SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

przedramiona wg mnie %-) %-)

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 13635

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 2015 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 18472
wszyscy sie zabrali za pisanie artow to ja pomyslalem ze tez cos naskrobie

Jesli chcesz miec duze przdramiona przeczytaj wszystkie punkty
Jak wiadomo przdramiona sa widoczna grupa miesni czesciej sie chodzi w koszulce nic nago
a duze przedramiona swiadcza o sile drzemiocej w srodku

1


Na poczatek troche o anatomi miesni przedramion zbudowane sa z :
-Grupy miesni prostownikow nadgarstka
-Grupy miesni zginacza nadgarstka
Przewazaja wlukna czerwone (odpowiedzialne za wytrzymalosc) z wiadomych przyczyn (dostalismy od natury tak a nie inaczej) jesli bysmy mnieli wiecej bialych wlukien (odpowiedzialne za mase) przeszkadzalo by to w normalnym funkcjonowaniu (dlonie jak bochny chleba) przedramiona szybko sie regeneruja i sa wytrzymale
http://www.kulturystyka.pl/atlas/ramiona.htm tu jest dokladnie narysowane


2


Nie zapominajmy o trenowaniu ich systematycznie wielu ludzi zaniedbuje to partie miesniowo a jest widoczna
najlepiej cwiczyc je z miesniami ramion

3

Cwiczenia na przedramiona na poczatek te najbardziej popularne

UGINANIE NADGARSTKÓW PODCHWYTEM W SIADZIE-Cwiczenie to rozwija wewnetrzna czesc przedramion-podstawowe dla rozwoju tej partii miesni. Wyrabia sile uscisku dloni. Lapiemy sztange w siadzie podchwytem, rozstaw dloni ok. 15 cm(szerszy nadwyreza nadgarstki).Opieramy przedramiona o uda, tak by poza nogi wystawaly jedynie nasze dlonie. Pracuja tylko nadgarstki. Staramy sie, aby zakres ruchu byl jak najwiekszy i w tym celu pozwalamy w dolnym polozeniu na stoczenie sie sztangi az do konców palców - po czym ponownie sciskamy dlon i zginamy maksymalnie nadgarstek. Cwiczenie mozna wykonywac równiez zastepujac sztange drazkiem wyciagu dolnego, lub sztangielka (jednoracz).

UGINANIE NADGARSTKÓW NACHWYTEM W SIADZIE-Pozycja i technika, jak w cwiczeniu poprzednim(podchwytem)-róznica polega na uchwycie sztangi-w tym cwiczeniu stosujemy nachwyt i raczej nie pozwalamy na „zjechanie" sztangi na konce palców. Zginajac nadgarstki opuszczamy sztange tak mocno, jak pozwala na to zakres ruchu, po czym unosimy sila nadgarstków sztange tak wysoko, jak tylko damy rade. W ruchu pozostaje jedynie nadgarstek.

Zwijanie drazka z ciezarem-Stajemy nogi lekko w rozkroku bierzemy drazek i zwijamy PROSTE
(jesli niejasnosci pisac)Bardzo ladnie pompuje

Piasek+kubelek- wsypujesz piach( spotkalem sie tez ze zbozem) do wiadra wsadzasz reke zacisnieta i prubujesz ja wyprostowac i tak kilka powturzen

uginanie nadgarstkow ze sztanga trzymana z tylu-stajemy tylem do sztangi i chwytamy ja nachwytem pozniej trudno wstawic sztangie na stojaki

wiszenie na drazku-trzeba jak najdluzej wiszec na drazku okolo 3 serie przerwy 1.5 min

trzymanie sztangi na dloniach-tak samo jak z wiszeniem az puscimy ciezar

przydatne sa tez sprezynki kulki czy tez zaciski

jak ktos woli moze sie pobawic z wackiem

4
moim zdaniem nie ma co sie bawic w male ilosci powturzen przedramiona sa wtrzymale



Przepraszam za bledy ortograficzne ale world mi padl

pozdro rapeross




Zmieniony przez - rapeross w dniu 2006-08-30 17:34:34

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

http://www.sfd.pl/temat272567/ wejdz dowiesz sie wiecej
http://www.sfd.pl/temat273747/ przeczytaj zanim zlozysz nowy post
http://www.sfd.pl/Siatkówka_-_zasady_gry-t299929.html siatkowka zasady
http://www.sfd.pl/koszykowka_zasady-t299570.html zasady gry w kosza
http://www.sfd.pl/temat284454/ przedramiona wg mnie
http://www.sfd.pl/siatkowka_zasady-t299929.html siatkowka zasady
Tylko Legia/Narew/Hutnik

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 1203 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 6269
Ja bym jeszcze dodał że przedramie świetnie rozwijają uginanie ramion ze sztangą trzymaną nachwytem oraz młotki.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 22 Napisanych postów 1537 Wiek 33 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 10309
Artykuł ciekawy a i poczucie humoru tez masz hehe

..........:::::::::W Życiu Spotyka Nas Jedynie Tylko To Co Jesteśmy W Stanie Znieść!!::::::::.........
[ON]

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 41 Napisanych postów 6988 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 52689
jesli moge cos dodac
to powiem ze przez 5 lat treningow
nic mi tak nie wy***alo przedramion
jak zwiekszenie ciezarow w martwym ciagu i wioslowaniu sztanga
wczesniej robilem cwiczenia na przedramiona - rosly opornie, teraz macham tylko wioslowania z duzymi (jak na mnie) ciezarami oraz MC i przedramiona rosna "w oczach"

-World belongs to strong and brutal-

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 2015 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 18472
pewnie ze mozna
zaczely roznac bo dostaly innego (nowego) bodzca to tak dla wyjasnienia dla "zielonych"

http://www.sfd.pl/temat272567/ wejdz dowiesz sie wiecej
http://www.sfd.pl/temat273747/ przeczytaj zanim zlozysz nowy post
http://www.sfd.pl/Siatkówka_-_zasady_gry-t299929.html siatkowka zasady
http://www.sfd.pl/koszykowka_zasady-t299570.html zasady gry w kosza
http://www.sfd.pl/temat284454/ przedramiona wg mnie
http://www.sfd.pl/siatkowka_zasady-t299929.html siatkowka zasady
Tylko Legia/Narew/Hutnik

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 473 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 34079
Nie ćwiczę ich, bo mam większe niż bicepsy ;)

Projektowanie i tworzenie stron internetowych http://www.darkred.pl 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 22 Napisanych postów 1537 Wiek 33 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 10309
To musi niezle wyglądac mieć większe przedramie ni obwód ramienia!!

..........:::::::::W Życiu Spotyka Nas Jedynie Tylko To Co Jesteśmy W Stanie Znieść!!::::::::.........
[ON]

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 437 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 5984
mojego przedramienia to juz chyba nic nie ruszy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 1828 Wiek 29 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 32642
Jak zaczynałem treningi to w pierwsze 2,5 miesiąca w przedramieniu poszło 2,5cm a w bicu 1,5cm, poźniej przedramie rosło 0,5cm na 7miechów
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 121 Napisanych postów 11601 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 70678
ostre jest tez cwiczenie kapturow ze sztanga ze sporym ciezarem (kilkanascie ruchow), jak ktos sie lubi dodatkowo meczyc przy cwiczeniu tych miesni to akurat ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 2015 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 18472
no jak juz slabo obwod idzie warto cwiczyc wytrzymalosc
zapraszam do komentowania

http://www.sfd.pl/temat272567/ wejdz dowiesz sie wiecej
http://www.sfd.pl/temat273747/ przeczytaj zanim zlozysz nowy post
http://www.sfd.pl/Siatkówka_-_zasady_gry-t299929.html siatkowka zasady
http://www.sfd.pl/koszykowka_zasady-t299570.html zasady gry w kosza
http://www.sfd.pl/temat284454/ przedramiona wg mnie
http://www.sfd.pl/siatkowka_zasady-t299929.html siatkowka zasady
Tylko Legia/Narew/Hutnik

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

i co dalej?

Następny temat

Trening do korekty