SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

prosze o rade odnosnie trningu split :)

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1445

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 162


witam. Cwicze od 6 miesiecy na poczatku było ACT a potem FBW i teraz chciałbym sprubowac cos innego i pomyslalem o splicie, i tu mam problem bo znalazlem fajny (tak mi sie wydaje) trening systemu mass michaila, ale moja siłownia jest baaaardzo czesto pełna ludzi i jezeli bede robił te cwiczenia jak jest w systemie mass czyli czytał ta liste od góry do dołu (serie łączone) to nigdy nie zachowam odpowiednich odstepów czasu, moze moge rozwiazac ten problem ze bede robił najpier cale jedno cwiczenie. a potem przechodził do kolejnego czy raczej nie ma to sensu. a jak niema to sensu to moze jakas inna propozycja trningu ps. Moim celem jest masa

to ten plan

nowy

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 162


kolejna czesc

nowy

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5177 Napisanych postów 59048 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 725855
Plan jest bardzo dobry jednak jeśli nie jesteś w stanie ćwiczyć seriam tak przedstawionymi jak w schemacie to cały trening troszkę traci sens

Można spróbowac wykonywać serie i ćwiczenia osobno

pozdro

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 603 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 5982
Nie czaje o co jemu chodzi przecierz w splicie wykonujesz np.cwiczenie wyciskanie sztangi w lezeniu te 3 serie 12 9 6 i pozniej nastepne to co nie dasz rady tak robic????
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5177 Napisanych postów 59048 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 725855
Zwróć uwagę ze w treningu mass serie sa inaczej wykonywane w pionie więc trzezba mieć dostęp do kilku sprzetów pod rząd

pozdro

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 603 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 5982
jakbym zaczal tak robic na silce to by sie wkurzali ze tak skacze po przyrzadach. Ja osobiscie robilem w poziomo.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5177 Napisanych postów 59048 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 725855
No to straciłeś dużo plan jest specjalnie ułożony w serie łączone i na prawde wiele daje sprawdziłem na sobie ale tak czasem bywa że ograniczają nas możliwości sprzętowe

pozdro

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 603 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 5982
Wlasnie nie obczailem tego szczerze mowiac ale wiesz nic straconego jeszcze sie zrobi....
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 326 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3237
dla kogos ze stazem ok.6 m-cy kompletnie nie widze zastosowania metody split(nawet,jesli mialby to byc podzial minimalny,czyli na dwie grupy) oraz laczenia cwiczen w superserie.

pozdrawiam.

PS.
cos mialem jeszcze dopisac,ale....nie bede dolewal.

"live and die in the squat rack"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 162
hej rion10 dzieki za odpowiedzi.jestem naprawde dzwieczny :) do tej pory ćwiczyłem fbw, jednak byly efekty wiec moze dalej pociagne ten trening
co sadzisz o takiej opcji.
Plan A

Klatka piersiowa:
- Wyciskanie sztangi płasko 3s
Plecy:
- Martwy ciąg 2s
- wioslowanie hantla 2s
Barki:
- Wyciskanie hantli 3s
Nogi:
- Prostowanie nóg w siadzie 2s
- przysiady ze sztanga 3s
Tricepsy:
-Prostowanie ramion na wyciągu stojąc 2s
Bicepsy:
- Uginanie ramion ze sztanga 2s
Brzuch:
-Unoszenie nóg w zwisie na drążku/poręczach 3 x max


Plan B

Klatka piersiowa:
- Wyciskanie skos hantlami 3s
Plecy:
- PRZYCIĄGANIE LINKI WYCIĄGU DOLNEGO W SIADZIE PŁASKIM 2s
- podciaganie 2s
Barki:
-wyciskanie sztangi 3s
Nogi:
- Przysiady ze sztanga 2s
- Uginanie nóg w siadzie 2s
Tricepsy:
- Prostowanie ramion na wyciągu w płaszczyźnie poziomej stojąc 2s
Bicepsy:
- Uginanie ramion ze sztangielkami w chwycie młotkowym 2s
Brzuch:
-
-SPINANIE”/UNOSZENIE KOLAN W LEŻENIU PŁASKO 3x max


Ilosc powturzen: pierwsze dwa tygodnie 15. kolejne 10 i ostatnie dwa tygodnie 5 powturzen. z takim ciezarem
aby zostawic zapas 1-2 powturzen. co o tym sadzisz myslisz ze beda efekty? przypominam ze cel masa

nowy

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5177 Napisanych postów 59048 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 725855
Szczerze mówiąc jak chcesz testować metodę 15-10-5 wybuerz jeden z gotowych planów wodyna i poczytaj ten post są dobre plany i już był testowany nie raz

http://www.sfd.pl/METODA_15_10_5_:_ALTERNATYWNE_ZESTAWY_FBW-t307722.html

Ps sam nim teraz ciągnę

pozdro

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

prosze o ocene....

Następny temat

Plan do oceny

sosy