SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

prosze o pomoc w odchudzaniu i terningu fbw

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 887

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

18

Waga

96

Wzrost

187

Staż treningowy

całkowicie początkujący

Obwód pasa

98

Obwód klatki piersiowej

106

Obwód uda

60

Ograniczenia żywieniowe (uczulenia, choroby)

brak

Stan zdrowia

b. dpbry

Stosowane wcześniej diety (rozklad białko/ węglowodany/ tłuszcze)

brak

Wrażliwość na stymulanty

brak

Możliwosci finansowe

w razie potrzeby.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Wiek 26 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 35
Siema, jestem nowy na forum.
Od kilku dni skrupulatnie przeglądam tematy dotyczące spalania zbędnego tłuszczu, a wiec do rzeczy. Mam 18 lat ważę 96 kg, mój wzrost to 187. Chcę w koncu zacząć robić coś dla siebie wiec pragnę zainwestowac w domową siłownie. Trochę poczytałem i stwierdziłem ze na poczatek najlepiej zainwestować w gryf prosty, gryfiki, w żeliwo, ale nie wiem za bardzo ile tego dobrać, drązek do podciągania i "podkładki" do pompek( nie pamietam jak to sie nazywało)+ stojaki ewentualnie ławeczkę w razie konieczności. Co do sprzętu to proszę o konkretny ponieważ chciałbym to zamówić aby od poniedziałku mozna zacząć trenować ( teraz nie jestes w stanie miałem zabieg przy palu od nogi, ale sądze ze od pon bede juz w 100% sprwny)
Trening jaki chciałbym rozpocząć to FBW 3 razy w tygodniu, i aeroby 5 razy w tygodniu w czasie 25-45 min. Oczywiście wiem, że podstawą jest dieta, czytałem czytałem i wyczytałem, że chyba najbardziej odpowiednia bedzie dieta nisko weglowodanowa, sporządziłem sobie nawet taki prowizoryczny jadłospis :

Dodam, że aktualnie chodzę do szkoły codziennie na 8, w szkole jestem od 7.30 wiec musiałem to wszystko jakoś zgrać ze sobą i dopasować do możliwości. Ze szkoły wracam około 14.20 często pomagam rodzicom w gospodarstwie dlatego trening ustaliłem na tak późną godzinę, a przed treningiem trochę więcej węgla. Oczywiście woda mineralna do oporu, oraz staram się pić zieloną herbatę, oczywiście bez cukru.



(6:30) Śniadanie: Płatki owsiane z mlekiem lub woda 250ml

(9:30) Śniadanie 2: (w szkole)jabłko lub jogurt naturalny

(11:00) Śniadanie 3: (w szkole) 2 kromki chleba żytniego pełnoziarnistego z szynką 2 plasterki sera żółtego jakaś papryka ogórek lub pomidor do tego

(14.20) (w domu) : Puszka Tuńczyka w sosie własnym + zazwyczaj pomidor/papryczka chili, ew. kromka chleba pełnoziarnistego

(17:30) ryż brązowy, pierś z kurczaka, ewentualnie jakiś kawał mięsa + warzywa (szpinak, brokuly, fasolka szparagowa, groszek zielony itd.)

(18:00) trening FBW po treningu nie wiem własnie czy banan i odzywki na białko czy i dopiero aeroby jakies 25-40 min, czy banan i białko dopiero po aerobach??

(20:00) 3 jaja gotowane lub jajecznica/jajko sadzone

(22:30) serwatka (30 min - godzina później do spania )

Zastanawiałem sie też czy warto jest zainwestować w jakis regulator tłuszczu, dużo dowiedziałem się o Animals Cut.

PRosze o każdą nawet najdrobniejszą rade, pozdrawiam Sławek :)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
peepeek ŁAMATOR
Znawca
Szacuny 46 Napisanych postów 17188 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 47902
i http://www.sfd.pl/Dobieramy_sprzęt_do_ćwiczeń_Junior_SFD-t897356.html

CO do diety:
Ile masz kcal z tego? Rozkład białek/węgli/tłuszczy?
Rano brak tłuszczy, białka też mało.
posiłek 2 do wymiany, w 3 też mało białka.
Tunczyk ok, ale 2 x w tygodniu
TUńczyk to ryba śmieć, zjada wszystko na dnie.
bezpośrednio może być banan, jakiś czas później pełnowartościowy (białko+węgle)
ostatni daj twaróg, serwatka czy białko serwatkowe?
Jak serwatka, to jest to sam cukier
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 14726 Napisanych postów 124900 Wiek 36 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1421788
Wklep wszystko w kalkulator i daj zrzut ekranu
http://potreningu.pl/kalkulatory/kalorie 

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Wiek 26 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 35
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Wiek 26 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 35
pospieszyłem sie sorki za podwójnego posta..
http://imageshack.us/photo/my-images/7/dietka2.png/  - link z kalkulatorem kolorii
Co do posiłku 2, bedzie on zjadany w szkole jakoś nie miałem pomysłu co mozna zabrać.
Wiadomo tuńczyka mozna zastąpić sledziem czy łososiem, podałem tak przykładowo tylko, widzę ze jest mało tłuszczy wiec gdzieniegdzie mozna dodac oliwy z oliwek, albo np sledzie w oleju zamiast tunczyka. Tak na prawde z tą serwatką sam sie zastanawiałem, moze po prostu lepiej twaróg.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
peepeek ŁAMATOR
Znawca
Szacuny 46 Napisanych postów 17188 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 47902
za mało białka i tłuszczy, przyjmij białka okolo 210g, tłuszczy około 120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 14726 Napisanych postów 124900 Wiek 36 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1421788
1 jakieś białko by się przydało czyli np te jajca z potreningowego
2 kiepsko, jest coś takiego jak serek wiejski czy np twaróg, jakieś dobre kanapeczki można zrobić czy sałatkę z serka wiejskiego z warzywami
3 ugotuj sobie pierś i krój w plastry wyjdzie cie taniej niż ta szynka delikatesowa i lepsze źródlo białka
4 tunczyk maks 2 x tydzien
5 co do piersi liczysz przed obróbką a nie po obróbce, podziel to chociaż na dwa bo w przed treningowym masz 77g białka, a jak jajca są na śniadanie to po treningu masz teraz pustkę, spokojnie starczy Ci ok 400g surowej piersi na te 2 posiłki. co do tłuszczu bardzo mało za mało nawet, mowa o zdrowych tłuszczach.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Wiek 26 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 35
2 posiłek pestki z dyni 100 g (412 kcal, b 18g, 33 tłuszcz, węgiel 9g)
do chleba bym musiał stosowac grubo szynki i zółtego sera powiedzmy ze jeden plaster wazy 20g, to po 2,5 plasta w kanapke szynki i po 2,5 plastra w kanapke sera to daje nam razem dodatkowo 300 kcal 40g bialka i 40 tluszczu 0 węgla.

na koniec zamiast serwatki twaróg chudy 150g co dodaje 27g białka 6 węgla i 120 kcal

Taki mix daje dodatkowo 85 g białka, 15g węgla, 73 tłuszczu i 800 kcal ;/
Co w sumie daje 215g białka, 245 węgla, 112 tłuszczu i 2738 kcal.
Wydaje mi sie ze teraz za duzo tych kalorii. Co sądzicie o spalaczach tłuszczu?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 133 Wiek 1 rok Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2630
Co do treningu FBW polecam ten artykuł :http://www.sfd.pl/[art]_FBW_Full_Body_Workout_by_georgu-t364504.html ;)

Nie ma czasu na bycie małym...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 133 Wiek 1 rok Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2630
Policz swoje zapotrzebowanie https://www.sfd.pl/art/Kalkulatory/Kalkulator_kalorii_BMR-a3734.html 

Nie ma czasu na bycie małym...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Wiek 26 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 35
jesli chodzi o sam terning to mniej wiecej bede wiedział jak to trzaskać, tylko chodzi mi o sprze czy musze miec dostęp do profesjonalnego sprzętu czy wystarczy podstatowy, a tym artykule co podesłałes jest wszystko łądnie podstawowym sposobem, hantelki gryf łąweczka i masa swojego ciała tylko nie wiem co z nogami, czy potrzebna jest prasa?? czy jakimis "dmowymi" sposobami mozna je cwiczyć?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan treingowy-15 lat 178cm/65kg

Następny temat

Trening FBW do oceny

Nutlove-choco