SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

prosze o pomoc mam watpliwosci!!!!!!!!

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 472

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 60 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 386
siemka mam dylemat kumpel skaczyl wlasnie trening niemieckich ciezarowcow i poprawil rekord o 20kg ale trenowal tylko klate ja chcialbym robic treningi 3x w tyg. Tak jak on ale baza to przysiad,mc,wl wszystkie trzy na jednym treningu a jak bedzie jeszcze sila to brzuchol bede robil. A jeszcze taki system progresji ze bierzesz ciezar z ktorym dasz rade zrobic 10x i robisz z nim 5x na nastepnym treningu dodajesz 2,5kg na trzecim w tym samym tyg. Znowu dodajesz 2,5kg na nowy tydzien zaczynasz obciazeniem z drugiego treningu z wczesniejszego tyg. Caly cykl trwac ma 10tyg. Dodam ze moj staz to ro. Kupel ma tez taki staz ja na klate wycisne 84 a on 97 jestesmy w tym samym wieku.

Prosze was o opinie ewentualne doradzenie jaki trening na sile moge zaczac robic i dlaczego tak.

Szczerze to kusi mnie to aby poprawic wyniki w tych 3 cwiczeniach o 20kg
Jeszcze male pytanko co polecicie na ochrone stawow tylko zeby zbyt drogie nie bylo z gory dzieki licze na madre i przemawiajace do mnie odpowiedzi

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 18

Waga: 68,5

Wzrost: 179

Cel treningowy: sila

Staż treningowy na słowni: 1rok

Uprawiane inne sporty: brak

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): sztanga.sztangielki.drazek

Dieta: brak

Przeciwskaznania medyczne: brak

Zażywane suplementy: brak

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

poczotkujacy

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
_Knife_ Moderator
Ekspert
Szacuny 196 Napisanych postów 11362 Wiek 37 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 86637
Kazdym, ciezkim treningiem poprawisz swoje wyniki. Nie porywalbym sie na to. Starczy fbw. Masz kosmiczna niedowage, zacznij jesc.

20 kg na poczatku ok, potem kumpel 10 kg nie dolozy nawet.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 60 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 386
a dlaczego niby tak bedzie? Prosze o wyjasnienie
a z ta niedowaga to nie mozliwe bo jestem w normie sprawdzalem to

Zmieniony przez - Maksadi w dniu 2011-02-15 10:47:26

poczotkujacy

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 1104 Wiek 38 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 21313
Bo siła nie rośnie w takim tempie w nieskończoność, 100 pęka i zaczynają się schody, nawet jak ktoś trenuje siłowo!

Nie wiem jak sprawdzałeś niedowagę, my oceniamy to prosto - jeżeli ćwiczysz (a jedzenie idzie w parze) jakiś czas i przy wzroście prawie 180 nie dobijasz do 70 to masz niedowagę. 80kg będzie dla Ciebie normalną wagą według tabel ludzi NIEĆWICZĄCYCH.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
_Knife_ Moderator
Ekspert
Szacuny 196 Napisanych postów 11362 Wiek 37 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 86637
Hrhr. Nie mam slow.

Poczytaj jakie normy maja cwiczacy. Wg ogolnych norm, to moja waga ponad 100 kg to nadwaga. Nieprawda. Poziom tluszczu mam minimalny.

Dla ciebie waga minimum to 80-85 kg. A najlepiej 90-95 kg.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 60 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 386
tak tylko zeby dojsc do takiej wagi i zeby byc bez duzej ilosci tluszczu to musialbym miec zbilansowana diete na ktora nie mam kasy ani czasu

poczotkujacy

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Do ocen Plan na Mase

Następny temat

Znowu Klata- kształt