SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

prosze o rade

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 981

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 30 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 105
witam!!!
bardzo prosze o pomoc w ulozeniu wlasnego planu treningu. Chodze na silownie 3xw tyg. Raz w tygodniu wybieram sie na basen. Moj trening wyglada tak:
15-20min na stepperze
potem 40 min. przeroznych cwiczen na brzuch,posladki,nogi,klatke piersiowa. Kazde cwiczenie powtarzam 10 raz w 4 seriach.
Moj problem polega na tym,ze nie potrafie sie dobrze przygotowac do treningu. Cwiczenia wykonuje tylko na maszynach,a chcialabym zrobic cos sama,co bardziej by mi pomoglo.
Moj cel to pozbycie sie okolo 5 kilo i uksztaltowanie zgrabnej sylwetki,pozbycie sie tkanki tluszczowej z okolic bioder,brzucha,posladkow i ud.
aaaa zapomnialabym, na basenie spedzam 1h w tygodniu,staram sie przeplywac okolo 50 dlugosci. Plywam tylko "zabka", innym stylem nie potrafie,zreszta mam leki co do wody. Jestem dumna,ze w ogole sie przelamalam.
Bardzo prosze o pomoc!!
froggi
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 146 Wiek 31 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 2118
Po pierwsze jak chcesz zrzucic to jakas diete zastosuj...
Po drugie rob brzuszki,biegaj i jezdzij na rowerku to wtedy zrzucisz z ud i z brzucha i posladki tez sie uksztaltuja...

Skoro szalejesz z ciężarami to zrób ciału przysługę i karm je dobrze. :D

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 30 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 105
staram sie zdrowo jesc,unikac bialego pieczywa i bialego ryzu. Pije wode lub soki naturalne.
Pracuje jako barmanka i kelnerka czasami po 9-10h w weekend,praca wymaga cialego stania a czasem nawet biegania miedzy stolikami. Strasznie meczaca.
Czy ogolnie moj plan treningu jest prawidlowy?
Dodac jeszcze jakies cwiczenia?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 41 Napisanych postów 2566 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 10268
Nie napisałaś żadnych ćwiczeń, to nie wiem czy coś dodawać Ale do rzeczy. Dodałbym do twojego treningu aeroby po każdym treningu. Najpierw zacznij od 15 minut, i co tydzień zwiększaj o 5 minut, aż dojdziesz to 60 minut. Niestety aeroby stają się dopiero skuteczne po 40 minutach jazdy, gdyż w tym momencie zaczyna się spalanie tkantki tłuszczowej. Jeśli nie pasuje ci to to wypróbuj trening interwałowy. Jest on skuteczniejszy, ale jest cięższy dla początkujących. Co do treningu to wklej swój plan a skorygujemy błędy.



Zmieniony przez - Mazuro13 w dniu 2006-11-21 15:38:09
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 30 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 105
oki. wyglada to tak:
15-20 min.-stepper

potem "probuje"sie rozciagac ok.2-3min. sklony tlowia w pozycji stojacej i siedzacej,przysiady,rozciaganie miesni wewnetrznych ud..
po tej niby rozgrzewce zaczynam trening.
Cwiczenia klatki piersiowej i miesni grzbietu:
-rozpietki w siadzie na maszynie 40 razy w 4 seriach
-rozpietki ze sztangielkami na lawce 40 razy w 4 seriach
-przyciaganie linki wyciagu w siadzie 21 razy w 3seriach
Cwiczenia miesni brzucha:
-sklony w lezeniu plasko
-sklony boczne
-skrety tlowia w pozycji stojacej
-unoszenie nog w zwisie na drazku wszystkiego 70 razy w 10 seriach

Cwiczenie miesni nog,ud i posladkow:
-prostowanie nog w siadzie 40 razy w 4 seriach
-odwodzenie nog w tyl 40 razy w 4 seriach
-sciaganie kolan w siadzie 40 razy w 4 seriach

i to wlasciwie wszystko,nie robie zadnych cwiczen na ramiona( wystarczy mi dzwigania skrzynek w pracy

po wysilku wskakuje do jacuzzi,pokoju parowego lub sauny.
w domu urzadzam sobie kapiele solne-bardzo relaksujace.
aaa no i nie doliczylam marszu na i z silowni do domu, okolo 15min. w jedna strone

prosze o korekte
froggi
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 41 Napisanych postów 2566 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 10268
Za dużo powtórzeń robisz. Uważam, że powinnaś się zainteresowac treningiem fitness. Poszukaj co nieco o tym w dziale fitness.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 30 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 105
oki,poszukam dzieki
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 30 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 105
dobra,poszukalam,poczytalam,ale kazdy ma inne problemy i nic konkretnego nie moglam znalezc...
chodzi mi o to,ze chcialabym uzyskac od Was indywidualny program cwiczen.
jesli jest to mozliwe..
jak juz pisalam zalezy mi tylko za zrzuceniu 5 kilo i uksztaltowaniu sylwetki(co by jakos wygladac)
staram sie zdrowo odzywiac,chodze na ta silownie praiw rok i na basen,ale mimo wszystko waga stoi w miejscu. Jedyne co zauwazylam to czuje sie zdrowsza(nie choruje od roku) i moze troche silniejsza-chociaz nie zwiekszam ciezarow(moze to jest wlasnie main problem??)
prosze Was bardzo o pomoc.
pa pa
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 225 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1386
Hej, zeby zrzucic tluszcz potrzebujesz jesc tluszcz, po 1 uloz sobie diete bo bez diety nic niezrzucisz a jesli tak to waga wroci dieta to podstawa a jesli chcesz zrzucic tluszcz i jesli nie zalezy ci na miesniach to nawet bez cwiczen tylko dieta mniej wiecej po rowno ci bedzie szlo tluszcz bedzie schodzil i miesnie, pozdrowki

ewenement

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

*** SPIS TRESCI ***

Następny temat

Makrocykl dla grupy seniorów

Fruzelina