SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

przetrenowanie-pomocy

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2069

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 275 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1753
POST TEN PISZE W DOPINGU BO W 'TRENINGU' ALBO MAJĄ WYJE.BANE NA KOKSIARZY ALBO NIE WIEM...


Siema

Mój problem polega na jakims dziwnym zastoju ( obawiam sie że jest to lekkie przetrenowanie ). Jestem juz po 5 strzałach deci BD( ktora okazała sie testem) wbijane: 1ml c6d ... po 5 dniach od ost strzała deki wbijam prolo 200 mg c5d a wbiłem ich juz 2 razy czyli 4 ampułki.

dieta 2,5B 1,5T 4W /kg masy ciala


trenuje systemem 10-8-8-6powt. na duze grupy i 10-8-8 na mniejsze

czy jesli przez dwa tyg zwiększe ilosc powt (12-15) a zmniejsze ciezar to jest szansa na jakis pozyt. bodziec do wzrostu, a moze lepiej zrobic zrobic sobie 3-4 dni odpoczynku - tylko szkoda cyklu...no nie wiem

jesli ma ktos jakis pomysl to bardzo prosze o odp.


Ps: prosze sie powstrzymac od komentarzy typu ....to co ty wbijałeś i nie wiedziałeś co wbijasz...

pozdro. za tresciwe odp lecą sogi
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1225 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 6005
zacznij wiecej jesc i zmien trennig 3 dniowy odpoczynek nie zaszkodzi....

test is the best!

CU IN HELL!!!

http://www.sfd.pl/temat225886

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 SEBASTIAN SZMIT Moderator
Ekspert
Szacuny 8132 Napisanych postów 79036 Wiek 44 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 663970
ja bym tez postawił na zwikeszenie kalorycznosci w diecie zwieksz wegle do 6 g/kg
wszystko równiez zalezy od wczesnijeszych cykli od przerwy pomiedzy nimi....
rób krotkie a tresciwe treningi wiecej czsasu przeznacz na regeneracje
pozdro
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 SEBASTIAN SZMIT Moderator
Ekspert
Szacuny 8132 Napisanych postów 79036 Wiek 44 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 663970
ja bym tez postawił na zwikeszenie kalorycznosci w diecie zwieksz wegle do 6 g/kg
wszystko równiez zalezy od wczesnijeszych cykli od przerwy pomiedzy nimi....
rób krotkie a tresciwe treningi wiecej czsasu przeznacz na regeneracje
pozdro
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 275 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1753
no własnie jesli zwieksze węgle to fat mi sie zbiera na bebechach...jest na to jakis sposób zeby zwiekszyc ww a fat sie nie odkaldał?? moze jakis dobry suplement zaj.ebać moze omega3?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10873 Napisanych postów 49711 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
omega 3 to podstawa dobrej diety

a tak wogóle jak masz takie tendencje do otłuszczania to zacznij myśleć nad low carbem.tyle odemnie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1225 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 6005
***ac fat i tak bedziesz muzial zrobic redukcje i tak a czy to bedzie 8 czy 10 kilo nie ma zadnej roznicy

test is the best!

CU IN HELL!!!

http://www.sfd.pl/temat225886

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 604 Wiek 37 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 2468
wiesz na prolo robisz mase wiec zawsze troszke tluszczyku sie zbierze... zmniejsz tluszcz do 1g /kg , zwieksz wegle do 5-6g/kg.
pewnie jezeli czujesz ze jestes przetrenowany to zrob sobie kilka dni przerwy. nic sie nie stanie. mozesz cwiczyc systemem 2-1-2-1 (2 dni treningowe, jeden dzien odpoczynku...)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 604 Wiek 37 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 2468
widzialem twoja fote plecow - nie jest zle nie wyglada zebys nie wiadomo jak otluszczony byl. rob mase a przed sezonem letnim zajmiesz sie redukcja tkanki tluszczowej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 275 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1753
dzieki za porady są bardzo wartościowe!

a czy może mi ktos rozpisać jakie i ile suplementów trzeba brac aby dieta ogólnie i dieta na cyklu była dobra

zaczynając od omega3 itd


na dzien dzis. biorę

1 tabletka bodymax do sniadania
2 tabletki multipack36 treca
około 1250 mg oleju z wątroby rekina


cykl niedlugo dobiega konca a i stawy dają o sobie znać

pozdro i czekam na odp
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 863 Napisanych postów 1070 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 22259
Po mojemu to zamalo bieleczka 2,5g to mozna szamac jak nie jestes na cyklu,a teraz to proponowalbym zwiekszyc do 3g podaz bialka,powinno to tez pomoc zebys sie nie zatluszczal b3g,t1g,ww5g-6g.

off

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Testosteron Propionat cel -MASA

Następny temat

czy to prawda czy mit?

sosy