SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

przerwanie treningu na wyskok

temat działu:

Inne dyscypliny

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 839

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 1068 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 3231
witam czy cos sie stanie jesli przerwę moj trening na wyskok na ok tydizen? Robię przysiady ze sztangą 5x5 3 razy w tygodniu, na kazdym tren. dokladam ciezar

The Great Seal Of State Of CALIFORNIA

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 203 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 7486
Jak to co wyskok ci szybko podskoczy;D
Tak serio tydzień to nie problem obniż po tygodniu ciężar o 5-10% i jedź dalej

Zmieniony przez - headstrong w dniu 2009-05-08 15:09:58
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 1068 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 3231
robie tak, ze mam ustalonego maxa 1x5 powt, biore z niego 65% ciezaru i robie 5x5 , co trening dokladam co 2,5kg i az dojde do 100%, wtedy mierze znowu maxa 1x5powt odejmuje itd...
Jeszcze 2 treningi i dojde do maxa wiec nie wiem moze cos odjąc na treningu

The Great Seal Of State Of CALIFORNIA

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 203 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 7486
W sumie to troche dziwny masz ten trening jeśli NA KAŻDYM TRENINGU dokładasz 2.5kg czyli na tydzień 7,5 kg w miesiącu 30kg Szczerze to sobie tego nie wyobrażam, ja gdybym już miał bić rekord to po 2 takich treningach bym się przetrenował. Lepiej się trzymać sprawdzonych planów z gotową rozpiską(jeśli się nie ma wystaraczjącej wiedzy aby samemu decydować) Odp napisałem w poprzednim poście i dlaczego jak podniesiesz już tego maxa to popełniasz największy błąd w założeniach treningu siłowego tzn. obniżasz ciężar zamiast przez 4-5 tygodni ciągnąć progres??(dopiero teraz to zauważyłem w twoim poście)-no chyba ze coś źle napisałeś. Nie ma też sensu przy tym treningu co chwilę sprawdzać te maxy robisz taki trening powiedzmy 8-12 lub więcej tygodni i wtedy patrzysz na efekty
Pozdrawiam

Zmieniony przez - headstrong w dniu 2009-05-08 20:03:39
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 1068 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 3231
no to co najlepiej zmienic w moim treningu?

The Great Seal Of State Of CALIFORNIA

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1270 Wiek 34 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 39105
Co zmienić w tym palnie treningowym? Wszystko:p Poszukaj sobie na tym forum jakiegoś sensownego planu. Jest tu ich naprawdę dużo...
np.
- Przysiady ze sztangą 16-14-12-16-14-12 70-80%CM
- Przysiady wykroczne 8-8-6-4-6 30-40&CM
- Wstępowanie ze sztangą 10-8-6-4-6 30-40%Cm
- Wznoszenie łydek 3x25 30-40%CM

ćwiczone 2 bądź 3 razy w tygodniu, przez 6 tygodni, potem 2 tygodnie regeneracji i znowu 4 tygodnie ze zwiększonym ciężarem. Ja to ćwiczę i jestem w 5 tygodniu. Za tydzień zaczynam regeneracji i zobaczymy ile to mój jump urósł :P hehe
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

ROWER DO SKOKÓW DO 2 TYS !!!!

Następny temat

Skok w dal

BF