SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

przytyć bez diety

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1293

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 171 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 2373
Witam :) sprawa jest prosta, wiem, że na tym forum jak napiszę że nie chce mi się bawić w dietę jestem gorzej postrzegany, ale na prawdę mi się nie chce, nie mam na tyle motywacji i czasu - może dopiero jak się wkręcę, jak już będą jakieś efekty... poza tym pracuję 10 godzin dziennie, na różne zmiany, studiuję zaocznie i w ogóle..

Mam 23 lata, waga ostatnio spadła - 70kg (wzrost 180). Ćwiczyłem przez 1,5 roku ale skończyłem jakieś 2 lata temu. Chciałbym się wziąć za siebie, bo od kiedy prowadzę tak aktywny tryb życia jeszcze chudszy się zrobiłem niż byłem..

W związku z tym że pracuję na różne zmiany, często nocne jem średnio 4-5 posiłków dziennie. Doradźcie co mniej więcej jeść, jakie odżywki dobrać. Na siłownię chodzę od miesiąca 2-3 razy w tygodniu,

Wiem, że napiszecie że bez diety się nie da. Jednak na siłowni każdy "większy" - nie koniecznie wyglądający jak kulturysta, tylko po prostu większy stwierdzi - "ja w twoim wieku jadłem wszystko co popadnie, byle dużo", "wpieprzaj kebaby, oswianki, ryże, jajecznice, mięcha, ziemniaki - jak najwięcej" A jak spytałem czy smażyć na przykład filety na oliwie z oliwek - "pier*** to, nie ważne na czym byle dużo"

Nie chcę liczyć kalorii, zawartości białka w przeliczeniu na kg masy ciała itd. Po prostu chciałbym mieć rozpisane, zaproponowane posiłki jakie jeść na śniadanie, jakie na obiad, jakie na 3, 4 posiłek i przed spaniem, gzdie trzeci albo czwarty to będą tylko kanapki z czymś typu salami, wędlina, kiełbasa, czy coś prostego. Co jeść przed siłownią / co po siłowni itp. No i ewentualnie jakie odżywki dołączyć.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 92 Napisanych postów 1736 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 22844
Ja np. jadłem tak :
-na śniadanie płatki czy twaróg
- w szkole kanapki , jakiegoś batona
-2x razy obiad przed i po treningu , zwykle ryż/makaron/kasza i kurczak czasem inne mięso w rożnej formie ,
-przed snem czasem jakiś jogurt , maślanka czy twaróg no i tak się spasłem :D
Po prostu byle by dużo i często , do tego trening domatora , później już na siłowni z tym że w międzyczasie trenowałem sw więc spalałem też dużo . Zależy jaki kto ma metabolizm , u jednych działa u innych nie , widzę że tobie się nie chce po prostu tego robić , mi też nie chciało się , co prawda zacząłem w końcu wyglądać jak człowiek i jestem zadowolony , ale z dietą na pewno był by lepszy efekt .
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Obcięcie węgli

Następny temat

Sulforafan , brokóły :) a testosteron

Fruzelina