SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

przedzial powtórzen na mase bedac na bombie

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 221

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 330 Wiek 34 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 36488
Witam jak w tytule od zawsze lecę główny bój raczej siłowo 4x8-6 powtórzeń resztę ćwiczeń 4x10 i sprawdza się to słabo myślałem o wejściu na wyższe zakresy co myślicie, co na Was się sprawdza oczywiście chodzi mi o trening na bombie(bardziej pompować czy stawiać na ciężar)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 39 Napisanych postów 240 Wiek 30 lat Na forum 150 dni Przeczytanych tematów 3685
Mam to samo co Ty, całe życie ćwiczyłem siłowo, głównie boje chociaż reszte też. Już aż miałem dość tych ciężarów, od miesiąca jestem na treningu wytrzymałościowym (pompoującym), zakres powtórzeń od 30 do 12. Jestem bardzo zadowolony pompa jakiej nigdy nie czułem, zakwasy niemożliwe i efekty są :) Chociaż już coraz bardziej tęsknie za ciężarami, polece ten plan 3 miechy i wracam do ciężarów :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 330 Wiek 34 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 36488
Tylko ze mi chodzi o optymały zakres na masę żeby dobrze wykorzystać środki co na Was się najlepiej sprawdza. Duża liczba powtórzeń to fajny bodziec tylko czy da zamierzony efekt w tym przypadku
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 39 Napisanych postów 240 Wiek 30 lat Na forum 150 dni Przeczytanych tematów 3685
Nie ma czegoś takiego jak zakres powtórzeń na mase. Masz ćwiczyć tak, żeby czuć mięsień. Na każdego działa co innego, ja mam taką zasade, że jak mięsień zaczyna palić, to dopiero zaczynam liczyć i robie 8 powtórzeń.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trenig na masę do oceny