SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

prosze o poradę:)

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 3356

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 131 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 1094
na poczatek przepraszam ze zaczynam nowy watek, ale nawet nie wiem czego szukac za pomoca wyszukiwarki
po prostu jestem zielona w temacie suplementow
zero waiadomosci na ten temat
prosze was slicznie o rade co moge brac by szybciej a raczej wogole schudnac
troche o mnie:
mam 27 lat, rozwalaną gospodarke hormonalna po ciąży, chyba cos z tarczycą tez,
od 2 miesiecy jestem na diecie tłuszczowej, nie jem wiecej niz 1500 kcal , czesto ponizej
co drugi dzien jezdze na rowerku stacjonarnym ok 40 min od niedawna jezdze na czczo jedynie po mocnej kawie

a efekty zerowe!!!!!!
co jest?????

dlatego pomyslalam o jakims suplemencie
kiedys kupilam sobie L- karnityne ale nic mi nie dala - o niczym wiecej nie mam pojecia
czytalam pare stron o tremie, moze to? i jak ją dawkować??
moze cos innego- slyszalam cos o green tee
gdzies znalazłam ze na szczupła sylwetke zaleca się:
L-karnityna - 600-1200 mg dziennie (2-4 tabl. OLIMP L-KARNITYNA PLUS)
Kreatyna-4-6 g. Dziennie (4-6 tabl. OLIMP KREATYNA 1000)
Koenzym Q10 - 30-60 mg dziennie (1-2 kaps. VITA CARE Q10)
Witamina E - 200-400 mg dziennie (1-2 kaps. Witamin E 200)

poradzcie cos , bo po ciazy zostało mi te 5 kilo ktorych nijak nie moge sie pozbyc i co juz mnie strasznie dołuje:(

z gory dziekuje:)

pozdrawiam
pipi
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 286 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 4613
Kreatyne to sobie daruj jakoś nie bardzo mi tu ona wygląda nad resztą to sie niech wypowiedzą eksperci a niewątpliwie jest tu kilku z przeogromną wiedzą.

******SAVE THE MUSIC******

******SAVE THE MUSIC******

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 131 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 1094
podobno zaleca sie brac ten caly zestaw razem aby wyniki byly najlepsze
znalazlam to na stronie: http://www.przychodnia.pl/diety/index4.php3?s=3&d=2&t=4

ale moze cos innego bedzie lepsze?

pozdrawiam
pipi
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 413 Wiek 35 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 2606
poczytaj to: http://www.sfd.pl/Topic.asp?topic_id=104193&forum_id=12&Topic_Title=&forum_title=Suplementacja i zajżyj tu: http://www.sportatut.com.pl/katalog/lkarnityna.html
powodzenia!

"Nie bierz życia na serio i tak nie wyjdziesz z tego żywy"

Niewielu nas lubi większość nienawidzi a wszyscy się nas boją LECH POZNAŃ

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 131 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 1094
z podanych linkow wnioskuje ze polecasz fat burner(jakiej firmy nalepszy?)
i green tea (jest tylko olimu?)
jak je przyjmowac? po posilkach, przed czy przed aerobami - ale robie je naczczo???
a co z thermą? nie dla mnie?

pozdrawiam
pipi
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 3735 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 17159
Wieć tak Therma pro with Ma hung jest silnym środkiem i daje efekty , ale teraz po ciązy ci odradzam.
Datego proponuje taki zestawik :
L-Karnityna Olimpa np
Fat Burner Hi TeK
Zieloną Herbatke moze być Olimp
I Do tego diete masz to dobrze, ale zacznij robić więcej aerobów czyli rowerek codznienie, i po około 40 minut, zacznij równierz biegać. O staraj sie nie jeść na noc ostatni posiłek koło 18

członek-mafia.suple.hardcor.pl

Wejdz na pajacyka http://www.pajacyk.pl 

¤¤ członek-mafia.suple.hardcor.pl ® ¤¤

¤¤ Wejdz na pajacyka http://www.pajacyk.pl ¤¤

Mam braki jak każdy , staram sie je zawsze minimalizować, aby pomagac sobie i innym®

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 135 Napisanych postów 22600 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 112308
w żadnym wypadku koło 18.00!
ostatnim posiłkiem powinno być białko spożywane w granicach godziny przed snem:)

artystyczny leniwy' grasik
księżniczka-mafia.suple.hardcor.pl
~doradca w dziale suplementacja~

Bądź silnym i niezłomnym, aby umocnić słabość tych, którzy się chwieją.

28:06:42:12
That is when the world will end.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 131 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 1094
dzieki , sog za pomoc
jeszce pytanko
jak przyjmowac te tabsy?
razem czy oddzielnie- przed czy po posilku czy treningu?

thx

pozdrawiam
pipi
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 3735 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 17159
O kurde źle sorx za błedną napisanie Grasik sorx pipi też sorx
Ehh

członek-mafia.suple.hardcor.pl

Wejdz na pajacyka http://www.pajacyk.pl 

¤¤ członek-mafia.suple.hardcor.pl ® ¤¤

¤¤ Wejdz na pajacyka http://www.pajacyk.pl ¤¤

Mam braki jak każdy , staram sie je zawsze minimalizować, aby pomagac sobie i innym®

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 135 Napisanych postów 22600 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 112308
ee...spokojnie szoho
nikt nie umarł %)


l-k => min.1.5-2g na ok. 2 godziny przed treniniem
green tea => 2 kaps. ok.pooł godziny przed głoownym posiłkiem (dobrze dodac do tego mocną kawę)

artystyczny leniwy' grasik
księżniczka-mafia.suple.hardcor.pl
~doradca w dziale suplementacja~

Bądź silnym i niezłomnym, aby umocnić słabość tych, którzy się chwieją.

Zmieniony przez - Grasik w dniu 2003-08-28 16:48:39

28:06:42:12
That is when the world will end.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 131 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 1094
dzieki chlopcy
i tak musze zjesc cos na 2 godz przed snem bo bym chyba umarła

a co to jest:
HCA Z CHITOSANEM I CHROMEM? firmy nutred
polecacie?

pozdrawiam
pipi
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

NA SUCHO

Następny temat

pomoc dla misia

sosy