz "zdrowe" żarcie

Zmieniony przez - gandi87 w dniu 2008-11-19 19:50:46
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 157
wszyscy mi mowia ze nia ma sensu tracic kg przy moim wzroscie i wadze, jednak prawda jest taka ze to konieczne! jestem dosc specyficznie zbudowany, i mozna mnie spokojnie nazwac pulchnym.

Czyli mowisz, ze do tych dwoch treningow laczonych (aeroby + wycisk na silowni) dodac jeszcze jeden czysto aerobowy? w sensie rowerki i inne taki? Nawet chetnie, jesli o to Ci chodzilo.
Czy bardzo zle jest to ze cwiczylbym w wtorek, czwartek i piatek? nie za bardzo mam mozliwosc cwiczen w inne dni tygodnia.

Tak btw, zna ktos sposob na zakwasy? po wczorajszym (pierwszym) treningu mam straszne i ani czekolada ani cieply prysznic nie pomagaja :P
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

SPOSOBY POPRAWIENIA SYLWETKI

Następny temat

Potrzebuje troszke pomocy

sosy